Berlin z Roweru

Data: 2009-03-20 15:04:28
Autor: hechlak
Berlin z Roweru
Witam, wybieram się do Berlina, wie ktoś ile tam kosztuje wypożycznie roweru?.
I czy zna ktoś trasy zeby można było z roweru pozwiedzać?
pozdr

Data: 2009-03-22 22:35:47
Autor: Titus Atomicus
Berlin z Roweru
In article <4fa5.000000fe.49c3a26c@newsgate.onet.pl>,
 "hechlak" <hechlak@wp.pl> wrote:

I czy zna ktoś trasy zeby można było z roweru pozwiedzać?
E, tam, wszedzie mozna na rowerze. Kup sobie po prostu jakis przewodnik.

TA

Data: 2009-03-22 22:45:34
Autor: Szprota aka Stefandora
Berlin z Roweru
hechlak wrote:
Witam, wybieram się do Berlina, wie ktoś ile tam kosztuje wypożycznie roweru?.
I czy zna ktoś trasy zeby można było z roweru pozwiedzać?

My wypożyczaliśmy tutaj: http://www.berlinfahrradverleih.com/
Fajne city cruisers, z szerokimi kierownicami i siodełkami jak fotele :)
A co do tras, to proponuję na mapie zaznaczyć miejsca, które chcesz odwiedzić i poprostu jechać :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-23 01:18:31
Autor: Titus Atomicus
Berlin z Roweru
In article <gq6bhm$cv0$2@news.onet.pl>,
 Szprota aka Stefandora <stefandora@onet.eu> wrote:

hechlak wrote:
> Witam, wybieram się do Berlina, wie ktoś ile tam kosztuje wypożycznie > roweru?.
> I czy zna ktoś trasy zeby można było z roweru pozwiedzać?

My wypożyczaliśmy tutaj: http://www.berlinfahrradverleih.com/

 A dlaczego nie braliscie swoich z W-wy?

TA

Data: 2009-03-23 02:00:41
Autor: Szprota aka Stefandora
Berlin z Roweru
On 23 Mar, 01:18, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

 A dlaczego nie braliscie swoich z W-wy?

Bo jedna osoba leciała samolotem z Newcastle, gdzie nie miała swojego
roweru. A ja jechałam autobusem z Warszawy i tak mi było najwygodniej.

Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-23 12:34:29
Autor: Titus Atomicus
Berlin z Roweru
In article <c4124324-be87-4e5a-a0cb-143905df5c31@q16g2000yqg.googlegroups.com>,
 Szprota aka Stefandora <stefandora@gmail.com> wrote:

> [...]

Bo jedna osoba leciała samolotem z Newcastle, gdzie nie miała swojego
roweru. A ja jechałam autobusem z Warszawy i tak mi było najwygodniej.

No tak. To jest jakies wytlumaczenie.
A co to za autobus i za ile? I czy nie przyjmowali rowerow?

TA

Data: 2009-03-23 05:13:58
Autor: Szprota aka Stefandora
Berlin z Roweru
On Mar 23, 12:34 pm, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<c4124324-be87-4e5a-a0cb-143905df5...@q16g2000yqg.googlegroups.com>,
 Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

> [...]

No tak. To jest jakies wytlumaczenie.
A co to za autobus i za ile? I czy nie przyjmowali rowerow?

Eurolines, przejazd znacznie taniej niż pociąg, ale dużo dłużej -
przynajmniej jechał w nocy, więc nie traciłam dnia. A co do transportu
roweru autobusem, to nawet nie chciało mi się sprawdzać czy jest taka
opcja. Uważałam, że na dwa dni najwygodniej będzie mi wypożyczyć rower
na miejscu. I nie żałuję, rowery były w dobrym stanie i ich styl
akurat wpasował się w ten mega chill-outowy charakter Berlina :)

Dorota

Data: 2009-03-23 15:02:15
Autor: click
Berlin z Roweru
Szprota aka Stefandora pisze:
 A co do transportu
roweru autobusem, to nawet nie chciało mi się sprawdzać czy jest taka
opcja.

zdaje sie ze tak
spotkalem na Lotwie gosci, ktorzy autobusem do Tallina dojechali z rowerami

Uważałam, że na dwa dni najwygodniej będzie mi wypożyczyć rower
na miejscu.

i slusznie

I nie żałuję, rowery były w dobrym stanie i ich styl
akurat wpasował się w ten mega chill-outowy charakter Berlina :)

dawno widac nie bylem w Berlinie, wiele sie tam zmienilo ;)

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-03-23 09:48:00
Autor: hechlak
Berlin z Roweru