Beskid Mały wczoraj

Data: 2011-01-03 10:04:17
Autor: Grzegorz
Beskid Mały wczoraj
Witam,

Taki mały spacerek, Straconka - Gaiki - Przegibek - Magurka - Straconka. Śniegu mało, tak po kostki, mniej niż w GOPie :-(. Za to w schronisku na Magurce (mimo czynnych sklepów ;-) ! ) dość dużo luda, także tego "turystycznego" z gitarą i szampanem ;-) ! Miejscami ładnie ośnieżone drzewa, ale to jeszcze nie "ta zima" ...

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-01-03 14:05:46
Autor: bans
Beskid Mały wczoraj
W dniu 2011-01-03 10:04, Grzegorz pisze:

"turystycznego" z gitarą i szampanem ;-) ! Miejscami ładnie ośnieżone
drzewa, ale to jeszcze nie "ta zima" ...

A jak tam wyglądają te trasy biegowe? Przygotowują je, czy leżą odłogiem?

--
bans

Data: 2011-01-04 17:06:40
Autor: Grzegorz
Beskid Mały wczoraj
Hello bans !:

"turystycznego" z gitarą i szampanem ;-) ! Miejscami ładnie ośnieżone
drzewa, ale to jeszcze nie "ta zima" ...

A jak tam wyglądają te trasy biegowe? Przygotowują je, czy leżą odłogiem?

Masz na myśli te plaskate fragmenty bez kamieni ? Na Magurce i okolicy ? Ja tam nic nie widziałem, ale przy tej ilości śniegu to chyba niewiele się będzie działo.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-01-04 19:39:22
Autor: bans
Beskid Mały wczoraj
W dniu 2011-01-04 17:06, Grzegorz pisze:

Masz na myśli te plaskate fragmenty bez kamieni ? Na Magurce i okolicy ?
Ja tam nic nie widziałem, ale przy tej ilości śniegu to chyba niewiele
się będzie działo.

http://bielskobiala.gazeta.pl/bielskobiala/1,88025,8730772,Na_Magurce_buduja_kompleks_tras_biegowych.html

Byłem ciekaw, czy zrobili coś więcej poza przeoraniem terenu :/

--
bans

Data: 2011-01-04 20:51:16
Autor: Grzegorz
Beskid Mały wczoraj
[...]

A co mieli jeszcze zrobić ????

Narciarza ani sztuki nie widziałem. Ale i śniegu nie za wiele było.

W sumie to bez sensu - takie trasy powinny się zaczynać gdzieś na dole, i razem 5 km to kupa śmiechu. A te urzędasy niech się do Jakuszyc przejadą, po nauki !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-01-06 11:03:36
Autor: Sławek
Beskid Mały wczoraj

W sumie to bez sensu - takie trasy powinny si zaczyna gdzie na dole,
i razem 5 km to kupa miechu. A te urz dasy niech si do Jakuszyc
przejad , po nauki !

W Jakuszycach co prawda nie byłem, ale pozytywne opinie na temat tras
wyrażane przez ekspertów FIS oraz licznej już rzeszy uczestników VI
edycji zawodów pozwalają sądzić, że wszystko jednak ma sens.

Faktycznie słabą stroną tras jest ich bezpośrednia "nie"dostępność.
Nie jest choćby tak jak na Kubalonce, ale być może, zostanie to w
sposób przyjazny rozwiązany w następnym sezonie.

W chwili obecnej warunki śniegowej nie pozwalają na założenie śladów
przez ratrak. Sprawa jest dodatkowo utrudniona w związku z
przeprowadzonymi tuż przed zimą pracami ziemnymi (poszerzenie i
profilowanie tras).

Oprócz tego w ramach inwestycji powstanie budynek sędziowski z
zapleczem socjalnym dla zawodników. Z punktu widzenia turystów
plecakowych ciekawy o tyle, że na jego dachu powstanie "platforma
widokowa" - wizualizacja do znalezienia w sieci.

Korzystając z okazji zapraszam na VII Puchar Magurki, który odbędzie
się w sobotę 12 lutego 2011. Szczegóły pojawią się na www.wilkowice.pl
lub www.slawek.beskidy.pl

Co jeszcze chciałbym napisać? Moim zdaniem trasy na Magurce mają
jednak sporo atutów do których można nawet zaliczyć ich
"nie"dostępność. Zależy, kto czego szuka... Biorąc pod uwagę oddane
niedawno do użytku skocznie narciarskie w Bystrej, będzie to bardzo
dobre zaplecze do uprawiania narciarstwa klasycznego - szczególnie do
szkolenia dzieci i młodzieży.

Generalnie  o trasy - pytać! w miarę możliwości odpowiem.

Pozdrawiam.

Data: 2011-01-10 11:57:24
Autor: Grzegorz
Beskid Mały wczoraj
Hello Sławek !:

Generalnie  o trasy - pytać! w miarę możliwości odpowiem.

No to ja poproszę o mapkę tego co jest i będzie. I proponuję do zaprzyjaźnionych wydawnictw również wysłać.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-01-10 13:47:23
Autor: Sławek
Beskid Mały wczoraj

No to ja poprosz o mapk tego co jest i b dzie. I proponuj do

mapa trasy - http://tinyurl.com/5rudlez
profil trasy - http://tinyurl.com/6l5fm3o
projekt budynku - http://tinyurl.com/5r5chux

zaprzyja nionych wydawnictw r wnie wys a
Chodzi o mapy, przewodniki? Są lub będą poinformowane.
Mam nadzieję, że na wznowieniach tychże trasa zostanie uwidoczniona i
opisana, podobnie jak nowy czarny szlak z Wilkowic na Magurkę.

P.S.
Pytanie techniczne mam. Dlaczego w niektórych Twoich postach widzę
polskie litery, a w niektórych nie. O czego to zależy?

Data: 2011-01-11 07:54:12
Autor: Grzegorz
Beskid Mały wczoraj
Hello Sławek !:

No to ja poprosz o mapk tego co jest i b dzie. I proponuj do

mapa trasy - http://tinyurl.com/5rudlez
profil trasy - http://tinyurl.com/6l5fm3o
projekt budynku - http://tinyurl.com/5r5chux

Dzięki !!! W zasadzie mapka jest kompletna, wystarczy wrysować np. w Ozim ;-) !

zaprzyja nionych wydawnictw r wnie wys a
Chodzi o mapy, przewodniki? Są lub będą poinformowane.

Tak. Compass też ???

Mam nadzieję, że na wznowieniach tychże trasa zostanie uwidoczniona i
opisana, podobnie jak nowy czarny szlak z Wilkowic na Magurkę.

Masz jego przebieg ? Jeśli tak, to poproszę. Ja mam tylko na Łysą Przełęcz.

P.S.
Pytanie techniczne mam. Dlaczego w niektórych Twoich postach widzę
polskie litery, a w niektórych nie. O czego to zależy?

Od kodowania i zdolności czytnika - tu masz fragment za to odpowiedzialny :

Ale ... jeśli korzystasz z różnych czytników, to sprawdź ustawienia. Jeśli z tego samego - to ciekawe, daj mi proszę znać, gdzie tych PL liter nie widać. Może coś mi się pop... ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-01-11 05:28:46
Autor: Sławek
Beskid Mały wczoraj

Dzi ki !!! W zasadzie mapka jest kompletna, wystarczy wrysowa np. w
Ozim ;-) !

Cieszę się.

Tak. Compass te ???

Przede wszystkim Compass :) Chociaż jeśli chodzi o szlak to został od
wyznakowany w porozumieniu (i przez) bielski oddział PTTK w związku z
czym zostanie zgłoszony do odpowiednich zasobów PTTK w Krakowie, tym
samym jak sądzę będzie bezproblemowo dostępny dla wszystkich
wydawnictw kartograficznych.
na Magurk .

Masz jego przebieg ? Je li tak, to poprosz . Ja mam tylko na ys Prze cz.
Mam, wszystko bardzo dokładne. Ale merytorycznie odpowięm wieczorem
lub jutro - jak będę miał dostęp do materiałów.

> P.S.

Od kodowania i zdolno ci czytnika - tu masz fragment za to odpowiedzialny :

Ale ... je li korzystasz z r nych czytnik w, to sprawd ustawienia.
Je li z tego samego - to ciekawe, daj mi prosz zna , gdzie tych PL
liter nie wida . Mo e co mi si pop... ;-)

Korzystam z przeglądarki Google....
We fragmencie u góry widać, których polskich znaków nie widać.

Pozdrawiam.

Data: 2011-01-12 16:09:30
Autor: Grzegorz
Beskid Mały wczoraj
Hello Sławek !:

Masz jego przebieg ? Je li tak, to poprosz . Ja mam tylko na ys Prze cz.
Mam, wszystko bardzo dokładne. Ale merytorycznie odpowięm wieczorem
lub jutro - jak będę miał dostęp do materiałów.

OK, to czekam !!!

Ale ... je li korzystasz z r nych czytnik w, to sprawd ustawienia.
Je li z tego samego - to ciekawe, daj mi prosz zna , gdzie tych PL
liter nie wida . Mo e co mi si pop... ;-)

Korzystam z przeglądarki Google....

A jak ustawienia kodowania ? Odczytujesz maile/posty przez www ???

We fragmencie u góry widać, których polskich znaków nie widać.

Wszystkie polskie :-(. Coś masz nie tak z ustawieniami albo ta przeglądarka nie działa jak należy.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-01-12 20:23:24
Autor: Zbynek Ltd.
Beskid Mały wczoraj
Elo

Grzegorz napisał(a) :
Hello Sławek !:
[...]

Taaaa... Typowe :-D Sławek przeglądarką Google nazywa po prostu
stronę internetową http://groups.google.com/

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-01-13 16:23:06
Autor: Grzegorz
Beskid Mały wczoraj
Hello Zbynek Ltd. !:

Wszystkie polskie :-(. Coś masz nie tak z ustawieniami albo ta
przeglądarka nie działa jak należy.

Taaaa... Typowe :-D Sławek przeglądarką Google nazywa po prostu
stronę internetową http://groups.google.com/

Fakt, przeoczyłem ;-) !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-01-03 17:41:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Mały wczoraj
Grzegorz, Mon, 03 Jan 2011 10:04:17 +0100, pl.rec.gory:
Śniegu mało, tak po kostki, mniej niż w GOPie :-(.

A czy nie orientuje się ktoś jak tam w Śląskim? Wiem, żem nudny w tej
kwestii, ale tylko w Śląski przychodzi mi jeździć ostatnio...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-03 20:16:58
Autor: Ariel Ciechański
Beskid Mały wczoraj
Użytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisał:

A czy nie orientuje się ktoś jak tam w Śląskim? Wiem, żem nudny w tej
kwestii, ale tylko w Śląski przychodzi mi jeździć ostatnio...

Żywiecki - Pasmo Policy. Ze Skawicy na Halę Krupową przedeptane - praktycznie idzie się wg czasów letnich. Z Hali Krupowej zielonym do Zawoji - przedeptane i ubite. Czasami jedna można zapaść się po kolana. Do 1000-1100 npm śniegu po kostki...
Pozdr.
CAr.

Data: 2011-01-03 22:24:49
Autor: bans
Beskid Mały wczoraj
W dniu 2011-01-03 20:16, Ariel Ciechański pisze:

Do 1000-1100 npm śniegu po kostki...

Czyli zima jak zeszłoroczna - śnieg wszędzie, tylko nie w górach ;)

--
bans

Data: 2011-01-03 23:54:34
Autor: Filip
Beskid Mały wczoraj
Witam!
W kwestii warunków śniegowych. W Gorcach (Kudłoń przez Stawieniec)
30/31 XII była taka ilość śniegu, że po wyjściu z dol. Kamienicy,
która była przedeptana, opłaciło się założyc rakiety, szczególnie na
polanach.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2011-01-04 06:07:18
Autor: zbooy
Beskid Mały wczoraj
W Gorcach (Kudłoń przez Stawieniec) 30/31 XII była taka ilość śniegu, że po wyjściu z dol. Kamienicy,
która była przedeptana, opłaciło się założyc rakiety, szczególnie na polanach.

2 stycznia robiłem dokładnie tę samą trasę, też (debiutancko!) na
rakietach, i rzeczywiście - zwłaszcza na gładko zasypanym Stawieńcu
bardzo się przydały. Z Gorca Troszackiego zbiegłem przez Jaworzynkę na
Przysłop - w lesie przedeptane, ale na polanach już nie...

zbooy

Data: 2011-01-04 14:37:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Mały wczoraj
Ariel Ciechański, Mon, 03 Jan 2011 20:16:58 +0100, pl.rec.gory:
Do 1000-1100 npm śniegu po kostki...

Wyżej łazić nie będę (no, na Klimczok maksymalnie). Dzięki!

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-04 17:05:17
Autor: Grzegorz
Beskid Mały wczoraj
Hello Marek 'marcus075' Karweta !:
[...]

Jak koledzy pisali, to tylko naście km dalej, i tak samo. Ale ... zamiast rakiet być może płetwy się przydadzą, idzie zmiana - jeszcze chyba tylko czwartek zimowy, potem odwilż. Może i ja gdzieś wyskoczę ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-01-04 17:43:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Mały wczoraj
Grzegorz, Tue, 04 Jan 2011 17:05:17 +0100, pl.rec.gory:
Może i ja gdzieś wyskoczę ....

<spam mode=on>
Zapraszam do Istebnej na "Fasolkę 2011". :-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-04 18:18:47
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Mały wczoraj
Marek 'marcus075' Karweta, Tue, 4 Jan 2011 17:43:34 +0100, pl.rec.gory:
Grzegorz, Tue, 04 Jan 2011 17:05:17 +0100, pl.rec.gory:
Może i ja gdzieś wyskoczę ....

<spam mode=on>
Zapraszam do Istebnej na "Fasolkę 2011". :-)

Oj, a jednak nie, bo wszystko zajęte, łącznie z ostatnimi skrawkami
podłogi...

--
Pozdrowienia,

Beskid Mały wczoraj