Data: 2009-11-05 21:21:53 | |
Autor: =Marcos= | |
Berlingo w benzynie (75KM). | |
Witam. Mamy Peugeota Partnera 1,4 1999, używamy od nowości. Przy lekkiej nodze pali 6,5l w trasie, 8l po Śląsku. Pierwsze naprawy przy 190kkm, wcześniej tylko rzeczy eksploatacyjne (klocki, tarcze, olej, filtry, opony, chyba rozrząd). Przy 190kkm sprzęgło z okolicami. Przy 200kkm pierwszy raz wahacze i przełącznik przy kierownicy. Przy 220kkm czujnik ciśnienia oleju czy coś w tym stylu (nikt nie mógł zdiagnozować, miotali się od sondy lambda po Bóg wie co). Przy 230kkm dziurawa nagrzewnica. Teraz przy 240kkm pożera wyraźną ilość oleju, wypadałoby coś pogrzebać w silniku. Wniosek: od 190kkm mniej więcej co 10kkm coś się pojawia do zrobienia. Z ciekawostek: oryginalny akumulator ma 10 lat i nie wykazuje oznak zużycia. Z czystej ciekawości chcemy go zajeździć ;) Reszta zawieszenia oprócz tych wahaczy przy 240kkm jest OK. Auto nie było oszczędzane, jeździło na pełnym obciążeniu, a nawet większym. Korozji brak. -- Marcos [Marek Ślusarczyk] marek [AT] microstock . pl http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze |
|
Data: 2009-11-05 21:32:53 | |
Autor: Virtual | |
Berlingo w benzynie (75KM). | |
Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w wiadomości news:hcvckn$860$1nemesis.news.neostrada.pl... No, no. To naprawdę dobrze świadczy o tych autkach. Też słyszałem od znajomych, że nie mieli specjalnych problemów z mechaniką. Dzięki za opinie. -- Virtual. |
|