Beskid Ma³y - krótki wypad

Data: 2009-10-28 08:44:29
Autor: tadek
Beskid Ma³y - krótki wypad
On 28 Pa¼, 16:03, Micha³ Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
Zapraszam na relacjê i parê fotek z mojego 3-dniowego wypadu w Beskid
Ma³y:http://wilk.bikestats.pl
-- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Wolff zazdroszcê Ci kondycji ale ja po 60-ce wybieram trasy krótsze i
mniej wymagaj±ce.Jeszcze raz podziwiam ciê

Data: 2009-10-28 11:48:06
Autor: Micha³ Wolff
Beskid Ma³y - krótki wypad
On 28 Pa¼, 16:44, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:

Wolff zazdroszcê Ci kondycji ale ja po 60-ce wybieram trasy krótsze i
mniej wymagaj±ce.Jeszcze raz podziwiam ciê

Wiek nie jest a¿ tak istotny, np. wiêkszo¶æ zawodników którzy
ukoñczyli rajd dooko³a Polski (ponad 3tys w 10 dni) - to raczej starsi
zawodnicy. Szybko¶æ z wiekiem siê trochê traci, ale wytrzyma³o¶æ
(je¶li siê regularnie je¼dzi) raczej zostaje na d³ugo.

A tereny Beskidu Ma³ego obfituj± w bardzo wymagaj±ce podjazdy, takiego
ich nagromadzenia na tak niewielkim obszarze nie ma nigdzie w Polsce.
Niekoniecznie trzeba przecie¿ je¼dziæ wszystkie naraz jak ja, je¶li
kto¶ ma w te góry stosunkowo blisko, to mo¿e sobie robiæ czê¶ciej
krótsze przeja¿d¿ki. Ja z Warszawy mam w góry daleko, dlatego jak ju¿
siê tam wybieram - to chcê z takiego wyjazdu wycisn±æ jak najwiêcej i
dlatego wychodz± czasem tak d³ugie trasy.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-28 12:46:36
Autor: tadek
Beskid Ma³y - krótki wypad
On 28 Pa¼, 19:48, Micha³ Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
> [...]

siê tam wybieram - to chcê z takiego wyjazdu wycisn±æ jak najwiêcej i
dlatego wychodz± czasem tak d³ugie trasy.

Micha³ moja wytrzyma³o¶c to góra 50 km ale oczywi¶cie mam znajomych
"mastersów" dla których 200 km jest do przejechania.

Data: 2009-10-28 12:49:36
Autor: tadek
Beskid Ma³y - krótki wypad
> [...]

siê tam wybieram - to chcê z takiego wyjazdu wycisn±æ jak najwiêcej i
dlatego wychodz± czasem tak d³ugie trasy.

pocz±tkowo je¼dzi³em sam i trasy by³y 70 a nawet 100km. Potem do tego
sportu wci±gn±³em ¿onê i dystanse siê zmniejszy³y ale teraz ten diabe³
nie chce je¼dziæ a ja przyzwyczai³em siê do jej towarzystwa i samemu
nie chce mi siê je¼dziæ.

Beskid Ma³y - krótki wypad