Beskid Mały - dookoła góry Żar

Data: 2009-11-30 00:34:40
Autor: Jacek
Beskid Mały - dookoła góry Żar
Szybka decyzja i równie szybki wypad w Beskid Mały.
Trasa kombinowana, nieplanowana w większości, więc i troszkę pchanka
było.
Niemniej jednak wypad całkowicie udany. Szkoda jedynie krótkiego dnia,
który mnie wypchnął z trasy na ostatnim odcinku.

Trasa i opis:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=efjlozautnmwmikk

Zdjęcia:
http://picasaweb.google.com/JacekStawicki/20091128PolandBeskidMaYMTB#

Pozdrowienia

Data: 2009-11-30 10:43:53
Autor: Wojtek Paszkowski
"Jacek" <jstawik@gazeta.pl> wrote in message news:70668c76-3fbc-4537-a125-d1fa8962266bc34g2000yqn.googlegroups.com...

Szkoda jedynie krótkiego dnia, który mnie wypchnął z trasy na ostatnim odcinku.

nie ma takiego problemu jak "krótki dzień", co po najwyżej jest tylko niedostateczne oświetlenie!

pozdr

Data: 2009-11-30 11:59:20
Autor: Rzaq
Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości

Trasa i opis:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=efjlozautnmwmikk

Bardzo przyjemna pętelka, tylko niedokończona ;)

Osobiście wolałbym ją zrobić w drugą stronę, zielony na Palenicę jest fajnym zjazdem (nie licząc tej rozmytej drogi na dole, ale mogło się to zmienić), zjazd niebieskim z Jaworzyny nie przypadł mi do gustu, MZ lepszy jest żółty zwłaszcza dolny odcinek poniżej Żłobów.
Odcinek zielony-żółty-czerwony na Czupel jest Super ale w dół, zwłaszcza asfaltowy singletrack ;)
Ominięta Hrobacza jest podjeżdżalna tym (prawie) asfaltem, a jadąc pętlę w tą stronę warto dołożyć trochę drogi i zjechać czerwonym do Straconki, podjazd żółtym i czerwonym na Magurkę jest w miarę łatwy.

--
Rzaq

Data: 2009-11-30 20:44:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Mały - dookoła góry Żar
Rzaq bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Ominięta Hrobacza jest podjeżdżalna tym (prawie) asfaltem

Michał Wolff udowodnił, że Chrobacza Łąka jest podjeżdżalna na szosie.
Da się też na trekkingu.

Beskid Mały power!

Data: 2009-12-01 05:06:29
Autor: Jacek
On Nov 30, 11:59 am, "Rzaq" <r...@malpa.krowa.org> wrote:
> [...]

tą stronę warto dołożyć trochę drogi i zjechać czerwonym do Straconki,
podjazd żółtym i czerwonym na Magurkę jest w miarę łatwy.

Tak jak pisalem noc zmusila mnie do skrocenia trasy a jazda chocby z
"latarnia morska" mija sie z celem.
Poniewaz troszke eksperymentowalem to traska wyszla tak a nie inaczej.
Rzeczywiscie w druga strone mogla byc niemniej ciekawa.
A ten rzeczony zielony singiel asfaltowy to majstersztyk. Nobel dla
tworcy! ;)

Zapewne tam jeszcze wroce aby cala petle zjechac od A do Z!

Pozdrawiam

Beskid Mały - dookoła góry Żar