Berlingo - pytan pare

Data: 2009-11-02 07:53:56
Autor: Budzik
Berlingo - pytan pare
Użytkownik MalyMJ malymj@tlen.pl ...

Witam w zwiazku z zakupem nowego wozidla do firmy mam pare pytan.

Pacjent: Berlingo 1.4 LPG, r.2001, ciezarowy, 2-osobowy, vat-1 wbity

Na poczatek dosc blacha sprawa :)
Niech ktos mi podpowie jak tam ustawic zegarek (elektroniczny). Mam dwa przyciski przy zegarach, jeden sciemnia podswietlenie a drugi przelacza/resetuje "podlicznik". Zadne kombinacje przyciskania nie zmienily ustawien zegara.

Pewnosci nie mam ale pamietam z mojego citroena ze to jeszcze zalezy od pozycji kluczyka w stacyjce - nie pamietam czy przestawiało sie godzine z wlaczonym czy z wylaczonym.

Berlingo - pytan pare