Beskidzka Zielona Sciezka

Data: 2012-07-23 07:25:36
Autor: Grzegorz
Beskidzka Zielona Sciezka
Witam,

Połaziłem sobie wczoraj, W. Racza - Rycerzowa, i takie dziwadło zobaczyłem. Trochę drogowskazów, parę tablic, trzy chyba turystyczne przejścia graniczne, zielona ścieżka, ale ... znaków na granicy nie ma ! Na jednym odcinku to nawet trudno granicą przejść, ale za to na innych graniczna ścieżka jest dużo lepsza od czerwonego szlaku !

Kolejny wytwór zabiurkowych urzędasów w za ciasnych krawatach ? Bo przecież w ciągu 2 lat trwania projektu lasy to raczej nie wyrosną :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Beskidzka Zielona Sciezka