Berlingo, Partner, Kangoo a może Caddy, czy jeszcze inny?

Data: 2014-07-12 15:00:34
Autor: Budzik
Berlingo, Partner, Kangoo a może Caddy, czy jeszcze inny?
Użytkownik Jacek Jacek_nospam@o2.pl ...

Przymierzam się do zakupu kombivana. Ma być benzynowy (wyleczyłem się z diesla). Może być nowy (leasing) ale jakimś trzyletnim też bym nie pogardził.
Fiata Doblo skreśliłem z listy, bo aktualnie mam i jest awaryjny (dwumasa, sprzęgło, klima, hamulce, wydech 2x i zwieszenie przednie 2x w ciągu 6 lat).
Jaki kombivan byście polecali? Francuz? VW? czy jeszcze coś innego?
Zależy mi na wielkości, jak wymienione w temacie (4-5 osób + do 700 kg bagaż).

Mam znajomych ktorzy doblo przejezdzali w miare bezawaryjnie po 600 tysiecy km wiec jezeli tobie tak padał, to polecam caddyego.

Berlingo, Partner, Kangoo a może Caddy, czy jeszcze inny?