Berlusconi ma racje...

Data: 2009-06-18 18:06:25
Autor: konserwator
Berlusconi ma racje...
Wlochy mialy najwieksze poparcie w wyborach do PE
Tusk te wybory przegral (a czego on nie przegral...)
Vivat Mauro presidente Unione europea
Niech zyje wspolpraca miedzynarodowa i nasi przyjaciele z Wloch, Niemiec i Hioszpanii!
Nie pozwolmy pociotkom komunistrycznej ESbecji obejmowac powaznych stanowisk w naszej kochanej UE!

Data: 2009-06-18 09:39:41
Autor: Pistacjusz
Berlusconi ma racje...
On 18 Cze, 18:06, "konserwator" <djmac§don¨Èa...@algonet.se> wrote:
[...]

Dla mnie to jest test na inteligencję dla unii.
Jeśli wybiorą typka w rodzaju Buzka czy Cimoszewicza to znaczy, że
eurokraci są kompletnymi idiotami i koniec tej fasadowej instytucji to
tylko kwestia czasu.

Data: 2009-06-18 19:38:45
Autor: konserwator
Berlusconi ma racje...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:69771697-dd98-4ae3-9245-6f88aa717d2fx6g2000vbg.googlegroups.com...
On 18 Cze, 18:06, "konserwator" <djmac§don¨Ea...@algonet.se> wrote:
[...]

jutro wlochom napisze na wloskiej psp o co sie rozchodzi z tymi ubekami...

Data: 2009-06-18 11:44:37
Autor: Pistacjusz
Berlusconi ma racje...
--
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:69771697-dd98-4ae3-9245-6f88aa717d2fx6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

tylko kwestia czasu.

jutro wlochom napisze na wloskiej psp o co sie rozchodzi z tymi ubekami....

Dobry pomysł ;)
Można też do gazet.

Data: 2009-06-18 20:53:32
Autor: Piotr
Berlusconi ma racje...
Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:39:41 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

[...]

Chyba żartujesz, nie?
Niemiecki komunista był kanclerzem Niemiec, przed wyjazdem na synekurkę do
Rosji.
A ty tu o jakiąś dmuchaną posadkę chciałbys szaty drzeć?
Piotr

Data: 2009-06-19 09:26:07
Autor: awe
Berlusconi ma racje...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ovamxd41iw3x$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

no tak ale nie mozna eksportowac ubecji do unii, stac nas na wiecej. z broblemem tego swiniactwa musimy sobie sami poradzic
awe

Berlusconi ma racje...