Beskid Ma³y - krótki wypad

Data: 2009-10-28 08:03:24
Autor: Micha³ Wolff
Beskid Ma³y - krótki wypad
Zapraszam na relacjê i parê fotek z mojego 3-dniowego wypadu w Beskid
Ma³y:
http://wilk.bikestats.pl
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-28 08:44:29
Autor: tadek
Beskid Ma³y - krótki wypad
On 28 Pa¼, 16:03, Micha³ Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
Zapraszam na relacjê i parê fotek z mojego 3-dniowego wypadu w Beskid
Ma³y:http://wilk.bikestats.pl
-- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Wolff zazdroszcê Ci kondycji ale ja po 60-ce wybieram trasy krótsze i
mniej wymagaj±ce.Jeszcze raz podziwiam ciê

Data: 2009-10-28 11:48:06
Autor: Micha³ Wolff
Beskid Ma³y - krótki wypad
On 28 Pa¼, 16:44, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:

Wolff zazdroszcê Ci kondycji ale ja po 60-ce wybieram trasy krótsze i
mniej wymagaj±ce.Jeszcze raz podziwiam ciê

Wiek nie jest a¿ tak istotny, np. wiêkszo¶æ zawodników którzy
ukoñczyli rajd dooko³a Polski (ponad 3tys w 10 dni) - to raczej starsi
zawodnicy. Szybko¶æ z wiekiem siê trochê traci, ale wytrzyma³o¶æ
(je¶li siê regularnie je¼dzi) raczej zostaje na d³ugo.

A tereny Beskidu Ma³ego obfituj± w bardzo wymagaj±ce podjazdy, takiego
ich nagromadzenia na tak niewielkim obszarze nie ma nigdzie w Polsce.
Niekoniecznie trzeba przecie¿ je¼dziæ wszystkie naraz jak ja, je¶li
kto¶ ma w te góry stosunkowo blisko, to mo¿e sobie robiæ czê¶ciej
krótsze przeja¿d¿ki. Ja z Warszawy mam w góry daleko, dlatego jak ju¿
siê tam wybieram - to chcê z takiego wyjazdu wycisn±æ jak najwiêcej i
dlatego wychodz± czasem tak d³ugie trasy.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-28 12:46:36
Autor: tadek
Beskid Ma³y - krótki wypad
On 28 Pa¼, 19:48, Micha³ Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
> [...]

siê tam wybieram - to chcê z takiego wyjazdu wycisn±æ jak najwiêcej i
dlatego wychodz± czasem tak d³ugie trasy.

Micha³ moja wytrzyma³o¶c to góra 50 km ale oczywi¶cie mam znajomych
"mastersów" dla których 200 km jest do przejechania.

Data: 2009-10-28 12:49:36
Autor: tadek
Beskid Ma³y - krótki wypad
> [...]

siê tam wybieram - to chcê z takiego wyjazdu wycisn±æ jak najwiêcej i
dlatego wychodz± czasem tak d³ugie trasy.

pocz±tkowo je¼dzi³em sam i trasy by³y 70 a nawet 100km. Potem do tego
sportu wci±gn±³em ¿onê i dystanse siê zmniejszy³y ale teraz ten diabe³
nie chce je¼dziæ a ja przyzwyczai³em siê do jej towarzystwa i samemu
nie chce mi siê je¼dziæ.

Data: 2009-10-28 17:34:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Ma³y - krótki wypad
Micha³ Wolff bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
Zapraszam na relacjê i parê fotek z mojego 3-dniowego wypadu w Beskid
Ma³y:

Zdrowo, zdrowo. Jednego dnia to ja najwy¿ej zrobi³em Prze³êcz Kociersk±,
¯ar, Chrobacz± i Przegibek. No, ale ja do Por±bki to mam 50, a nie 350km,
mogê sobie porozk³adaæ. ;-)

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2009-10-28 10:04:30
Autor: tadek
Beskid Ma³y - krótki wypad
On 28 Pa¼, 17:34, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
Marek 'marcus075' Karweta                | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
GG:3585538 | JID: m_karw...@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,
Tuwima c(z)ytujê z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians by³by dla psa.
na Przegibku to ja by³em pieszo i tam zreszt± spa³em

Data: 2009-10-28 18:54:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Ma³y - krótki wypad
tadek bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
na Przegibku to ja by³em pieszo i tam zreszt± spa³em

Podjazd od Miêdzybrodzia jest zacny. Ten od Bielska... Nic specjalnego.

Data: 2009-10-28 21:30:32
Autor: szaman
Beskid Ma³y - krótki wypad
Marek 'marcus075' Karweta wytworzy³ w szalonym umy¶le, a nastêpnie przela³ w postaæ elektroniczn± to, co nastêpuje::

Podjazd od Miêdzybrodzia jest zacny. Ten od Bielska... Nic specjalnego.

ale zjazd wtedy zacniejszy:)

Data: 2009-10-28 21:35:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Ma³y - krótki wypad
szaman bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
[...]

A kto mówi, ¿e nie mo¿na wjechaæ od Miêdzybrodzia i do Miêdzybrodzia
zjechaæ? ;-)

Data: 2009-10-28 22:40:52
Autor: Micha³ Pysz
Beskid Ma³y - krótki wypad

A kto mówi, ¿e nie mo¿na wjechaæ od Miêdzybrodzia i do Miêdzybrodzia
zjechaæ? ;-)
Kombinacji tam mo¿na namno¿yæ, ostatni raz jak tam by³em to by³o tak:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ehvizrcwhqeofdhb
Najl¿ejsze prze³o¿enie 32x27 wiêc by³o sporo p³aczu ;-)

mp.

Data: 2009-10-28 15:38:28
Autor: Micha³ Wolff
Beskid Ma³y - krótki wypad
On 28 Pa¼, 22:40, Micha³ Pysz <michal.p...@wp.pl> wrote:

Kombinacji tam mo¿na namno¿yæ, ostatni raz jak tam by³em to by³o tak:http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ehvizrcwhqeofdhb

No to jeszcze wiêcej siê napodje¿d¿a³e¶ ni¿ ja :)

Najl¿ejsze prze³o¿enie 32x27 wiêc by³o sporo p³aczu ;-)

Ja musia³em jechaæ na 39x27 i to ju¿ by³o za ciê¿ko. A jak Ci siê na
Chrobacz± podje¿d¿a³o? Da³e¶ radê podjechaæ do samego koñca? Ja jako¶
tam siê wepcha³em, ale sama koñcóweczka to ju¿ by³o ruszanie po parê
razy i ujechane po kilka-kilkana¶cie metrów
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-29 00:40:18
Autor: Micha³ Pysz
Beskid Ma³y - krótki wypad

Najl¿ejsze prze³o¿enie 32x27 wiêc by³o sporo p³aczu ;-)

Ja musia³em jechaæ na 39x27 i to ju¿ by³o za ciê¿ko.
Jecha³em z kumplem, on by³ na szosówce i mia³ te¿ takie prze³o¿enie.
Ja mam prze³ajówkê z trójtarczem dlatego mam te 32 co mnie wielce cieszy.
  A jak Ci siê na Chrobacz± podje¿d¿a³o? Da³e¶ radê podjechaæ do samego koñca? Ja jako¶
tam siê wepcha³em, ale sama koñcóweczka to ju¿ by³o ruszanie po parê
razy i ujechane po kilka-kilkana¶cie metrów
Ja mia³em na pocz±tku podjazdu niez³y kryzys, nawet by³ pomys³, ¿e kumpel podjedzie a ja zostanê. Ale trochê podszed³em i jako¶ zacz±³em jechaæ.
Problem pojawi³ siê jak pojawi³ siê stromy kawa³ek z zryt± kamienist± drog±, tam dali¶my z buta ze 200m i jak siê wyp³aszczy³o ciut to do schroniska ju¿ pojechali¶my.
Za to zjazd by³ ¶wietny. Ja mam w prze³ajówce szerokie jak na szosê opony - racery 28mm. Dodatkowo tarcze to zjazd by³ prawie jak na MTB :-)

Ale najlepszy zjazd by³ z Magurki Wilkowickiej (tam te¿ mia³em problem z podjechaniem - rwanie kawa³kami to by³ jedyny sposób a i tak kawa³ek poszed³em z buta)
tam s± ciasne zakrêty z doskona³± nawierzchni± a¿ siê prosi ¿eby ci±æ ile wlezie.
Nachylenie koszmarne wiêc prêdko¶æ nabierasz b³yskawicznie..... polecam.

mp.

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-29 04:29:02
Autor: Micha³ Wolff
Beskid Ma³y - krótki wypad
On 29 Pa¼, 00:40, Micha³ Pysz <michal.p...@wp.pl> wrote:

Problem pojawi³ siê jak pojawi³ siê stromy kawa³ek z zryt± kamienist±
drog±, tam dali¶my z buta ze 200m i jak siê wyp³aszczy³o ciut to do
schroniska ju¿ pojechali¶my.

Ten kawa³ek, gdzie zaczyna siê dziurawy asfalt/szuter jest bardzo
mocno nachylony do 17%, tam musia³em odsapn±æ na chwilê, do czubka
chyba stawa³em ze 2-3 razy, no i jak pisa³em na ostatniej kamienistej
¶ciance rusza³em dobrych parê razy. W moim przypadku rozchodzi³o siê o
prze³o¿enia, na 39-27 na tych nachyleniach sensownie siê ju¿ jechaæ
nie da, trzeba na si³ê przepychaæ, co strasznie mêczy, nawet najlepsi
kolarze na takie góry jak Zoncolan (trochê ciê¿szy od Chrobaczej,
d³u¿szy 3 razy) zak³adaj± korby kompaktowe, a co dopiero zwykli
tury¶ci jak ja. Z trzema tarczami da³bym radê machn±æ to na raz,
podobnie jak Magurkê, w tym roku na wyprawie zalicza³em nawet jeszcze
ciê¿sze podjazdy, tylko w rowerze trekingowym to mam 26-34, wiêc to
inna rozmowa.

Ale najlepszy zjazd by³ z Magurki Wilkowickiej (tam te¿ mia³em problem z
podjechaniem - rwanie kawa³kami to by³ jedyny sposób a i tak kawa³ek
poszed³em z buta)

Na Magurce odpoczywa³em po parê minut dwa razy. Na zjazdach to nie
poszala³em, droga w wiêkszo¶ci by³a mokra, na w±skich oponach nie
chcia³em ryzykowaæ. Generalnie rzecz bior±c bardzo ostre góry wbrew
pozorom nie s± genialne na bicie rekordów prêdko¶ci, bo z regu³y s±
w±skie i krête, do szybkiego zjazdu potrzeba d³ugiej prostej i
pewno¶ci, ¿e nagle ci samochód z naprzeciwka drogi nie zajedzie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-29 12:37:05
Autor: Micha³ Pysz
Beskid Ma³y - krótki wypad
[...]

No w³a¶nie zabawa jest na krêtej drodze, nie chodzi mi o bicie maksymalnej prêdko¶ci na prostym jak strza³a zje¼dzie.
Tam jest bardzo krêto i szybko , przeskakujesz z lewej w praw± sk³adaj±c siê mocno. Nie widzia³em nigdy lepszego zjazdu tego typu.

Ale faktycznie w przypadku samochodu z naprzeciwka za zakrêtem by³by niez³y problem, trzeba by w krzaki lecieæ.
Ale na szczê¶cie nie by³o ¿adnego :-D

mp.

Data: 2009-10-29 06:08:12
Autor: MadMan
Beskid Ma³y - krótki wypad
Dnia Thu, 29 Oct 2009 00:40:18 +0100, Micha³ Pysz napisa³(a):

Ale najlepszy zjazd by³ z Magurki Wilkowickiej

Kurna, 2 razy podje¿d¿a³em ale jeszcze zjechaæ mi siê nie uda³o asfaltem
:(

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-10-29 08:25:40
Autor: szaman
Beskid Ma³y - krótki wypad
MadMan wytworzy³ w szalonym umy¶le, a nastêpnie przela³ w postaæ elektroniczn± to, co nastêpuje::

Kurna, 2 razy podje¿d¿a³em ale jeszcze zjechaæ mi siê nie uda³o asfaltem
:(

wiesz, ze ja tez:)
no to mamy pomys³ na kolejny Ma³y:)

sz

aa...
bede niefdlugo robil w crosso zamowienie, wslyszalem, ze cos chciales?