Beskidy-warunki

Data: 2009-04-28 10:17:26
Autor: CeZ__134
Beskidy-warunki
Witam
Nosze sie z zamiarem wybrania sie w Beskidy.Jak jest z przeznoscia  np ze
Skrzycznego na Barania ? sniegu duzo w lesie ?.Jechal ktos z Was moze na
dniach i moze sie podzielic relacja ? bede wdzieczny :)

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-04-28 11:36:51
Autor: dobrov
Beskidy-warunki
CeZ__134 pisze:
[...]

Byłem w sobotę m.in. na Bararniej ale przemieszczałem się z bambosza.
W niższych partiach bezśnieżnie i raczej sucho.
Ale w pobliżu szczytu Baraniej zarówno od północnej jak i południowej strony
setki metrów naprawdę grubej pokrywy śnieżnej.
Jazda wykluczona.

Data: 2009-04-28 12:30:18
Autor: CeZ__134
Beskidy-warunki

CeZ__134 pisze:
> [...]

strony
setki metrów naprawdę grubej pokrywy śnieżnej.

No to nie masz dla mnie dobrych wiesci :)Chcialem pojechac przez
Szyndzielnie,Szczyrk,Skrzyczne i dalej grzez Gawlas ..albo na Barania ,albo
czerwonym do Wegierskiej Gorki :)-to wypad jeden,a drugi to z Wegierskiej
,przez Zabnice na Lipowska ,ale tam pewnie tez ful sniegu bedzie ... buu

CeZ__134

Data: 2009-04-28 03:34:56
Autor: Jedrus
Beskidy-warunki
On 28 Kwi, 12:30, "CeZ__134" <Nuniez_...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

,przez Zabnice na Lipowska ,ale tam pewnie tez ful sniegu bedzie ... buu

W ten weekend jeździłem w okolicach Ujsół, Rajczy i Rycerki. Śniegu
nie ma do ok 1000m. Powyżej zaczynają się płaty. Od 1100m nie da się
jeździć.

A.

Data: 2009-04-28 12:42:33
Autor: CeZ__134
Beskidy-warunki

W ten weekend jeździłem w okolicach Ujsół, Rajczy i Rycerki. Śniegu
nie ma do ok 1000m. Powyżej zaczynają się płaty. Od 1100m nie da się
jeździć.

Przewidywalem ze w maju wyzej w gory nie da sie pojechac ze wzgledu na to
dluga zime i grubej pokrywy sniegu :) moze zeby cos wiecej popadalo w gorach
snieg by szybciej zszedl,a tak lipa..akurat strone Baraniej G. i okolice
Rysianki i Romanki znam i lubie tam jezdzic, liczylem na farta z tym
sniegiem :) a tu pech na calego:) w sumie na majowke nie mialem sie wybierac
z rowerem w gory-tylko dopiero w czerwcu,ale powiedzialem sobie ze ja sie do
lazenia nie nadaje :)...trzeba bedzie obmyslic jakis inny chyrty plan:)

CeZ__134

Data: 2009-04-28 13:10:07
Autor: dobrov
Beskidy-warunki
CeZ__134 pisze:

[...]

Ja też się do łażenia po łagodnych górkach nie nadawałem, póki nie zacząłem
stawiać sobie kondycyjnych wyzwań typu conajmniej X km ze średnią prędkością
conajmniej Y :)
Nie żebym namawiał do porzucenia rowera no ale czasem można dywersyfikować :)

Data: 2009-04-28 15:17:34
Autor: Wooyek
Beskidy-warunki
Nosze sie z zamiarem wybrania sie w Beskidy.Jak jest z przeznoscia  np ze
Skrzycznego na Barania ? sniegu duzo w lesie ?.Jechal ktos z Was moze na
dniach i moze sie podzielic relacja ? bede wdzieczny :)

Jechałem w niedzielę Szyndzielnia>Klimczok>Salmopol>Wisła. Śnieżny syf (uniemożliwiający jazdę) powyżej 1000 m, tzn. na zacienionych okolicach szczytu Klimczoka. Za to niżej prawie sucho, więc wypas.

Na Skrzyczne i Baranią zdecydowanie bym się nie pchał, chyba że chcesz brodzić w pseudośniegu z rowerem na plecach ;)

Data: 2009-04-28 18:22:26
Autor: CeZ__134
Beskidy-warunki

[...]

http://www.streamhtml2.szyndzielnia.com.pl/

Po tym filmiku z kamerki widac ze raczej w gory nie pojade rowerem ;-/
buuu..skoro na otwartej przestrzeni przed schroniskiem jest jeszcze tyle
sniegu,to w zacienionych miejscach w lesie bedzie masakra..

CeZ__134

Data: 2009-04-28 19:04:27
Autor: Solar
Beskidy-warunki
CeZ__134 pisze:

[...]

Czy ja źle widzę, czy tam kwiatki rosną i śniegu brak?

"W ogóle teologia jest nauką niedorzeczną, a jej dogmaty są albo śmieszne, albo podejrzane."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-04-28 22:17:00
Autor: Wooyek
Beskidy-warunki
[...]

Nie działa mi ten filmik, ale na Szyndzielni w niedzielę śniegu nie było (ba, nie było nawet błota - sucho). Dopiero trochę wyżej zaczął się biały syf w lesie.

Data: 2009-04-28 22:01:19
Autor: Wojtek
Beskidy-warunki
Wooyek pisze:

Jechałem w niedzielę Szyndzielnia>Klimczok>Salmopol>Wisła. Śnieżny syf (uniemożliwiający jazdę) powyżej 1000 m, tzn. na zacienionych okolicach szczytu Klimczoka. Za to niżej prawie sucho, więc wypas.

Hehehehe schodziłem z babommm z niedzielę z szyndzielni czerwonym (nartostrada); mijało nas pod górę paru bikerów... może się spotkaliśmy, znaczy niechcący ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie