Beskidzki Plener Fotograficzy

Data: 2009-02-28 20:04:45
Autor: Henry(k)
Beskidzki Plener Fotograficzy

W imieniu Tomka Jedzoka:

+++++++++++++

Beskidzki Plener Fotograficzny
27-29 marca 2009

Zapraszam wszystkich fotografujących i niefotografujacych, starych i nowych plenerowiczów na Jubileuszowy Beskidzki Plener Fotograficzny w Wiśle. Równo 10 lat temu odbył się Pierwszy Beskidzki Plener Fotograficzny w Wiśle. Już straciłem rachubę ile ich było przez te lata. Jeśli masz ochotę powspominać stare dzieje lub poznać nowych ludzi to ZAPRASZAM.

Miejsce: Pensjonat "Połom"
Istebna 801, 43-470 Istebna
tel. 033 855-71-43

Koszt noclegu: 30zł. Jedzenie we własnym zakresie
(do dyspozycji duża kuchnia) lub kilka smacznych i niedrogich restauracji w okolicy. W razie pytań
tjedzok(a)yahoo.com (lub przez NK).

+++++++++++++++++++

Od siebie dodam dla nowych grupowiczów że to plener typowo towarzyski i nieważne kto czym fotografuje i jak - to
plener dla każdego - doskonała okazja żeby na żywo zobaczyć mordki kryjące się za internetowymi nickami.

Pozdrawiam,
                Henry

--
FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

Data: 2009-02-28 20:46:27
Autor: _rK_
Beskidzki Plener Fotograficzy

Beskidzki Plener Fotograficzny
27-29 marca 2009

Bedzie ktos jechal z Warszawy?

--
[rK]      http://robertkresa.com

Data: 2009-03-01 12:02:58
Autor: Marek Wyszomirski
Beskidzki Plener Fotograficzy

Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał:

[...]
W imieniu Tomka Jedzoka:

+++++++++++++

[...]

Wstawiam sobie do planu i dołożę starań żeby się stawić. Ale czy będę mógł -
dopiero za kilka dni się wyjaśni.

--
Pozdrawiam!
Marek Wyszomirski (wyszomir@toya.net.pl)

Data: 2009-03-01 14:18:28
Autor: Kokon
Beskidzki Plener Fotograficzy
Henry(k) wrote:
W imieniu Tomka Jedzoka:

[...]

[...]

Postaram sie wpasc.

Pzdr,
Blazej

Data: 2009-03-01 17:43:13
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 28 Feb 2009 20:04:45 +0100, Henry(k) napisał(a):

Beskidzki Plener Fotograficzny
27-29 marca 2009

Postaram sie żone zaciągnąć :D

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2009-03-01 11:48:29
Autor: Czarek
Beskidzki Plener Fotograficzy
On 1 Mar, 17:43, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:

Postaram sie żone zaciągnąć :D

Oooo, taaaak, zaciągnij, spodoba jej się :D Zaciągnij swoją i ze dwie
cudze :)

Czarek

Data: 2009-03-01 22:25:06
Autor: Janko Muzykant
Czarek pisze:
Oooo, taaaak, zaciągnij, spodoba jej się :D Zaciągnij swoją i ze dwie
cudze :)

Widzę, że się klaruje ciekawe towarzystwo - trzeba się chyba będzie pokazać ;)

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl

Data: 2009-03-01 22:43:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Mar 2009 11:48:29 -0800 (PST), Czarek napisał(a):

Postaram sie żone zaciągnąć :D

Oooo, taaaak, zaciągnij, spodoba jej się :D Zaciągnij swoją i ze dwie
cudze :)

Ty lepiej napisz, czy sam pojedziesz :P

Data: 2009-03-02 08:25:22
Autor: Czarek
Beskidzki Plener Fotograficzy
On 1 Mar, 22:43, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:

Ty lepiej napisz, czy sam pojedziesz :P

Planuję przyjechać.

Czarek

Data: 2009-03-02 15:37:35
Autor: Alex D. B.

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1kt5c0c3ew1rd$.dlgoldfield.org.pl...

Oooo, taaaak, zaciągnij, spodoba jej się :D Zaciągnij swoją i ze dwie
cudze :)

Ty lepiej napisz, czy sam pojedziesz :P

jak beda te cudze, Czarek i łącka, to i ja pojade ;-)

Alex.

Data: 2009-03-06 07:23:38
Autor: anna
Beskidzki Plener Fotograficzy
On 28 Lut, 20:04, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
W imieniu Tomka Jedzoka:

+++++++++++++

[...]

A gdzie to się trzeba zapisywać?

Data: 2009-03-07 19:36:08
Autor: Henry(k)
Dnia Fri, 6 Mar 2009 07:23:38 -0800 (PST), anna@photogallery.pl napisał(a):

A gdzie to się trzeba zapisywać?

Wystarczy skrobnąć e-maila do Tomka tjedzok(a)yahoo.com żeby zarezerwował
miejsca w pensjonacie. Oficjalnych zapisów chyba tym razem nie ma.

Pozdrawiam,
                 Henry

Data: 2009-03-15 18:39:47
Autor: NomaD_FH
Beskidzki Plener Fotograficzy
On 7 Mar, 19:36, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
Dnia Fri, 6 Mar 2009 07:23:38 -0800 (PST), a...@photogallery.pl napisał(a):

Przyjeżdzać ;)
Nawet ja planuje się pojawić - a to już cud ;)
Już się cieszę, że zobaczę tyle dawno nie widzianych osób.

--
Grzesiek "Nomad_FH"

Data: 2009-03-17 15:40:43
Autor: Marek Wyszomirski
"NomaD_FH" <NomaDFH@gmail.com> napisał:

Przyjeżdzać ;)
Nawet ja planuje się pojawić - a to już cud ;)
Już się cieszę, że zobaczę tyle dawno nie widzianych osób.

A ja się właśnie dowiedziałem, ze niestety nie bęę mógł w tym czasie
przyjechać:-( Niestety jakoś mam pecha do wiosennych Beskidzkich - już chyba
drugi albo i tzreci raz okazuje się, że w terminie pleneru coś mi
wyskakuje:-(

Data: 2009-03-25 17:26:40
Autor: MAYKY
[...]

No to do d....... Marku , miałem z Tobą do "pogadania"
:(

pozdrawiam
MAYKY

Data: 2009-03-25 20:41:41
Autor: Marek Wyszomirski
 "MAYKY" <mayky@ceti.pl> napisał:

> [...]
> wyskakuje:-(

No to do d....... Marku , miałem z Tobą do "pogadania"

Też żałuję - ale... takie życie...
Pozostaje się pocieszyć, ze może trafi się niedługo jakaś inna okazja.

Data: 2009-04-05 11:02:22
Autor: cef
Henry(k) wrote:

Zapraszam wszystkich fotografujących i niefotografujacych,

Jest jakiś materiał do obejrzenia z pleneru czy integracja
była zbyt mocna?

Data: 2009-04-07 10:01:37
Autor: _rK_
cef <cezfar@interia.pl> napisał(a):
Jest jakiś materiał do obejrzenia z pleneru czy integracja
była zbyt mocna?

Ja mam jedno. Nie wiem tylko czy moje sie liczy, bo razem z kolega poddalismy sie w dotarciu gdzies jeden kilometr przed celem. Samochod sie zeslizgiwal z gorki, a kiedy probowalismy dojsc skrotem przez las, to  dwa wilki do spolki z niedzwiedziem pogryzly nam pupy.
No i takie z Wisly:

http://robertkresa.com/WT19.html

Inna sprawa, ze nie wiem w koncu czy ktos na tym plenerze byl czy nie. Nikt sie nie chwali, nikt nic nie pisze. Zadnej relacji, slow zachety na przyszlosc. Tajemnicze to wszystko jak nie przymierzajac zakon Illuminatow.

[rK]      http://robertkresa.com

--

Beskidzki Plener Fotograficzy