Beskid Żywiecki

Data: 2013-06-12 20:35:19
Autor: autodidact
Beskid Żywiecki
cześć!
Jakie szlaki polecacie dla mnie i synka 7 letniego z miejsowości przybędza, bądź podjechania samochodem (gdzie?) i z t tego miejsca mały szlaczek,

Data: 2013-06-13 06:20:54
Autor: Jacek G.
Beskid Żywiecki
W dniu środa, 12 czerwca 2013 20:35:19 UTC+2 użytkownik autodidact napisał:
cześć!

Jakie szlaki polecacie dla mnie i synka 7 letniego z miejsowości przybędza, bądź podjechania samochodem (gdzie?) i z t tego miejsca mały szlaczek,

Z Przybędzy z użyciem auta masz łatwo osiągalną praktycznie całą górną dolinę Soły, więc możliwości jest dużo. Do tego co napisał bans dodałbym wycieczkę ze Złatnej k. Ujsoł lub Glinki na Krawców Wierch (schronisko) lub z Soblówki na Rycerzową - dla dzieciaka schronisko jako cel wycieczki zawsze jest jakąś atrakcją i motywacją. Na Baranią też można się wybrać - najbliżej czarnym z Kamesznicy Złatnej.
--
Jacek G.

Data: 2013-06-18 20:51:24
Autor: autodidact
Beskid Żywiecki
>wycieczkę ze Złatnej k. Ujsoł lub Glinki na Krawców
Ze względu na krótki wyjazd wybrałem szlak ze Złatnej
na Krawcow Wierch, dzieciak jak i ja jesteśmy pod wrażeniem, dzięki.
Bans twoje propozycje wykorzystam nastęonym razem,
posty zresztą mam wydrukowane ;)
pozdrawiam
Mirek

Data: 2013-06-13 10:20:28
Autor: bans
Beskid Żywiecki
W dniu 2013-06-12 20:35, autodidact pisze:

cześć!
Jakie szlaki polecacie dla mnie i synka 7 letniego z miejsowości przybędza,
bądź podjechania samochodem (gdzie?) i z t tego miejsca mały szlaczek,

Samochodem do Żabnicy Skałki i pieszo na Halę Boraczą (blisko) i/lub Rysiankę (dalej, ale bardzo polecam ze względu na widoki) i/lub Romankę (jeszcze dalej) .

--
bans

Beskid Żywiecki