Beskid Żywiecki, okolice Mładej Hory, czy jest gdzie porzucić auto?

Data: 2013-03-08 01:50:00
Autor: Filip
Beskid Żywiecki, okolice Mładej Hory, czy jest gdzie porzucić auto?
Witam,
Chciałbym porzucić auto na dwa dni w okolicach Młodej Hory, rozważam
dolinę Danielki przy leśniczówce lub dolinę potoku Rycerki na końcu
wsi. Czy znajdę tam w miare bezpieczne miejsce, w znaczeniu, co by nie
zawadzać i nie utrudniać powiedzmy ściągania drewna itp? Nie dam rady
nikogo zagadać z myślą wjazdu na podwórko, bo pora będzie śródnocna.
Kradzieży się nie boję.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2013-03-08 11:11:03
Autor: bans
W dniu 2013-03-08 10:50, Filip pisze:

Chciałbym porzucić auto na dwa dni w okolicach Młodej Hory, rozważam
dolinę Danielki przy leśniczówce lub dolinę potoku Rycerki na końcu
wsi.

Hm, ale dolina Rycerki to jest spory kawałek od Mładej Hory.

W każdym razie jest parking przy zielonym szlaku z Rycerki Kolonii na Przegibek, przy drodze nad potokiem Ciapków. Parking jest zaznaczony na mapie.

A z drugiej strony ja parkowałem kiedyś tuż pod Mładą Horą, tuż przy niebieskim szlaku, ale to nie jest oficjalny parking i trochę ciasno było.

--
bans

Data: 2013-03-08 02:18:55
Autor: Jacek G.
On 8 Mar, 11:11, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

> wsi.

Hm, ale dolina Rycerki to jest spory kawałek od Mładej Hory.

Ale są dwie doliny - potoku Rycerki i potoku Rycerka. Filipowi
chodziło o ten pierwszy - pomiędzy pasmem Mładej Hory, a Będoszki/
Praszywki. Ze 2 lata temu schodziłem tamtędy i wydaje mi się, że placu
na zostawienie auta jest tam sporo. Dolina zabudowana głównie
"daczami" - o dość dziwacznej architekturze zresztą. Nie pamiętam jak
wygląda pod kątem parkowania dol. Danielki w górnym biegu, ale może
być ciaśniej. Z wyjechaniem zimą na samą Mładą Horę może być różnie w
zależności od aktualnych warunków.

--
Jacek G.

Data: 2013-03-08 11:25:33
Autor: bans
W dniu 2013-03-08 11:18, Jacek G. pisze:

Ale są dwie doliny - potoku Rycerki i potoku Rycerka.

Tyż racja :)

Mogłem na to wpaść, zmyliło mnie, że po prostu mówię "dolina Rycerek" - prawdopodobnie zresztą nieprawidłowo ;)

--
bans

Data: 2013-03-08 12:13:49
Autor: Gocha M.
Użytkownik "Filip" <fs72@wp.pl> napisał w wiadomości news:9adca351-6bcb-42eb-b6f8-b4c9f41a73e4i5g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

W ubiegły weekend zostawiliśmy samochód właśnie w dolinie potoku Rycerki, przy początku szlaku na Mladą Horę. Parking mniej lub bardziej oficjalny na 4-5 samochodów, wskazany przez "ściągaczy drewna".
Pozdrawiam
Gośka

Data: 2013-03-08 04:45:24
Autor: Filip
Beskid Żywiecki, okolice Mładej Hory, czy jest gdzie porzucić auto?
Bardzo dziękuję.

Data: 2013-03-08 22:00:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Żywiecki, okolice Mładej Hory, czy jest gdzie porzucić auto?
Filip, Fri, 8 Mar 2013 01:50:00 -0800 (PST), pl.rec.gory:
[...]

W dolinie Rycerki jest parking na "końcu" Kolonii. Jest tam jakiś park
edukacyjny, etc. Przeszkadzał nie będziesz.

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-03-11 07:31:38
Autor: bans
Beskid Żywiecki, okolice Mładej Hory, czy jest gdzie porzucić auto?

W dolinie Rycerki jest parking na "końcu" Kolonii.

Polecam czytanie całego wątku. Bo popełniłeś ten sam błąd, co ja, ale gdybyś czytał cały wątek, to uświadomiłbyś to sobie przed napisaniem swojego postu.

--
bans

Data: 2013-03-12 12:23:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskid Żywiecki, okolice Mładej Hory, czy jest gdzie porzucić auto?
bans, Mon, 11 Mar 2013 07:31:38 +0100, pl.rec.gory:

No właśnie... Napisałem swój post, a potem przeczytałem Twój. :-/

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-03-09 09:57:00
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Fri, 8 Mar 2013 01:50:00 -0800 (PST), Filip napisał(a):

[...]

Wielokrotnie porzucałem auto na placach służących do zwózki drewna.
Oczywiście nie były to pełne i użytkowane intensywnie place. Zimą
intensywność wyrębu spada, zapewne z uwagi na zwiększone koszty. We
wspomnianym miejscu, gdzieś u końca drogi, parkowałem w 2006 lub 7 na takim
placyku i nie było żadnych problemów.

Pozdrawiam Tomek

Beskid Żywiecki, okolice Mładej Hory, czy jest gdzie porzucić auto?