[FOTO] Beskid Niski, 6-9 sierpnia

Data: 2010-08-24 21:00:21
Autor: lukket
[FOTO] Beskid Niski, 6-9 sierpnia
Witam!

W Beskidzie Niskim byliśmy po raz pierwszy z rowerem, i już wiem, że nie był to raz ostatni :) Góry jak nazwa wskazuje niezbyt duże ale tras rowerowych jest masa, piękne ścieżki i jeszcze piękniejsze widoki. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i zapoznania się z krótkim opisem weekendowego wyjazdu.

http://velozone.net/wycieczki/niski.php

pozdr

ŁukaszT

Data: 2010-08-24 13:19:22
Autor: tadek
Beskid Niski, 6-9 sierpnia
On 24 Sie, 21:00, lukket <lu...@gazeta.pl> wrote:
[...]

w przyszłym roku /jak dożyję / to pojadę w BN /bez żony/ bo nie
trenuje i jest hamulcowym/tak było na ostatnim wyjeździe. Bardzo mi
się podobają trasy w BN i krajobrazy

Data: 2010-08-25 06:54:50
Autor: Paweł Sz.
Beskid Niski, 6-9 sierpnia
[...]

O mamo, jak oglądam te relacje z tras to aż mnie wsystko swędzi, a
pedały zwłaszcza ;-))
Ostatnio rowerowaliśmi z żoną w BN w lipcu, trochę męczące były upał i
te cholerne gzy :-P Ale jesień tuż-tuż, nie będzie ani upałów ani
żadnych latających robactw więc mamy pewne plany na kilka
weekendów ;-) Może uda się w końcu na spokojnie zahaczyć o Olchowiec -
raz jak tak byliśmy (jeszcze z 8 letnią córką) to dopadła nas godzinna
zlewa, na szczęście jedna wiekowa autochtonka zaprosiła nas pod swój
dach, dwa razy burze wygoniły nas na samym początku trasy...

--
Pozdrawiam,
Paweł

[FOTO] Beskid Niski, 6-9 sierpnia