Beskid ¦l±ski, Szczyrk, Wisła ??

Data: 2009-03-26 13:56:28
Autor: dobrov
Beskid ¦l±ski, Szczyrk, Wisła ??
mmateusz pisze:
witam
zaczynam planować weekend majowy i wybór padnie pewnie na Beskid ¦l±ski(Szczyrk,
Wisła). Co warto tam przejechać? do tej pory jeĽdziłem w Gorcach i wschodniej
czę¶ci Beskidów, więc nie mam pojęcia co warto przejechać w B.¦l±skim. start i meta w Bielsku-Białej, z mapy wynika, że na pocz±tek należy zaliczyć
Szyndzielnię i zjechać do Szczyrku. ale co dalej, nie mam pojęcia.
wyjazd raczej niestacjonarny, czyli ¶pimy codziennie gdzie indziej, bo tak jest
fajniej.

Może tak:
Szyndzielnia -> Klimczok -> Biały Krzyż -> Skrzyczne -> Barania Góra
-> Zjazd do schroniska pod Barani±. Nocleg tamże lub dalej, w Wi¶le.

Na drugi dzień wjazd na Czantorię od strony Wisły (od lewa), zjazd
do Ustronia, asfaltem lub jakim¶ szlakiem w okolice Równicy,
Potem na 3 kopce, i dalej grzbietem między szczyrkiem a Bystr± aż
do Karkoszczonki - potem Szyndzielnia albo zjazd do Szczyrku Biła
i asfaltem do Bielska.

To plan 2-dniowy :)

Beskid ¦l±ski, Szczyrk, Wisła ??