Bestii za gorąco?...

Data: 2013-08-13 10:14:36
Autor: J.F.
Bestii za gorąco?...
Dnia Tue, 13 Aug 2013 01:17:49 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski A co to za bestia - Pentagram Monster P430-1 ?

BT -- imo pracuje poprawnie

OBEX ma ?
Aero2 -- bez problemu po wywaleniu nadgorliwego
         wpisu 'internet' w poletku opisującym APN
      Tryb APN internet

A nie "darmowy" ?

Zawodność -- raz wyłączył się samoczynnie :)
             i zawiesza się w trakcie odtwarzania
             śladu zapisanego w Moich trasach.
             Zawiesza się tak, że trzeba wyjąć
             zeń baterię lub zaczekać, aż wyładuje się. ;)

Ale jaki program, bo to chyba nie problem telefonu ?
Akumulator -- przy normalnym używaniu starcza na dzień...

Ale bez GPS ?

Współpraca z SG Ace:...
 -- udostępnianie dostępu do netu (z 3G na WiFi) bezproblemowe
 -- udostępnianie tego, co czyta odbiornik GPS też bezproblemowe

po BT czy po Wifi ?

Współpraca ze słuchawkami:
 -- po BT współpraca bezproblemowe
 -- po kablu mam trudności z radiem internetowym.
    (może to wina aplikacji radia, może jakiś większy problem)

A radio FM bez kabelka dziala ?

Moja opinia co tabletów bez 3G lub bez GPS...
Choć smartfon bez trudu może podawać współrzędne ze swego odbiornika GPS
do tabletu, IMO tablet bez odbiornika GPS nie ma sensu.

Zalezy do czego. Mozna nie miec samochodu i nie potrzebowac nawigacji.
Albo miec samochod z nawigacja :-)

Moj stary odbiornik GPS/BT dziala 30h. Fakt, dobry nie jest, ale za to
oszczedny :-)
Tablet/smartfon z wygaszonym ekranem  moze chyba trase pieszej
wycieczki przez 10h rejestrowac przez BT, czego o wbudowanym
odbiorniku pewnie sie nie da powiedziec :-)

Podobnież z 3G.
Choć smartfon bez trudu może udostępniać dostęp do 3G poprzez WiFi, IMO
tablet bez modułu 3G nie ma sensu. Można taki tablet uważać za ciekawostkę
i w ostateczności łączyć go ze smartfonem, ale IMO nie jest to wygodne.

Kwestia dwoch oplat. A karta Aero2 przysluguje obywatelowi tylko jedna i wkrotce sie
skonczy :-)

Słaby tablet jest nieprzydatny, zaś dobry kosztuje tyle samo z 3G, ile
bez 3G; to samo z odbiornikiem GPS...

Ale teraz to raczej sie pyta o LTE :-)

Zapisywanie śladu... Dwa programy jednocześnie zapisywały (Moje trasy
i Rmaps) lecz jeden zapisał ponad 7 km, drugi zaś tylko nieco ponad 6 km.
IMO Rmaps zapisał staranniej niż Moje trasy.

Chyba normalne, jesli dokonuja jakiejs komasacji danych.

  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.maps.mytracks&hl=pl

I ten sie wiesza przy odtwarzaniu ?
  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.robert.maps&hl=pl

J.

Data: 2013-08-13 10:22:45
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Bestii za gorąco?...
Dnia 2013-08-13, o godz. 10:14:36
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Aero2 -- bez problemu po wywaleniu nadgorliwego
>          wpisu 'internet' w poletku opisującym APN
>       Tryb APN internet

A nie "darmowy" ?

Od pewnego czasu działa zarówno "darmowy" jak i puste pole.

Zdrówko

Data: 2013-08-13 12:56:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bestii za gorąco?...

"Maciek Babcia Dobosz" 20130813102245.4e57dbd7@babcia-workstation

> [...]
>       Tryb APN internet

A nie "darmowy" ?

Od pewnego czasu działa zarówno "darmowy" jak i puste pole.

Zależy które pole.

IMO w polu APN musi być słowo 'darmowy'.
Może być 'darmowy cokolwiek', ale nie może być 'darmowys'.

Reszty pól nie warto wypełniać, choć wypełnienie niektórych nie czyni krzywdy.

Typ APN -- czasami to pole może być puste, czasami musi
być puste, czasami może być 'internet', czasami może być
'internet + MMS'... Zależy to od?... Różne telefony
mają różne wymagania, co mnie może by i dziwiło,
gdybym o tym myślał.

A może różnie bywa w różnym czasie, bo karta stale ta sama była testowana.

Data: 2013-08-14 21:12:37
Autor: Trybun
Bestii za gorąco?...
W dniu 13.08.2013 10:22, Maciek Babcia Dobosz pisze:
[...]

Pewnie pozostaje w pamięci, do nowego urządzenia trzeba wpisywać.

Data: 2013-08-13 12:49:00
Autor: P.B.
Bestii za gorco?...
On Tue, 13 Aug 2013 10:14:36 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A karta Aero2 przysluguje obywatelowi tylko jedna i wkrotce sie
skonczy :-)

Jak na razie "wkrótce" oznacza grudzie 2016, wic jeszcze troch podziaa.

Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-08-13 13:08:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bestii za gorąco?...

"P.B." almarsoft.278265144954709623@news.atman.pl

A karta Aero2 przysluguje obywatelowi tylko jedna i wkrotce sie skonczy :-)

Jak na razie "wkrótce" oznacza grudzień 2016, więc jeszcze trochę podziała.

Moje szacowanie... 20 milionów kart Aero2 w rękach Polaków. :)
Czyli 400 milionów kaucji w Aero2. Darmowy nie jest tylko dostęp
do netu, ale i darmowy jest kredyt. Czy aero2 odda 400 milionów
pln, czy może jednak przedłuży czas promowania -- być może za
jakaś drobną opłatą?...

IMO lepiej by uczynili, gdyby dali na tych kartach także rozmowy
telefoniczne. Skoro Play daje za 5 pln cały rok -- może i Aero2
by się skusiło? Wówczas telefony z jedną SIMkartą zyskałyby na
wartości.

Data: 2013-08-13 12:49:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bestii za gorąco?...

"J.F." 1ooiip1wysjkg$.19osuh0zeg3r9$.dlg@40tude.net

Aero2 -- bez problemu po wywaleniu nadgorliwego
         wpisu 'internet' w poletku opisującym APN
      Tryb APN internet

A nie "darmowy" ?

Moja pomyłka. Typ APN, nie Tryb :)
Na szczęście poetka Tryb tam nie ma. :)

Typ APN -- należy skasować słowo 'internet'.

[...]

Google Earth. Raczej telefonu -- na raty (studząc
Bestię) można obejrzeć wszystko.

Akumulator -- przy normalnym używaniu starcza na dzień...

Ale bez GPS ?

Z GPS. Po co mi telefon bez GPS?

Współpraca z SG Ace:...
 -- udostępnianie dostępu do netu (z 3G na WiFi) bezproblemowe
 -- udostępnianie tego, co czyta odbiornik GPS też bezproblemowe

po BT czy po Wifi ?

3G po WiFi, GPS po BT.

Współpraca ze słuchawkami:
 -- po BT współpraca bezproblemowe
 -- po kablu mam trudności z radiem internetowym.
    (może to wina aplikacji radia, może jakiś większy problem)

A radio FM bez kabelka dziala ?

Nie. Słuchawki jako antena. Są telefonu z wbudowaną anteną, ale ten nie należy do nich.

[...]

A można mieć mapę z odbiornikiem GPS bez samochodu?

Moj stary odbiornik GPS/BT dziala 30h. Fakt, dobry nie jest, ale za to
oszczedny :-)

IMO Bestia jako sam odbiornik GPS nadający po BT uciągnie więcej niż 30 godzin.

Tablet/smartfon z wygaszonym ekranem  moze chyba trase pieszej
wycieczki przez 10h rejestrowac przez BT, czego o wbudowanym
odbiorniku pewnie sie nie da powiedziec :-)

Smartfon z wygaszonym ekranem może rejestrować trasę znacznie
dłużej niż 10 godzin. I nie potrzebuje do tego BT.

[...]

Wkrótce, czyli w końcu 2016 roku. Później zapewne będą korzystniejsze oferty. :)

Słaby tablet jest nieprzydatny, zaś dobry kosztuje tyle samo z 3G, ile
bez 3G; to samo z odbiornikiem GPS...

Ale teraz to raczej sie pyta o LTE :-)

LTE jest na razie drogą zabawką, ale Bestia ma HSPA+, czyli przedsmak LTE.

[...]

Wiesza się CALY smartfon (nie jedna aplikacja)
w czasie odtwarzania (za pomocą Google Earth)
trasy zapisanej przez Moje trasy.

  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.robert.maps&hl=pl

Data: 2013-08-13 15:07:29
Autor: J.F.
Bestii za gorąco?...
Dnia Tue, 13 Aug 2013 12:49:56 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Niezle ziolko skoro tak. Czerwona kartka mimo innych zalet ?
Akumulator -- przy normalnym używaniu starcza na dzień...
Ale bez GPS ?
Z GPS. Po co mi telefon bez GPS?

Niezle osiagniecie.

[...]

Mozna. Ale mozna tez uzywac na tysiac sposobow, omijajac nawigacje i
mapy :-)

Moj stary odbiornik GPS/BT dziala 30h. Fakt, dobry nie jest, ale za to
oszczedny :-)
IMO Bestia jako sam odbiornik GPS nadający po BT uciągnie więcej niż 30 godzin.

Hm, moze, ale tak z jakims programem, to zazwyczaj krotko dzialaja.

[...]

No to pogratulowac. Swietny wynik ... gdyby jeszcze potrafil odtworzyc
:-)

[...]

Ciekawe. A patrzyles w plik co on tam zapisal ? J.

Data: 2013-08-13 19:10:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bestii za gorąco?...

"J.F." tk4q4vu2jby9.1s49qz7tz9d0t$.dlg@40tude.net

[...]

Z jakim? Żrącym 100% CPU i tyleż GPU?

[...]

Potrafi pokazać ślad na mapie.

  http://leszekc.w.tkb.pl/BestiaLstwo/Screenshot_2013-08-13-18-56-10.png

Powyżej masz nałożone na siebie dwa ślady -- z Moich tras i z Rmaps.
Poniżej masz to, czego smartfon nie potrafi:

  http://leszekc.w.tkb.pl/BestiaLstwo/Screenshot_2013-08-13-19-01-21.png

Nie potrafi odtworzyć ,,realistycznie'' w GE.

Pojmujesz?

Nie. Bo i po co? Posłać Ci oba?

Data: 2013-08-14 01:43:02
Autor: astro
Bestii za gorąco?...
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
A karta Aero2 przysluguje obywatelowi tylko jedna i wkrotce sie
skonczy :-)
Wkrótce, czyli w końcu 2016 roku. Później zapewne będą korzystniejsze
oferty. Juz Plus GSM testuje bezplatny dostep do Internetu (do 50MB/dzien) w zamian za ogladanie reklam.
www.telepolis.pl/wiadomosci/darmowy-internet-z-reklamami-w-sieci-plus,2,3,28649.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-08-14 03:49:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bestii za gorąco?...

"astro" kuenb6$c9a$1@portraits.wsisiz.edu.pl

Juz Plus GSM testuje bezplatny dostep do Internetu (do 50MB/dzien) w zamian za ogladanie reklam.
www.telepolis.pl/wiadomosci/darmowy-internet-z-reklamami-w-sieci-plus,2,3,28649.html

Co mam uczynić, aby z tego skorzystać? :)

Bestii za gorąco?...