Beskid Niski na rowerowo [fotorelacja]

Data: 2012-10-17 23:33:57
Autor: Marek
Beskid Niski na rowerowo [fotorelacja]
Pretekstem do tego wypadu był zlot forum jednego z portali górskich.
Czę¶ć turystyczna takiego zlotu to w większo¶ci samochoding i dreptanie per pedes. Ale w moim wypadku (prawie bez wyj±tku) to jazda na MTB.. Tym razem nawet nie solo :). W pi±tek towarzyszyłem piechurom na Lackowej, w sobote jechali¶my w tandemie z Magury Małastowskiej do Ja¶lisk, a w niedzielę, znów w opcji rowerowo pieszej, dotarli¶my do Polan Surowicznych. Pogoda kaprysiła tylko trochę. Dużo było ¶wiatła złotej polskiej jesieni, więc człek ładował gały na zapas, przed nadchodz±c± zim±.
W albumie jest trochę zdjęć z dwóch imprez, sporo cerkwi i kilka HDR-ów o mocno stonowanej kolorystyce. Zapraszam do obejrzenia i przeczytania opisów. http://tiny.pl/hncf7

--
Marek

Data: 2012-10-18 15:23:53
Autor: Ignac
Beskid Niski na rowerowo [fotorelacja]
W dniu czwartek, 18 paĽdziernika 2012 08:33:57 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

 Zapraszam do obejrzenia i przeczytania opisów. Oj Marku warto,moje gratulacje!

Muszę se to obejrzeć jeszcze ze 2 a bez kozery powiem 3 razy
w łyk end żeby dogłębnie zrozumieć fabułę tej opowie¶ci.

 Ignac

Data: 2012-10-18 18:12:43
Autor: biodarek
W dniu 2012-10-18 08:33, Marek pisze:
Pretekstem do tego wypadu był zlot forum jednego z portali górskich.
Część turystyczna takiego zlotu to w większości samochoding i dreptanie per pedes. Ale w moim wypadku (prawie bez wyjątku) to jazda na MTB. Tym razem nawet nie solo :). W piątek towarzyszyłem piechurom na Lackowej, w sobote jechaliśmy w tandemie z Magury Małastowskiej do Jaślisk, a w niedzielę, znów w opcji rowerowo pieszej, dotarliśmy do Polan Surowicznych.
Pogoda kaprysiła tylko trochę. Dużo było światła złotej polskiej jesieni, więc człek ładował gały na zapas, przed nadchodzącą zimą.
W albumie jest trochę zdjęć z dwóch imprez, sporo cerkwi i kilka HDR-ów o mocno stonowanej kolorystyce. Zapraszam do obejrzenia i przeczytania opisów. http://tiny.pl/hncf7

Fajnie, że nie byłeś sam na rowerze :)
Ciekawe jest też, że ludziom z sieci chce się jeszcze Zlatywać.

Chyba 5 lat temu kupiłem sobie mapę Beskidu Niskiego i ciągle nie mogę tam dotrzeć. Ale w 2013 postaram się tam zawitać. Choć pewnie będę rozdarty pomiędzy jazdą rekreacyjną a zwiedzaniem w stylu turystyczno - historycznym. Może jakoś to pogodzę.

Na wiosnę pewnie dużo błota?

--
biodarek

Data: 2012-10-18 22:32:39
Autor: szaman (Baker)
On 10/18/2012 06:12 PM, biodarek wrote::

Chyba 5 lat temu kupiłem sobie mapę Beskidu Niskiego i ciągle nie mogę
tam dotrzeć. Ale w 2013 postaram się tam zawitać. Choć pewnie będę
rozdarty pomiędzy jazdą rekreacyjną a zwiedzaniem w stylu turystyczno -
historycznym. MoĹĽe jakoĹ› to pogodzÄ™.

Na wiosnę pewnie dużo błota?

Bardzo duĹĽo:) Ale ma to swĂłj urok:)

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" PiekaruĹ›

Data: 2012-10-19 15:56:32
Autor: rmikke
[...]

Też kiedy¶ w Bieszczadach my¶lałem, że to orły. Ale jeden zleciał niżej.
Kruk.

Data: 2012-10-19 17:32:12
Autor: biodarek
Beskid Niski na rowerowo [fotorelacja]
W dniu 2012-10-18 08:33, Marek pisze:
Zapraszam do obejrzenia i przeczytania opisĂłw. http://tiny.pl/hncf7

Aleś mi namieszał w głowie tą Zoriuszką! :)
http://youtu.be/cyadcxoO2q0

Nie mogę się tego pozbyć. Kadencja mi przez to spada ;)

--
biodarek

Data: 2012-10-19 15:25:15
Autor: Marek
Beskid Niski na rowerowo [fotorelacja]
Dzięki Ignac.
Obawiam się jednak, że dogłębne zrozumienie fabuły wymaga odrobiny znajomo¶ci tego ¶rodowiska. Tworz±c opis, my¶lałem głównie o uczestnikach zlotu. Dlatego nie wyja¶niam who is who ani okoliczno¶ci zdarzeń. Na przykład "schizmy małastowskiej" ;). A Zoriuszka to biały ¶piew (¶piewokrzyk). Werchowyna ma trochę takich wykonań w repertuarze. I ciary zawsze mi chodz± po grzbiecie jak tego słucham :).

--
Marek

Beskid Niski na rowerowo [fotorelacja]