Beskid Śląski otwarto!

Data: 2009-04-14 11:02:50
Autor: r2rec
Beskid Śląski otwarto!
witam
Można powiedzieć że Beskid otwarto ... nie wszędzie już można ale to bliżej Skoczowa i Cieszyna można już z bajka atakować

w sobotę z Wisły śmierdzącym asfaltem na Przełęcz Kubalonki i dalej na Stecówkę ... pierwsze śniegi które przeszkadzały w jeździe dopiero przed Stecówką , apstrakcyjne warunki pogodowe : słońce i temperatura jak w lato a rower grzęźnie w śniegu którego na zjedzie w stronę Przysłupa było miejscami do 1m... w kotlinie gdzie płynie Wisełka temperatura spadła do 3 stopni; inny świat ... regeneracyjna zupka w schronisku i spowrotem do Wisły ... w połowie drogi jakby ktoś nagle w moją stronę włączył farelkę (skok temperatury z 5 do 20) i wybuchła wiosna!

http://picasaweb.google.pl/free3bike/20090411WisAPrzeEczKubalonkiStecowkaPrzysUpWisA#

w niedzielę miała być popołudniowa przejażdżka ze Skoczowa do Ustronia wałami Wisły ... ale jak już byłem w Ustroniu to dlaczego nie wjechać na Równicę (pomysł taki sobie biorąc pod uwagę ilość samochodów które sie tam próbowały dostać) ... jak już tam byłem , pomyślałem że Trzy Kopce Wiślańskie są niedaleko ... po drodze bajka! Do Skoczowa wróciłem przez Brenną jadąc bocznymi uliczkami i wałami Brynicy i Wisły ... razem 50km - nieźle jak na popołudniową wycieczkę i początek sezonu

http://picasaweb.google.pl/free3bike/20090412SkoczowRownicaTrzyKopceBrennaSkoczow#

to tyle chwalenia się ...

Dla tych którzy się w te rejony wybierają: przy słonecznej pogodzie za tydzień będzie można jechać na Błatnią , Czantorię, Stożek, Szyndzielnię
za dwa tygodnie Szczyrk, Barania Góra i reszta wyższych górek

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-04-14 11:26:34
Autor: MichałG
Beskid Śląski otwarto!
r2rec pisze:
witam
Można powiedzieć że Beskid otwarto ... nie wszędzie już można ale to bliżej Skoczowa i Cieszyna można już z bajka atakować

w sobotę z Wisły śmierdzącym asfaltem
Nowy? Ponoć ma być położony w tym roku... ale jeszcze nie. A stary to jeszcze za Jaruzelskiego odgazował..... ;-)

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-04-14 12:18:37
Autor: r2rec
Beskid Śląski otwarto!
MichałG pisze:
r2rec pisze:
w sobotę z Wisły śmierdzącym asfaltem
Nowy? Ponoć ma być położony w tym roku... ale jeszcze nie. A stary to jeszcze za Jaruzelskiego odgazował..... ;-)

nowy to on oczywiście nie jest ... miejscami miał nawet postać akceptowalną: wystarczająca ilość dziur by uznać to za drogę gruntową trzeciej kategorii
kwestia "śmierdzenia asfaltu" to problem  bardziej ideologiczny i egzystencjalny ... po prostu nie lubię i jak mogę to unikam

pozdro.Artur

Data: 2009-04-14 12:57:15
Autor: MichałG
Beskid Śląski otwarto!
r2rec pisze:
MichałG pisze:
r2rec pisze:
[...]

Ale jak już jest, to niech jest równy.... ;-) dziury w szutrze nie są tak niebezpieczne.
W zeszłym roku - 30 marca byłem na kubalonce (i stecówce, koniakowie, istebnej) i jedyny snieg leżał jeszcze w niektórych ocienionych żlebach... tegoroczna zima 'nieco' dołozyła..... ;-)
Fajne fotki - ulubione ściezki w sniegu/.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-04-14 18:28:58
Autor: Solar
Beskid Śląski otwarto!
r2rec pisze:

Dla tych którzy się w te rejony wybierają: przy słonecznej pogodzie za tydzień będzie można jechać na Błatnią , Czantorię, Stożek, Szyndzielnię
za dwa tygodnie Szczyrk, Barania Góra i reszta wyższych górek

Trzymam Cię za słowo...

W czasach rzymskich łotrów wieszano na krzyżach, a teraz jest odwrotnie.

Data: 2009-04-14 20:58:57
Autor: VADER
Beskid Śląski otwarto!
Użytkownik "r2rec" <r2rec@o2.pl> napisał w wiadomości news:gs1k14$eij$1nemesis.news.neostrada.pl...
witam
Można powiedzieć że Beskid otwarto ...

Może na kolejne wypady i ja się do Kolegi przyłączę :-)

Pozdro
VADER

Beskid Śląski otwarto!