Bernadeto,

Data: 2014-12-04 19:30:12
Autor: kern
Bernadeto,
Witaj wieczornie !
Chciałbym żebyś teraz czytała książkę lub słuchała muzyki.
Ciekawy jestem co czytasz prywatnie dla siebie.
Wiem, że często lektury.
Ja muzyki słucham raczej tej z młodości. Ta była znajoma dała
mi link do pisenki Kup sobie psa, śpiewa Bukartyk. Spodobała
mi siÄ™ i czasem jÄ… puszczam na youtube.
Dostałem też od znajomego kilka filmów. Jeden będzie mi się
prawdopodobnie podobał.

Miej już spokojny wieczór i dobry sen. Rano obudz się wypoczęta
i pełna sił :-).
Do jutra !
Pa!!!

Data: 2014-12-04 20:08:37
Autor: platformowe głupki
Bernadeto,
poszło Ci na grupę? taka adoracja przez system? dziwne rzeczy się dzieją...

Data: 2014-12-05 08:36:43
Autor: ggs
Bernadeto,

"kern" <kern12@wp.pl> wrote in message news:5480A834.5050903wp.pl...
[....]

No ale do rzeczy , cos z zasilaczem nie tak ? :-)

Data: 2014-12-05 08:40:31
Autor: marfi
Bernadeto,
Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości news:m5rnab$k5u$1node2.news.atman.pl...

"kern" <kern12@wp.pl> wrote in message news:5480A834.5050903wp.pl...
[....]

No ale do rzeczy , cos z zasilaczem nie tak ? :-)

  Z wtyczkÄ…?

--
marfi

Data: 2014-12-06 05:42:53