Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [DC] Betonowe bariery

[DC] Betonowe bariery

Data: 2011-05-18 00:48:51
Autor: Jaroslaw Berezowski
[DC] Betonowe bariery
Dnia Tue, 17 May 2011 20:22:01 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,betonowe-bariery-sposob-na-
piratow-czy-zagrozenie,201698.html
"Kierowca samochodu dostawczego nie zauważył, że jego pas się kończy i uderzył w barierki."
No i kretyn co nie zauważył ze pas mu się kończy ma być ważniejszy od takich co zauważają.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-05-18 01:59:15
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[DC] Betonowe bariery
Powitanko,

No i kretyn co nie zauważył ze pas mu się kończy ma być ważniejszy od
takich co zauważają.

Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi. Zabic kretynow wsiadajacych do autokaru z kierowca-gapa. Zgwalcisz i zamordujesz dziecko - dostaniesz kilkanascie lat paki i tyle. Zlamiesz swiadomie lub nie przepisy - to gin gnoju. Yes, tak trzymac.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Data: 2011-05-18 00:34:46
Autor: masti
[DC] Betonowe bariery
Dnia pięknego Wed, 18 May 2011 01:59:15 +0200 osobnik zwany Pawel
\"O'Pajak\" wystukał:

Powitanko,

No i kretyn co nie zauważył ze pas mu się kończy ma być ważniejszy od
takich co zauważają.

Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi. Zabic
kretynow wsiadajacych do autokaru z kierowca-gapa.

to od razu zdejmij wszystkie bariery. Albo postaw autokary na szynach.
Komuch z Ciebie wyszedł co chce decydować co jest bezpieczniejsze dla innych.





--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-05-18 13:33:16
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[DC] Betonowe bariery
Powitanko,

Komuch z Ciebie wyszedł co chce decydować co jest bezpieczniejsze dla
innych.

O tym co jest bezpieczne, a co nie, nie decyduje ja, komuchy, Komisja Europejska, czy ktokolwiek inny. O tym decyduja wylacznie prawa fizyki. Betonowa bariera nie jest w stanie pochlonac energii na swoje odksztalcenie. Metalowa i owszem. Samochod dalej nie pojedzie, ale uczestnicy kolizji maja szanse przezyc. Przy zderzeniu z betonem szansy nie ma. Cale szczescie, ze ten Slowak jechal dostawczym, w osobowce bylby mielonka.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Data: 2011-05-18 17:16:08
Autor: Artur Maśląg
[DC] Betonowe bariery
W dniu 2011-05-18 13:33, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

Komuch z Ciebie wyszedł co chce decydować co jest bezpieczniejsze dla
innych.

O tym co jest bezpieczne, a co nie, nie decyduje ja, komuchy, Komisja
Europejska, czy ktokolwiek inny. O tym decyduja wylacznie prawa fizyki.

Skoro tak, to czemu nie dyskutujesz z fizyką, tylko w kółko krytykujesz
wszystkie rozwiązanie, które Tobie nie odpowiadają? Jak wiem, że jak
ktoś chce psa uderzyć to kij znajdzie. Dodam jeszcze, że o
bezpieczeństwie nie decydują wyłącznie prawa fizyki, a wręcz bym
stwierdził, że ta fizyka zaczyna mieć znaczenie w momencie, kiedy
ktoś przyczynia się do niebezpiecznej sytuacji. W sumie sam wpadłeś
z tą fizyką we własne sidła - skoro o bezpieczeństwo mają decydować
wyłącznie prawa fizyki to w sumie jedynym racjonalnym wnioskiem
byłoby wprowadzenie ograniczenia prędkości wszędzie, ponieważ
energia kinetyczna (jak i droga hamowania) rośnie z kwadratem
prędkości. Ty jednak będziesz twierdził, że ograniczenia prędkości
to bzdura i dodatkowo narusza to wolność jednostki.

Betonowa bariera nie jest w stanie pochlonac energii na swoje
odksztalcenie. Metalowa i owszem. Samochod dalej nie pojedzie, ale
uczestnicy kolizji maja szanse przezyc.

Skoro fizyka decyduje to niech zwolniÄ…. Nikomu siÄ™ wtedy nic nie
stanie.

Przy zderzeniu z betonem szansy nie ma.

Jw.

Cale szczescie, ze ten Slowak jechal dostawczym, w osobowce
bylby mielonka.

Ta, jasne. Powinni jeszcze tę mielonkę w wiadomościach pokazać.

Data: 2011-05-19 10:19:35
Autor: Jakub Witkowski
[DC] Betonowe bariery
W dniu 2011-05-18 17:16, Artur Maśląg pisze:

Skoro fizyka decyduje to niech zwolniÄ…. Nikomu siÄ™ wtedy nic nie
stanie.

Przy zderzeniu z betonem szansy nie ma.

Jw.

W ogóle barierki odkształcalne to jakaś fanaberia. A już np. nad przepaściami
w ogóle żadne niepotrzebne - niech zwolnią, a nie walczą z fizyką!
A jeśli komuś np. zawiodą hamulce, no trudno: nie zadbał o samochód,
ma za swoje. Pasażerowie też mogli nie jechać. Autobusem, chociażby.
Ryzyk-fizyk.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-05-19 10:54:37
Autor: Artur Maśląg
[DC] Betonowe bariery
W dniu 2011-05-19 10:19, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2011-05-18 17:16, Artur Maśląg pisze:

Skoro fizyka decyduje to niech zwolniÄ…. Nikomu siÄ™ wtedy nic nie
stanie.

Przy zderzeniu z betonem szansy nie ma.

Jw.

W ogóle barierki odkształcalne to jakaś fanaberia. A już np. nad
przepaściami
w ogóle żadne niepotrzebne - niech zwolnią, a nie walczą z fizyką!
A jeśli komuś np. zawiodą hamulce, no trudno: nie zadbał o samochód,
ma za swoje. Pasażerowie też mogli nie jechać. Autobusem, chociażby.
Ryzyk-fizyk.

No cóż - posłużę się przykładem katastrofy polskiego autokaru
w okolicach Grenoble. Fizyka zaczęła działać dopiero wtedy, kiedy
kierowca złamał wszystkie możliwe zakazy ruchu itd.

Data: 2011-05-23 09:30:05
Autor: Sebastian Kaliszewski
[DC] Betonowe bariery
Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-05-19 10:19, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2011-05-18 17:16, Artur Maśląg pisze:

Skoro fizyka decyduje to niech zwolniÄ…. Nikomu siÄ™ wtedy nic nie
stanie.

Przy zderzeniu z betonem szansy nie ma.

Jw.

W ogóle barierki odkształcalne to jakaś fanaberia. A już np. nad
przepaściami
w ogóle żadne niepotrzebne - niech zwolnią, a nie walczą z fizyką!
A jeśli komuś np. zawiodą hamulce, no trudno: nie zadbał o samochód,
ma za swoje. Pasażerowie też mogli nie jechać. Autobusem, chociażby.
Ryzyk-fizyk.

No cóż - posłużę się przykładem katastrofy polskiego autokaru
w okolicach Grenoble. Fizyka zaczęła działać dopiero wtedy, kiedy
kierowca złamał wszystkie możliwe zakazy ruchu itd.

No i?


--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2011-05-18 02:57:00
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[DC] Betonowe bariery
W dniu 2011-05-18 01:59, Pawel "O'Pajak" pisze:

Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi.
Zabic kretynow wsiadajacych do autokaru z kierowca-gapa.
Zgwalcisz i zamordujesz dziecko - dostaniesz kilkanascie lat
paki i tyle. Zlamiesz swiadomie lub nie przepisy - to gin gnoju.
Yes, tak trzymac.

Zabić kretynów wsiadających do autokaru z kierowcą-gapą, co może zasnąć na drodze.

Zabić kretynów wsiadających do autokaru z kierowcą-gapą, na DK 2 wpierdolić się do 2 metrowego rowu odwadniającego.


Zabić kretynów wsiadających do autokaru z kierowcą-gapą, co nie zauważy, że ktoś wymusił mu pierwszeństwo.

--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

Data: 2011-05-18 06:50:21
Autor: Shrek
[DC] Betonowe bariery
W dniu 2011-05-18 01:59, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

No i kretyn co nie zauważył ze pas mu się kończy ma być ważniejszy od
takich co zauważają.

Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi.

Nie - najlepiej jak TIR rozpierdoli autobus miejski pełen ludzi, bo nie zauważył końca pasa. Każdą taką sytuację da się odwrócić, więc to jest akurat kiepskim argumentem.

Ja tam mimo wszystko wolę jak konsekwencje ponoszą sprawcy wypadków, niż postronni. A że pasażerowie pod to podpadają? No cóż nie da się tak, żeby tylko kierowca dostawał w pupę podczas wypadku.

Shrek.

Data: 2011-05-18 13:44:24
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[DC] Betonowe bariery

Powitanko,

Nie - najlepiej jak TIR rozpierdoli autobus miejski pełen ludzi, bo nie
zauważył końca pasa.

Musialaby byc ekstremalnie duza roznica predkosci, zeby:
- spowodowac duze szkody w pojazdach jadacych W TYM SAMYM KIERUNKU.
- musialby miec naprawde spora predkosc i mase by przebic metalowe bariery, a przedtem nie wyhamowac gdy zacznie podskakiwac na progach zwalniajacych.
Da sie to zrobic tak, by kierowca owszem dostal nauczke, ale bez koszmarnych konsekwencji (glownie dla rodziny, bo jemu juz wszystko jedno).

Ja tam mimo wszystko wolę jak konsekwencje ponoszą sprawcy wypadków, niż
postronni.

Ja tam wole nawet stracic samochod niz zycie, ale ja truskawki cukrem...



Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Data: 2011-05-18 18:30:42
Autor: Shrek
[DC] Betonowe bariery
W dniu 2011-05-18 13:44, Pawel "O'Pajak" pisze:

Musialaby byc ekstremalnie duza roznica predkosci, zeby:
- spowodowac duze szkody w pojazdach jadacych W TYM SAMYM KIERUNKU.

Tam bywa duża różnica prędkości - to jest pas, który ma umożliwić bezpieczny wjazd na drogę o parametrach drogi ekspresowej (no z buspasem zamiast awaryjnego).

- musialby miec naprawde spora predkosc i mase by przebic metalowe
bariery, a przedtem nie wyhamowac gdy zacznie podskakiwac na progach
zwalniajacych.

Fakt, że lepiej by było dać energochłonną. Choć z drugiej strony - wcześniej na rozjeździe - dalej na Tarchomin - S8 jest dopiero idiotyczna energochłonna - wychodzi z ziemi, odrywa samochód od ziemi uniemożliwiając hamowanie i zmianę kierunku i... prowadzi prosto na masz zajebistej latarni...

Da sie to zrobic tak, by kierowca owszem dostal nauczke, ale bez
koszmarnych konsekwencji (glownie dla rodziny, bo jemu juz wszystko jedno).

Wszystko się da - np odsunąć latarnie na 5 metrów od jezdni, ale się tego raczej nie robi. Sorry, jak ktoś wypada z jezdni na prostym odcinku, to raczej jego wina (chyba że ktoś go zepchnął). Lepiej jak sam się zabiję, niż innych.

Ja tam mimo wszystko wolę jak konsekwencje ponoszą sprawcy wypadków, niż
postronni.

Ja tam wole nawet stracic samochod niz zycie, ale ja truskawki cukrem...

Każdy rozsądny tak woli.

Shrek.

Data: 2011-05-23 09:34:33
Autor: Sebastian Kaliszewski
[DC] Betonowe bariery
Shrek wrote:
W dniu 2011-05-18 13:44, Pawel "O'Pajak" pisze:

Musialaby byc ekstremalnie duza roznica predkosci, zeby:
- spowodowac duze szkody w pojazdach jadacych W TYM SAMYM KIERUNKU.

Tam bywa duża różnica prędkości - to jest pas, który ma umożliwić bezpieczny wjazd na drogę o parametrach drogi ekspresowej (no z buspasem zamiast awaryjnego).

- musialby miec naprawde spora predkosc i mase by przebic metalowe
bariery, a przedtem nie wyhamowac gdy zacznie podskakiwac na progach
zwalniajacych.

Fakt, że lepiej by było dać energochłonną. Choć z drugiej strony - wcześniej na rozjeździe - dalej na Tarchomin - S8 jest dopiero idiotyczna energochłonna - wychodzi z ziemi, odrywa samochód od ziemi uniemożliwiając hamowanie i zmianę kierunku

W takim moemencie to jest już za późno na hamowanie.

i... prowadzi prosto na masz
zajebistej latarni...

Da sie to zrobic tak, by kierowca owszem dostal nauczke, ale bez
koszmarnych konsekwencji (glownie dla rodziny, bo jemu juz wszystko jedno).

Wszystko się da - np odsunąć latarnie na 5 metrów od jezdni, ale się tego raczej nie robi.

Owszenm robi się. BTW zauważyłeś, że przynajmniej w Warszawie w wielu miejscach wymieniają stare latarnie na nowe takie jakby blaszane. Te nowe są nie tylko lekkie ale przy uderzeniu zostają ścięte i nie masakrują wszystkich w uderzającym pojeździe.

Sorry, jak ktoś wypada z jezdni na prostym odcinku, to raczej jego wina (chyba że ktoś go zepchnął). Lepiej jak sam się zabiję, niż innych.

Tak, przywrócić betonowe latarnie!


Ja tam mimo wszystko wolę jak konsekwencje ponoszą sprawcy wypadków, niż
postronni.

Ja tam wole nawet stracic samochod niz zycie, ale ja truskawki cukrem...

Każdy rozsądny tak woli.

Shrek.

\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2011-05-18 10:04:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
[DC] Betonowe bariery
Hello Pawel,

Wednesday, May 18, 2011, 1:59:15 AM, you wrote:

Powitanko,

No i kretyn co nie zauwa¿y³ ze pas mu siê koñczy ma byæ wa¿niejszy od
takich co zauwa¿aj±.

Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi. Zabic kretynow wsiadajacych do autokaru z kierowca-gapa. Zgwalcisz i zamordujesz dziecko - dostaniesz kilkanascie lat paki i tyle. Zlamiesz
swiadomie lub nie przepisy - to gin gnoju. Yes, tak trzymac.

Jak na razie, to kierowca-gapa autobusu doprowadzi³ do katastrofy z
BRAKU barierek.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2011-05-18 13:36:42
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
[DC] Betonowe bariery
  Powitanko,

Jak na razie, to kierowca-gapa autobusu doprowadzi³ do katastrofy z
BRAKU barierek.

Barierki ustawione wzdluz pasa spowodowalyby odbicie pojazdu, ustawione w poprzek powoduja zwykle trudne do zidentyfikowania zwloki.
Masz w samochodzie poduszke powietrzna, czy kolec na kierownicy?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Data: 2011-05-18 13:48:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
[DC] Betonowe bariery
Hello Pawel,

Wednesday, May 18, 2011, 1:36:42 PM, you wrote:

  Powitanko,

Jak na razie, to kierowca-gapa autobusu doprowadzi³ do katastrofy z
BRAKU barierek.

Barierki ustawione wzdluz pasa spowodowalyby odbicie pojazdu, ustawione
w poprzek powoduja zwykle trudne do zidentyfikowania zwloki.
Masz w samochodzie poduszke powietrzna, czy kolec na kierownicy?

A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie siê od barierki wzd³u¿ drogi
chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2011-05-18 16:23:27
Autor: elmer radi radisson
[DC] Betonowe bariery
On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie siê od barierki wzd³u¿ drogi
chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.


http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971,20,53.jpg


--

memento lorem ipsum

Data: 2011-05-18 16:46:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[DC] Betonowe bariery
W dniu 2011-05-18 16:23, elmer radi radisson pisze:
On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie się od barierki wzdłuż drogi
chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.


http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971,20,53.jpg



Wymarzone miejsce dla samobójców.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-05-18 19:56:12
Autor: Kazimierz Uromski
[DC] Betonowe bariery
On 18.05.2011 16:23, elmer radi radisson wrote:
On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie się od barierki wzdłuż drogi
chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.


http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971,20,53.jpg

Widać rozjeżdżony trawnik, którym jeżdżą prawdziwi miszcze...
Fakt konieczności wydzielenia tego miejsca jest IMHO dość oczywisty, zastanawiam się w sumie tylko dlaczego ZDM tak upiera się przy tym betonie? Jeśli w ZDM jest aż tylu fanów "rozwiązania wiecznie tymczasowego" to może model amerykański, tj. plastikowe beczki z wodą? Samochód zniszczą na pewno, zawartości samochodu* już nie,


*-pomijajÄ…c 126p

Data: 2011-05-18 22:20:32
Autor: jerzu
[DC] Betonowe bariery
On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie siê od barierki wzd³u¿ drogi
chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.


http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971,20,53.jpg

A teraz poka¿ w którum miejscu zaczynaj± siê strza³ki, które informuj±
o tym, ¿e ten pas siê koñczy.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2011-05-18 22:51:19
Autor: Shrek
[DC] Betonowe bariery
W dniu 2011-05-18 22:20, jerzu pisze:
On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>  wrote:

On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie siê od barierki wzd³u¿ drogi
chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.


http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971,20,53.jpg

A teraz poka¿ w którum miejscu zaczynaj± siê strza³ki, które informuj±
o tym, ¿e ten pas siê koñczy.

ok 200 m. Na google maps widaæ. Mo¿na wyznaczyæ trasê. Czas 12 sekund, szacowany koszt paliwa 9 groszy;)

Shrek.

Data: 2011-05-19 09:08:45
Autor: masti
[DC] Betonowe bariery
Dnia pięknego Wed, 18 May 2011 22:20:32 +0200 osobnik zwany jerzu
wystukał:

On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie się od barierki wzdłuż drogi
chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.


http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971,20,53.jpg

A teraz pokaż w którum miejscu zaczynają się strzałki, które informują o
tym, że ten pas się kończy.

http://www.zumi.pl/,Warszawa_Armii%20Krajowej%20,Szukaj,20.9677319,52.2735676,2,1a,namapie.html?



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-05-19 21:11:21
Autor: elmer radi radisson
[DC] Betonowe bariery
On 2011-05-18 22:20, jerzu wrote:

A teraz poka¿ w którum miejscu zaczynaj± siê strza³ki, które informuj±
o tym, ¿e ten pas siê koñczy.

Sek nie w tym jakie jest oznakowanie poziome - bo wystarczy chocby
ze przyjdzie zima i je zasypie, tylko w tym jakie jest pionowe
i ostrzegawcze. A przy niespodziance o takim kalibrze, w tym
miejscu nalezytego oznakowania brakuje niemalze calkowicie - jedyne
bialoczerwone "cos" to ta tablica stojaca za nimi. Nawet nie jest
oswietlona, tak jak sie migajacymi lampami czestokroc oznacza wiele
powaznych przeszkod znajdujacych sie w osi jazdy.

Skads sie te dotychczasowe wypadki biora, a ta trasa to nie jest
spacerniak na ktorym mozna sobie nabic jedynie guza. I czestokroc
zamieszanie ktore przy tej ilosci ruchu panuje tam gesto jeszcze
moze dodatkowo sprzyjac temu ze beda sie tam nadziewac kolejni
pechowcy.


--

memento lorem ipsum

Data: 2011-05-19 10:26:08
Autor: Jakub Witkowski
[DC] Betonowe bariery
W dniu 2011-05-18 16:23, elmer radi radisson pisze:
On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie siê od barierki wzd³u¿ drogi
chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.


http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971,20,53.jpg

Co prawda to mo¿e byæ skrót perspektywy, ale i tak dziwi czemu te
barierki nie zosta³y ustawione (je¶li ju¿) wzd³u¿ granicy obszaru
wy³±czonego, tzn pod znacznie ³agodniejszym k±tem, który w razie
czego nie grozi niekontrolowanym odbiciem i ustawieniem w poprzek.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci
gts /kropka/ pl    |  lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora.

Data: 2011-05-23 09:28:34
Autor: Sebastian Kaliszewski
[DC] Betonowe bariery
Jaroslaw Berezowski wrote:
Dnia Tue, 17 May 2011 20:22:01 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,betonowe-bariery-sposob-na-
piratow-czy-zagrozenie,201698.html
"Kierowca samochodu dostawczego nie zauważył, że jego pas się kończy i uderzył w barierki."
No i kretyn co nie zauważył ze pas mu się kończy ma być ważniejszy od takich co zauważają.


Tak, postawmy tam może metalową rure na wysokości głowy -- będzie od razu wyrok wykonywać.

Innymi słowy puknij się razem z drogowcami którzy nie wiedzą co to jest oznakowanie i nie wiedzą co to są barierki kompensacyjne.

\SK

--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

[DC] Betonowe bariery

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona