Beskid Śląski, Szczyrk, Wisła ??

Data: 2009-03-26 12:51:41
Autor: CeZ__134
Beskid Śląski, Szczyrk, Wisła ??

zaczynam planować weekend majowy i wybór padnie pewnie na Beskid Śląski(Szczyrk,
Wisła). Co warto tam przejechać? do tej pory jeździłem w Gorcach i wschodniej
części Beskidów, więc nie mam pojęcia co warto przejechać w B.Śląskim.

start i meta w Bielsku-Białej, z mapy wynika, że na początek należy zaliczyć
Szyndzielnię i zjechać do Szczyrku. ale co dalej, nie mam pojęcia.
wyjazd raczej niestacjonarny, czyli śpimy codziennie gdzie indziej, bo tak jest
fajniej.

wszyscy mamy fule enduro, więc oczekujemy trudnych zjazdów + krętych singletraków :)
nie wykluczamy skorzystania z wyciągów.

Czesc

Ja w tym roku odpuscilem sobie majowke .. sadzac po tym co sie dzieje w gorach,to na majowke bedzie jeszcze sniegu u gory ...
W zeszlym roku niby zimy nie bylo,a miedzy Malym Skrzycznym a Malinowska Skala bylo sniegu po kolana .. i w blocie byl ladny kawalek do przedymania..

A jesli chodzi Beskidy..tras jest naprawde mnogo :) ale jak to w gorach.. poza wjazdem na skrzyczne to wszedzie i tak pod gore jest wiecej pchania jak jezdzenia :))

pozdr

Data: 2009-03-26 14:45:49
Autor: dziki
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqfq82$kit$1news3.onet...

[...]

racja; w Bielsku codziennie od 5 dni pada snieg, takze w gorach go bedzie, ze hoho.
A trasa jaka chcial kolega to szyndzielnia, klimczok, karkoszczonka, trawers na bialy krzyz, malinowska, skrzyczne, szczyrk - bardzo fajna. Na enduro chyba na caly dzionek.

pozdrawiam,
dziki.

Beskid Śląski, Szczyrk, Wisła ??