Beskidzki Plener Fotograficzy

Data: 2009-03-06 07:23:38
Autor: anna
Beskidzki Plener Fotograficzy
On 28 Lut, 20:04, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
W imieniu Tomka Jedzoka:

+++++++++++++

Beskidzki Plener Fotograficzny
27-29 marca 2009

Zapraszam wszystkich fotografujących i niefotografujacych,
starych i nowych plenerowiczów na Jubileuszowy Beskidzki
Plener Fotograficzny w Wiśle. Równo 10 lat temu odbył się Pierwszy
Beskidzki Plener Fotograficzny w Wiśle. Już straciłem rachubę ile
ich było przez te lata. Jeśli masz ochotę powspominać
stare dzieje lub poznać nowych ludzi to ZAPRASZAM.

Miejsce: Pensjonat "Połom"
Istebna 801, 43-470 Istebna
tel. 033 855-71-43

Koszt noclegu: 30zł. Jedzenie we własnym zakresie
(do dyspozycji duża kuchnia) lub kilka smacznych
i niedrogich restauracji w okolicy. W razie pytań
tjedzok(a)yahoo.com (lub przez NK).

+++++++++++++++++++

Od siebie dodam dla nowych grupowiczów że to plener typowo
towarzyski i nieważne kto czym fotografuje i jak - to
plener dla każdego - doskonała okazja żeby na żywo zobaczyć
mordki kryjące się za internetowymi nickami.

Pozdrawiam,
                Henry

--
FAQ prf:http://www.prf-faq.prv.pl
FAQ prfc:http://www.prfc-faq.prv.pl

A gdzie to się trzeba zapisywać?

Data: 2009-03-07 19:36:08
Autor: Henry(k)
Dnia Fri, 6 Mar 2009 07:23:38 -0800 (PST), anna@photogallery.pl napisał(a):

A gdzie to się trzeba zapisywać?

Wystarczy skrobnąć e-maila do Tomka tjedzok(a)yahoo.com żeby zarezerwował
miejsca w pensjonacie. Oficjalnych zapisów chyba tym razem nie ma.

Pozdrawiam,
                 Henry

Data: 2009-03-15 18:39:47
Autor: NomaD_FH
Beskidzki Plener Fotograficzy
On 7 Mar, 19:36, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
Dnia Fri, 6 Mar 2009 07:23:38 -0800 (PST), a...@photogallery.pl napisał(a):

Przyjeżdzać ;)
Nawet ja planuje się pojawić - a to już cud ;)
Już się cieszę, że zobaczę tyle dawno nie widzianych osób.

--
Grzesiek "Nomad_FH"

Data: 2009-03-17 15:40:43
Autor: Marek Wyszomirski
"NomaD_FH" <NomaDFH@gmail.com> napisał:

Przyjeżdzać ;)
Nawet ja planuje się pojawić - a to już cud ;)
Już się cieszę, że zobaczę tyle dawno nie widzianych osób.

A ja się właśnie dowiedziałem, ze niestety nie bęę mógł w tym czasie
przyjechać:-( Niestety jakoś mam pecha do wiosennych Beskidzkich - już chyba
drugi albo i tzreci raz okazuje się, że w terminie pleneru coś mi
wyskakuje:-(

--
Pozdrawiam!
Marek Wyszomirski (wyszomir@toya.net.pl)

Data: 2009-03-25 17:26:40
Autor: MAYKY
[...]

No to do d....... Marku , miałem z Tobą do "pogadania"
:(

pozdrawiam
MAYKY

Data: 2009-03-25 20:41:41
Autor: Marek Wyszomirski
 "MAYKY" <mayky@ceti.pl> napisał:

> [...]
> wyskakuje:-(

No to do d....... Marku , miałem z Tobą do "pogadania"

Też żałuję - ale... takie życie...
Pozostaje się pocieszyć, ze może trafi się niedługo jakaś inna okazja.