Berri o Jeffersonie

Data: 2009-06-25 00:26:20
Autor: Tomasz Radko
Berri o Jeffersonie
Nie mówiłem, że mógłbym napisać tę analizę zamiast Berri'ego? :)

http://www.wagesofwins.com/JeffersonCareer09.html

W skrócie:
1. Jefferson zdobywa punkty nieco powyżej przeciętnej.
2. Cała reszta jest poniżej przeciętnej.

Ładne cytaty:
"Ktoś mógłby argumentować, że w Spurs Jefferson nie będzie tak dużo rzucał. W końcu Spurs i bez Jeffersona mają sporo dobrych opcyj w ataku. Ale jeżeli Jefferson nie będzie rzucał, to właściwie w jaki sposób ma pomagać swoim kolegom wygrywać mecze?"

"Gdy spojrzeć na cały obraz, wydaje się, że Spurs mogli paść ofiarą 'sofizmatu Isiaha Thomasa', tzn. że nigdy nie można mieć zbyt wielu strzelców. Jest to sofizmat, bo gra się tylko jedną piłką".

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 17:18:40
Autor: wiLQ
Berri o Jeffersonie
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie mówiłem, że mógłbym napisać tę analizę zamiast Berri'ego? :)

Zglos sie, gosciu jest zajety wykladami i pisaniem ksiazki... moze sie zgodzic na zastepstwo ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Berri o Jeffersonie