Beskid Niski propozycje wycieczek prosba

Data: 2009-07-06 10:11:18
Autor: justinet
Beskid Niski propozycje wycieczek prosba
Witam.
Prosze o pomoc w sprawie wyboru tras w ww. Z racji zmiany planow urlopowych pojawila sie nagla okazja wyjazdu. Jako, ze musze wyjechac jutro, najpozniej pojutrze potrzebuje pomocy w wyborze. A wiec po kolei:

-nigdy nie bylem w tych okolicach
- dojedziemy samochodem
- chcialbym, zeby trasy byly ciekawe widokowo, mozliwie z mala iloscia lasu
- najlepiej zeby byly to 2 wycieczki 2 dniowe z powrotem w miejsce startu ewentualnie jedna 4 dniowa
- chcialbym nocowac we wlasnym namiocie ewentualnie schronisku.
- posiadam przewodnik "Bezdroza", podoba mi sie "z opisu" np trasa nr 10 Wysowa : Lackowa - Wysowa z tym, ze rozbita na 2 etapy. Czy w okolicach Izb da sie przenocowac? Czy to dobry wybor?
- beda nas 4 osoby (najmlodsza 14 lat) Z gory dziekuje,

Mam malo czasu dlatego osmielilem sie prosic o pomoc.
Pozdrawiam,
Bogdan

Data: 2009-07-06 12:06:42
Autor: Kris_gor
justinet pisze:
[...]

Hmm, to ciężko będzie.

Tu sobie zobacz:
http://www.beskid-niski.pl/

Masz tutaj przykładowe trasy.

Możesz tez kuknąć na moją stronkę, bo ja w zasadzie chodzę
tylko po Beskidzie Niskim.

http://picasaweb.google.com/sp9rqa

Krzysiek

Data: 2009-07-06 12:42:11
Autor: Wojtek Stec
Dnia 06-07-2009 o 12:11:18 justinet <justinet_wytnij@poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

Bardzo prosze:
http://www.beskid-niski.pl/index.php?pos=/gory/trasy

Dokładniejsze opisy szaków:
http://www.beskid-niski.pl/index.php?pos=/gory/turystyka/szlaki

--
H.M.

Beskid Niski propozycje wycieczek prosba