Berlingo, Partner, Kangoo a może Caddy, czy jeszcze inny?

Data: 2014-07-12 20:08:29
Autor: Mruk
Berlingo, Partner, Kangoo a może Caddy, czy jeszcze inny?
W dniu 2014-07-12 11:55, Jacek pisze:
Przymierzam się do zakupu kombivana. Ma być benzynowy (wyleczyłem się z
diesla). Może być nowy (leasing) ale jakimś trzyletnim też bym nie
pogardził.
Fiata Doblo skreśliłem z listy, bo aktualnie mam i jest awaryjny
(dwumasa, sprzęgło, klima, hamulce, wydech 2x i zwieszenie przednie 2x w
ciÄ…gu 6 lat).

to powiedziałbym, że jakiś mało awaryjny ;P

Berlingo, Partner, Kangoo a może Caddy, czy jeszcze inny?