Berlingo, Partner, Kangoo, Doblo?

Data: 2009-11-25 22:55:42
Autor: Jackare
Berlingo, Partner, Kangoo, Doblo?
Użytkownik "ToM" <trasher@gazeta.ciach.pl> napisał w wiadomości news:op.u3w5dpu6ie73fwtoshiba.krosno.tkdami.net...

- budzet to ok 15kzl + 2-3kzl na ew remonty. Autko ma byc nie starsze niz z 2000r.

A moze jakies inne sugestie odnosnie marek?

-- Astra 1,4 mpi + lpg

Z moich osobistych doświadczeń:
pracowałem kiedyś w firmie gdzie był doblo 1,9D Cargo czyli oblachowany furgon z oddzieloną od przestrzeni ładunkowej kabiną. Przejechałem nim kilkaset kilometrów Silnik był taki sobie - raczej mulasty jeżeli chodzi o przyspieszenia. Auto sprawiało od środka wrażenie większego niż było. Co do prędkości i hałasu nie pamiętam, ale żadnej rewelacji nie było. Przeciętnie. Gdyby coś było na plus lub minus - zapamiętałbym. Auto miało przejechane jakieś 250 tys km, regularnie serwisowane w ASO, ale i tak znajdowało się w stanie półśmierci technicznej
Kangoo - z opini użyutkowników wiem że ma liche zawieszenie - na drążkach skrętnych, także przy większych ładunkach nie polecałbym
Partner/berlingo. Kolega ma. Wozi nim obrazy. Ma go już dobre 8 lat. Niczego złego nie słyszałem. Nie wiem jaki silnik, ale raczej benzyna.
Dacia logan MCV - mam. Na silnik diesla trzeba uważać i traktować go delikatnie. Ja mam benzynę i jest spoko. Co do pakowności i przydatności do Twoich celów - sprawdź w salonie czy przestrzeń jest wystarczająca. Do moich w większości przypadków jest, ale ja mam w odwodzie jeszcze ciężarówkę z furgonem o pojemności 8,5 m. szesc.
--
Jackare
Hyundai Getz, Dacia Logan MCV, Lublin 3372

Berlingo, Partner, Kangoo, Doblo?