Berlingo 2004 vs Caddy 2004 osobowe wysokośc osłony silnika

Data: 2012-09-08 12:30:03
Autor: Marek
Berlingo 2004 vs Caddy 2004 osobowe wysokośc osłony silnika
Zauważyłem, że Berlingo 2.0 HDI pomimo z pozoru wysoko zawieszonego auta ma stosunkowo nisko względem progów osłonę pod silnikiem. Czy ktos z Was ma porównanie jak to wygląda w sytuacji VW Caddy 1,9 TDI ?

Pozdrawiam
Marek

Berlingo 2004 vs Caddy 2004 osobowe wysokośc osłony silnika