Beszczelne ch*je...

Data: 2009-02-23 16:29:55
Autor: Odgrzany Kotlet
Beszczelne ch*je...
http://wiadomosci.onet.pl/1921873,327,item.html

Imigranci zarobkowi zachęcani są do wyjazdu z Wysp - tysiące plakatów w różnych językach zawisło w brytyjskich urzędach i agencjach pracy. Ta część rządowego programu z pewnością spodoba się Brytyjczykom twierdzącym, że cudzoziemcy zabierają im pracę.

O plakatach, zachęcających imigrantów do powrotu do swoich ojczyzn, pisze serwis people.co.uk. Tysiące takich reklam zawisło w biurach i agencjach pracy w całej Wielkiej Brytanii. Całość akcji sfinansował rząd.

Phil Woolas, minister odpowiadający za sprawy migracji, stwierdził, że akcja z wieszaniem tych reklam z pewnością ucieszy Brytyjczyków twierdzących, że to właśnie cudzoziemcy zabierają im pracę. - Imigranci z Europy Wschodniej i tak generalnie wyjeżdżają z Wysp, więc ta akcja wpisuje się w ten trend - dodaje Woolas, który ma jednak świadomość, że niewiele osób zamieni wynagrodzenie za pracę z Wysp, na to, które czeka na nich w rodzimym kraju.

Serwis people.co.uk wspomina także o bezrobotnych Brytyjczykach, którzy coraz częściej szukają w agencjach pracy zajęcia za granicą. Jednak większość z nich rezygnuje, kiedy dowiaduje się, jakie stawki czekają na nich w Europie.

Parlamentarzysta Bill Cash uważa, że akcja z plakatami to strata pieniędzy. - Już widzę Polaków rzucających w miarę dobrą dla nich pracę, którzy potem wracają do Polski robić to samo za cztery razy mniejszą pensję. To bezsensowny pomysł - ocenia Cash.

Data: 2009-02-23 12:10:28
Autor: Panslavista
Beszczelne ch*je...
On 23 Lut, 16:29, "Odgrzany Kotlet" <tarab...@gazeta.pl> wrote:

Słusznie rz±d brytyjski martwi się naszymi finansami - przysłał nam
nawet bezrobotnego na stanowisko fin_mini_stranta, aby na wzór i
podobieństwo pokazać swoim i Polakom, ile mog± wycyganić kasy od
narodu polskiego jak postaraj± się o dobre miejsce pracy...

Data: 2009-02-23 16:55:16
Autor: marek czaplicki
Beszczelne ch*je...
Odgrzany Kotlet pisze:
[...]

tzn. kto jest bezczelny? imigranci, tubylcy czy rząd brytyjski?

Data: 2009-02-23 18:52:21
Autor: ColgatesBilly
Beszczelne ch*je...

"Odgrzany Kotlet" <tarabuch@gazeta.pl> wrote in message news:gnufdl$636$1inews.gazeta.pl...
[...]

To ale Pani Ninka ujebala Andrzejka ( i ciezarnego wspolnika)  i wpiepszyla go
w ogolno-brytyjska firme "Polskie Zarcie"!!!

Tak to jest, jak sie kto slucha baby !

Kol

Data: 2009-02-23 09:02:26
Autor: Antenka
Beszczelne ch*je...
To ale Pani Ninka ujebala Andrzejka ( i ciezarnego wspolnika)  i wpiepszyla go
w ogolno-brytyjska firme "Polskie Zarcie"!!!

Tak to jest, jak sie kto slucha baby !

No, no, no już się tak nie chwal, że¶  na "Londyńczyków" szpycował :))
Pani Ninka im tyłek uratowała, o ile dobrze pamiętam .Czekam na drug±
czę¶ć... :)))

Antenka

Data: 2009-02-23 19:39:46
Autor: ColgatesBilly
Beszczelne ch*je...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:c6ba73cb-9324-4598-a121-9606e12d4ee8f20g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -

A kiedy bedzie?

P-Kol   ( bo wszyscy czekaja ;)

Data: 2009-02-23 10:37:29
Autor: Antenka
Beszczelne ch*je...

A kiedy bedzie?

P-Kol   ( bo wszyscy czekaja ;)

Z tego co słyszałam to chyba za kilka miesięcy,  w okolicach wrze¶nia
pewnie wyemituj± - możesz sprawdzić wklepuj±c w google  "Londynczycy"

Antenka

Data: 2009-02-23 21:58:03
Autor: Piotr
Beszczelne ch*je...
Dnia Mon, 23 Feb 2009 19:39:46 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

A kiedy bedzie?

P-Kol   ( bo wszyscy czekaja ;)

Ale ja jestem farciarz, że nie ogladam telewizji.
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-23 23:21:34
Autor: ColgatesBilly
Beszczelne ch*je...

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1cqqqzzp50yfc$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To wiele wyjasnia  ;)

PS a DVD ogladasz na czym?

P-Kol

Data: 2009-02-23 22:29:27
Autor: Piotr
Beszczelne ch*je...
Dnia Mon, 23 Feb 2009 23:21:34 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

To wiele wyjasnia  ;)

PS a DVD ogladasz na czym?

DVD też nie ogl±dam.
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-24 09:56:42
Autor: ColgatesBilly
Beszczelne ch*je...

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1esdsxuw2v2u4$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jestes...sekciarzem?  ;)

P-Kol

Data: 2009-02-24 10:17:42
Autor: Piotr
Beszczelne ch*je...
Dnia Tue, 24 Feb 2009 09:56:42 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Jestes...sekciarzem?  ;)

Sekciarzem...?
Pewna pani mowi do s±siadki:
- A wie pani, a mój m±ż to jest syfilitykiem!
M±ż się wychyla z s±siedniego pokoju:
- Marzenko, tyle ci razy mówiłem, ja jestem filatelist±...
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-24 11:43:44
Autor: ColgatesBilly
Beszczelne ch*je...

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:2cw7cxda5dzw.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tak sobie nawet Ciebie wyobrazam, jak pisales ten...
s m i e s z n y   d o w c i p
( taka reklama jest w TVN o smiesznym dowcipie  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=K1e2UO41rbw&feature=related

Data: 2009-02-24 02:31:22
Autor: Panslavista
Beszczelne ch*je...
On 24 Lut, 10:43, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Piotr" <p...@wp.pl> wrote in messagenews:2cw7cxda5dzw.dlgmasz.facet.luzik...

> [...]

Tak sobie nawet Ciebie wyobrazam, jak pisales ten...
s m i e s z n y   d o w c i p
( taka reklama jest w TVN o smiesznym dowcipie  ;)

He..he, dla mnie obaj jeste¶cie sekciarzami.
Panslavista - Polak i katolik.

Data: 2009-02-24 05:37:54
Autor: J-23
Beszczelne ch*je...
On 24 Lut, 11:31, Panslavista <panslavista.g...@gmail.com> wrote:

> [...]

>http://www.youtube.com/watch?v=K1e2UO41rbw&feature=related

He..he, dla mnie obaj jeste¶cie sekciarzami.

Panslavista - Polak i katolik = kondensat chu.a
czyli panslavczterochjowodny kutasu

Data: 2009-02-24 14:46:11
Autor: Vic
Beszczelne ch*je...
J-23 wrote:
czyli panslavczterochjowodny kutasu

Powoli staję się wielbicielem twojego poczucia humoru :D

--
Vic

"Beret z antenk±, antenka z berett±"
Ja

Data: 2009-02-24 22:18:42
Autor: Piotr
Beszczelne ch*je...
Dnia Tue, 24 Feb 2009 14:46:11 +0100, Vic napisał(a):

Powoli staję się wielbicielem twojego poczucia humoru :D

Czyli jednak... To musiało się stać... Nastepny etap to będzie, jak
zaczniesz się ¶miać z plugastwa edelka.
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 13:25:34
Autor: J-23
Beszczelne ch*je...
On 24 Lut, 22:18, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Powoli staję się wielbicielem twojego poczucia humoru :D

Czyli jednak... To musiało się stać... Nastepny etap to będzie, jak

Najpierw gra wstepna, a nastepnie w ust korale.

Data: 2009-02-25 09:42:07
Autor: Vic
Beszczelne ch*je...
Piotr wrote:
Czyli jednak... To musiało się stać... Nastepny etap to będzie, jak
zaczniesz się ¶miać z plugastwa edelka.

Eee, to dowcipne bylo. Choc prawda, nie najwyzszych lotow, ale sam obiekt dowcipu tez jest raczej niziutkich lotow, wiec w sumie nic sie nie stalo :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-25 21:51:52
Autor: Piotr
Beszczelne ch*je...
Dnia Wed, 25 Feb 2009 09:42:07 +0100, Vic napisał(a):

Eee, to dowcipne bylo. Choc prawda, nie najwyzszych lotow, ale sam obiekt dowcipu tez jest raczej niziutkich lotow, wiec w sumie nic sie nie stalo :)

Hehh...
Co¶ za łatwo by¶ pojeĽdził po go¶ciu, który intelektualnie by cię zgniótł,
gdyby tyle nie jadł.
pz
Piotr

Data: 2009-02-26 08:36:14
Autor: Vic
Beszczelne ch*je...
Piotr wrote:
Hehh...
Co¶ za łatwo by¶ pojeĽdził po go¶ciu, który intelektualnie by cię zgniótł,
gdyby tyle nie jadł.

Ha, ha, przecież on się nawet prawidłowo wysłowić w swoim ojczystym języku nie potrafi :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-24 12:45:20
Autor: ColgatesBilly
Beszczelne ch*je...

"Panslavista" <panslavista.gugu@gmail.com> wrote in message news:99c8c49d-65f1-4d50-ac41-00c1d68f134dt13g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=K1e2UO41rbw&feature=related

He..he, dla mnie obaj jeste¶cie sekciarzami.

Znaczy sie... SCHIZOFRENIUSZ?

;)

Kol

Beszczelne ch*je...