Beskid Śląsko - Morawski - szlak Wielki Połom - Mały Połom - Biały Krzyż

Data: 2012-07-09 03:14:52
Autor: Jacek G.
Beskid Śląsko - Morawski - szlak Wielki Połom - Mały Połom - Biały Krzyż
Byłem w ostatnią sobotę w tytułowym rejonie, z tym, że pieszo na
trasie z Hornej Lomnej, przez Kamenity, chatę Slavic, Mały Polom,
Horna Lomna. Tereny te są wybitnie rowerowe, dużo szlaków rowerowych,
dobre leśne szutrówki i faktycznie wiele osób na rowerach widzieliśmy
po drodze - nawet z dziećmi w fotelikach.
No i zaplanowałem sobie wstępnie taką trasę w tym rejonie, z tym, że
trasa zawiera odcinek, którego pieszo nie szedłem - czerwonym szlakiem
pieszym z Kostelków przez, W. Połom, Cubonov, M. Połom i dalej na
Biały Krzyż. Na mapie www.cykloserver.cz fragmenty tego szlaku są
zaznaczone jako nieprzejezdne, ale jak to jest w praktyce ?
Czy ktoś się orientuje, jaki charakter ma ten odcinek i czy jest
przejezdny dla roweru, bo znakowanego szlaku rowerowego tam akurat nie
ma.  Na mapie www.cykloserver.cz fragmenty tego szlaku są zaznaczone
jako nieprzejezdne, ale nie wiem jak to wygląda w praktyce. Po górkach
czasami jeżdżę, ale nie jestem wyczynowcem, raczej turystą i wolę
jeździć niż nosić rower ;) (choć wiem, że czasem trzeba popchać lub
ponosić) stąd moje pytanie.
Bans, może Ty znasz ten rejon i ten konkretny szlak ?
--
Jacek G.

Beskid Śląsko - Morawski - szlak Wielki Połom - Mały Połom - Biały Krzyż