Beskidzki klasyczny podjazd w remoncie

Data: 2009-09-02 21:22:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskidzki klasyczny podjazd w remoncie
Witam!
Dzisiaj wreszcie (po ponad roku miłości do podjazdów ;-) ) zaliczyłem jeden
z klasycznych podjazdów beskidzkich: Przełęcz Salmopolską od Wisły (od
Szczyrku zrobiłem kiedyś już).
W związku z tym chciałem ostrzec: szosa do/od Szczyrku dostaje nowe
elementy nawierzchni - szycie asfaltu oraz zalepiają jej dziury. Gdyby się
ktoś wybierał (szczególnie na szosówce) to polecałbym zaczekać, ponieważ na
środku drogi (!!!) wyfrezowano dziurę szerokości 10cm, głębokości około
5cm. Ile czekać? No niedługo, bo szybko chłopakom idzie. Myślę, że za 4-5
dni skończą.

Pozdrawiam z bólem ud ;-) (po 200km)

Data: 2009-09-03 19:45:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A zjazd którędy?
;-)

Pozdrawiam z bólem ud ;-) (po 200km)

Szacun.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-03 11:26:26
Autor: Ramein
Beskidzki klasyczny podjazd w remoncie
Też tędy jechałem dwa dni temi i generalnie spoina jest pomiędzy
pasami i nie stanowi większego problemu dla rowerzystów. Problem mają
wyprzedzające samochody, które są zmuszone wlecsię za podjeżdżające
pod górę rowerki, ale to ich problem ;-)

Data: 2009-09-03 20:37:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Masz obowiązek ustąpić, nawet zjechać z asfaltu na pobocze!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-03 18:52:29
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-03, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

Nie ustąpić - ułatwić wyprzedzanie. A poboczem jest obowiązek jazdy
zawsze, "o ile nadaje się do jazdy".

Data: 2009-09-03 22:14:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskidzki klasyczny podjazd w remoncie
Jan Srzednicki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Nie ustąpić - ułatwić wyprzedzanie. A poboczem jest obowiązek jazdy
zawsze, "o ile nadaje się do jazdy".

Czyli nigdy. ;-)

Data: 2009-09-04 07:58:20
Autor: MichałG
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Jan Srzednicki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Nie ustąpić - ułatwić wyprzedzanie. A poboczem jest obowiązek jazdy
zawsze, "o ile nadaje się do jazdy".

Czyli nigdy. ;-)

odziwo na najruchliwszych drogach jest najlepsze pobocze..... co nie jest reguła, niestety.

Pozdrawiam
michał

Data: 2009-09-04 12:43:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskidzki klasyczny podjazd w remoncie
MichałG bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Znaczy... No, jechałem w środę około 30km drogą Katowice - Skoczów (DK81) i
dalej w stronę Ustronia. Na znacznej części jest dobre, asfaltowe, pobocze.
Niestety, to są wyjątki :-(

Data: 2009-09-04 06:57:38
Autor: Ramein
Beskidzki klasyczny podjazd w remoncie

Masz obowiązek ustąpić, nawet zjechać z asfaltu na pobocze!

Tam nie ma pobocza, a jak byś miał się zatrzymywać przed każdym
przejażdżającym samochodem i chować w krzakach, żeby mu ustąpić, to
chyba lepiej w ogóle się tam nie wybierać.
Bruzda na środku nie uniemożliwia osobówkom wyprzedzenia ciebie,
jednak muszą zwolnić przejeżdżając przez nią.

Data: 2009-09-04 14:00:40
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-04, Ramein wrote:

[...]

Nie masz takiego obowiązku. Natomiast przepisy mówią o "zatrzymaniu się
w razie potrzeby" celem ułatwienia wyprzedzania.

Data: 2009-09-05 00:02:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
On 2009-09-04, Ramein wrote:

[...]

A to "w razie potrzeby", jak rozumiem, ocenia rowerzysta?
No, czyli taki przypadek praktycznie nie występuje... ;-)

Data: 2009-09-03 22:15:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskidzki klasyczny podjazd w remoncie
Ramein bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Też tędy jechałem dwa dni temi i generalnie spoina jest pomiędzy
pasami i nie stanowi większego problemu dla rowerzystów.

Eeee... Mówisz o tej dziurze na środku? Jechałeś jak była wycięta w drodze
na głębokość jakichś 5cm? Masz fula? ;-)

Data: 2009-09-03 22:15:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Beskidzki klasyczny podjazd w remoncie
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):

Tym razem NORMALNIE. ;-)

Beskidzki klasyczny podjazd w remoncie