Data: 2011-05-18 00:48:51 | |
Autor: Jaroslaw Berezowski | |
[DC] Betonowe bariery | |
Dnia Tue, 17 May 2011 20:22:01 +0200, Adam Szewczak napisał(a):
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,betonowe-bariery-sposob-na-piratow-czy-zagrozenie,201698.html "Kierowca samochodu dostawczego nie zauważył, że jego pas się kończy i uderzył w barierki." No i kretyn co nie zauważył ze pas mu się kończy ma być ważniejszy od takich co zauważają. -- Jaroslaw "jaros" Berezowski |
|
Data: 2011-05-18 01:59:15 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
[DC] Betonowe bariery | |
Powitanko,
No i kretyn co nie zauważył ze pas mu się kończy ma być ważniejszy od Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi. Zabic kretynow wsiadajacych do autokaru z kierowca-gapa. Zgwalcisz i zamordujesz dziecko - dostaniesz kilkanascie lat paki i tyle. Zlamiesz swiadomie lub nie przepisy - to gin gnoju. Yes, tak trzymac. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<******* |
|
Data: 2011-05-18 00:34:46 | |
Autor: masti | |
[DC] Betonowe bariery | |
Dnia pięknego Wed, 18 May 2011 01:59:15 +0200 osobnik zwany Pawel
\"O'Pajak\" wystukał: Powitanko, to od razu zdejmij wszystkie bariery. Albo postaw autokary na szynach. Komuch z Ciebie wyszedł co chce decydować co jest bezpieczniejsze dla innych. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2011-05-18 13:33:16 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
[DC] Betonowe bariery | |
Powitanko,
Komuch z Ciebie wyszedł co chce decydować co jest bezpieczniejsze dla O tym co jest bezpieczne, a co nie, nie decyduje ja, komuchy, Komisja Europejska, czy ktokolwiek inny. O tym decyduja wylacznie prawa fizyki. Betonowa bariera nie jest w stanie pochlonac energii na swoje odksztalcenie. Metalowa i owszem. Samochod dalej nie pojedzie, ale uczestnicy kolizji maja szanse przezyc. Przy zderzeniu z betonem szansy nie ma. Cale szczescie, ze ten Slowak jechal dostawczym, w osobowce bylby mielonka. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<******* |
|
Data: 2011-05-18 17:16:08 | |
Autor: Artur Maśląg | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-18 13:33, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko, Skoro tak, to czemu nie dyskutujesz z fizyką, tylko w kółko krytykujesz wszystkie rozwiązanie, które Tobie nie odpowiadają? Jak wiem, że jak ktoś chce psa uderzyć to kij znajdzie. Dodam jeszcze, że o bezpieczeństwie nie decydują wyłącznie prawa fizyki, a wręcz bym stwierdził, że ta fizyka zaczyna mieć znaczenie w momencie, kiedy ktoś przyczynia się do niebezpiecznej sytuacji. W sumie sam wpadłeś z tą fizyką we własne sidła - skoro o bezpieczeństwo mają decydować wyłącznie prawa fizyki to w sumie jedynym racjonalnym wnioskiem byłoby wprowadzenie ograniczenia prędkości wszędzie, ponieważ energia kinetyczna (jak i droga hamowania) rośnie z kwadratem prędkości. Ty jednak będziesz twierdził, że ograniczenia prędkości to bzdura i dodatkowo narusza to wolność jednostki. Betonowa bariera nie jest w stanie pochlonac energii na swoje Skoro fizyka decyduje to niech zwolnią. Nikomu się wtedy nic nie stanie. Przy zderzeniu z betonem szansy nie ma. Jw. Cale szczescie, ze ten Slowak jechal dostawczym, w osobowce Ta, jasne. Powinni jeszcze tę mielonkę w wiadomościach pokazać. |
|
Data: 2011-05-19 10:19:35 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-18 17:16, Artur Maśląg pisze:
Skoro fizyka decyduje to niech zwolnią. Nikomu się wtedy nic nie W ogóle barierki odkształcalne to jakaś fanaberia. A już np. nad przepaściami w ogóle żadne niepotrzebne - niech zwolnią, a nie walczą z fizyką! A jeśli komuś np. zawiodą hamulce, no trudno: nie zadbał o samochód, ma za swoje. Pasażerowie też mogli nie jechać. Autobusem, chociażby. Ryzyk-fizyk. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-05-19 10:54:37 | |
Autor: Artur Maśląg | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-19 10:19, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2011-05-18 17:16, Artur Maśląg pisze: No cóż - posłużę się przykładem katastrofy polskiego autokaru w okolicach Grenoble. Fizyka zaczęła działać dopiero wtedy, kiedy kierowca złamał wszystkie możliwe zakazy ruchu itd. |
|
Data: 2011-05-23 09:30:05 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
[DC] Betonowe bariery | |
Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-05-19 10:19, Jakub Witkowski pisze: No i? -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-05-18 02:57:00 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-18 01:59, Pawel "O'Pajak" pisze:
Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi. Zabić kretynów wsiadających do autokaru z kierowcą-gapą, co może zasnąć na drodze. Zabić kretynów wsiadających do autokaru z kierowcą-gapą, na DK 2 wpierdolić się do 2 metrowego rowu odwadniającego. Zabić kretynów wsiadających do autokaru z kierowcą-gapą, co nie zauważy, że ktoś wymusił mu pierwszeństwo. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/ Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ... |
|
Data: 2011-05-18 06:50:21 | |
Autor: Shrek | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-18 01:59, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko, Nie - najlepiej jak TIR rozpierdoli autobus miejski pełen ludzi, bo nie zauważył końca pasa. Każdą taką sytuację da się odwrócić, więc to jest akurat kiepskim argumentem. Ja tam mimo wszystko wolę jak konsekwencje ponoszą sprawcy wypadków, niż postronni. A że pasażerowie pod to podpadają? No cóż nie da się tak, żeby tylko kierowca dostawał w pupę podczas wypadku. Shrek. |
|
Data: 2011-05-18 13:44:24 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
[DC] Betonowe bariery | |
Powitanko, Nie - najlepiej jak TIR rozpierdoli autobus miejski pełen ludzi, bo nie Musialaby byc ekstremalnie duza roznica predkosci, zeby: - spowodowac duze szkody w pojazdach jadacych W TYM SAMYM KIERUNKU. - musialby miec naprawde spora predkosc i mase by przebic metalowe bariery, a przedtem nie wyhamowac gdy zacznie podskakiwac na progach zwalniajacych. Da sie to zrobic tak, by kierowca owszem dostal nauczke, ale bez koszmarnych konsekwencji (glownie dla rodziny, bo jemu juz wszystko jedno). Ja tam mimo wszystko wolę jak konsekwencje ponoszą sprawcy wypadków, niż Ja tam wole nawet stracic samochod niz zycie, ale ja truskawki cukrem... Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<******* |
|
Data: 2011-05-18 18:30:42 | |
Autor: Shrek | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-18 13:44, Pawel "O'Pajak" pisze:
Musialaby byc ekstremalnie duza roznica predkosci, zeby: Tam bywa duża różnica prędkości - to jest pas, który ma umożliwić bezpieczny wjazd na drogę o parametrach drogi ekspresowej (no z buspasem zamiast awaryjnego). - musialby miec naprawde spora predkosc i mase by przebic metalowe Fakt, że lepiej by było dać energochłonną. Choć z drugiej strony - wcześniej na rozjeździe - dalej na Tarchomin - S8 jest dopiero idiotyczna energochłonna - wychodzi z ziemi, odrywa samochód od ziemi uniemożliwiając hamowanie i zmianę kierunku i... prowadzi prosto na masz zajebistej latarni... Da sie to zrobic tak, by kierowca owszem dostal nauczke, ale bez Wszystko się da - np odsunąć latarnie na 5 metrów od jezdni, ale się tego raczej nie robi. Sorry, jak ktoś wypada z jezdni na prostym odcinku, to raczej jego wina (chyba że ktoś go zepchnął). Lepiej jak sam się zabiję, niż innych. Ja tam mimo wszystko wolę jak konsekwencje ponoszą sprawcy wypadków, niż Każdy rozsądny tak woli. Shrek. |
|
Data: 2011-05-23 09:34:33 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
[DC] Betonowe bariery | |
Shrek wrote:
W dniu 2011-05-18 13:44, Pawel "O'Pajak" pisze: W takim moemencie to jest już za późno na hamowanie. i... prowadzi prosto na masz zajebistej latarni... Owszenm robi się. BTW zauważyłeś, że przynajmniej w Warszawie w wielu miejscach wymieniają stare latarnie na nowe takie jakby blaszane. Te nowe są nie tylko lekkie ale przy uderzeniu zostają ścięte i nie masakrują wszystkich w uderzającym pojeździe. Sorry, jak ktoś wypada z jezdni na prostym odcinku, to raczej jego wina (chyba że ktoś go zepchnął). Lepiej jak sam się zabiję, niż innych. Tak, przywrócić betonowe latarnie!
\SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-05-18 10:04:48 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
[DC] Betonowe bariery | |
Hello Pawel,
Wednesday, May 18, 2011, 1:59:15 AM, you wrote: Powitanko, No i kretyn co nie zauwa¿y³ ze pas mu siê koñczy ma byæ wa¿niejszy od Pewnie, najlepiej niech sie tam rozwali autokar pelen ludzi. Zabic kretynow wsiadajacych do autokaru z kierowca-gapa. Zgwalcisz i zamordujesz dziecko - dostaniesz kilkanascie lat paki i tyle. Zlamiesz Jak na razie, to kierowca-gapa autobusu doprowadzi³ do katastrofy z BRAKU barierek. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-05-18 13:36:42 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
[DC] Betonowe bariery | |
Powitanko,
Jak na razie, to kierowca-gapa autobusu doprowadzi³ do katastrofy z Barierki ustawione wzdluz pasa spowodowalyby odbicie pojazdu, ustawione w poprzek powoduja zwykle trudne do zidentyfikowania zwloki. Masz w samochodzie poduszke powietrzna, czy kolec na kierownicy? Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mro¿ek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<******* |
|
Data: 2011-05-18 13:48:50 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
[DC] Betonowe bariery | |
Hello Pawel,
Wednesday, May 18, 2011, 1:36:42 PM, you wrote: Powitanko, Jak na razie, to kierowca-gapa autobusu doprowadzi³ do katastrofy z Barierki ustawione wzdluz pasa spowodowalyby odbicie pojazdu, ustawione A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie siê od barierki wzd³u¿ drogi chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-05-18 16:23:27 | |
Autor: elmer radi radisson | |
[DC] Betonowe bariery | |
On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:
A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie siê od barierki wzd³u¿ drogi http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971,20,53.jpg -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2011-05-18 16:46:42 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-18 16:23, elmer radi radisson pisze:
On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote: Wymarzone miejsce dla samobójców. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-05-18 19:56:12 | |
Autor: Kazimierz Uromski | |
[DC] Betonowe bariery | |
On 18.05.2011 16:23, elmer radi radisson wrote:
On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote: Widać rozjeżdżony trawnik, którym jeżdżą prawdziwi miszcze... Fakt konieczności wydzielenia tego miejsca jest IMHO dość oczywisty, zastanawiam się w sumie tylko dlaczego ZDM tak upiera się przy tym betonie? Jeśli w ZDM jest aż tylu fanów "rozwiązania wiecznie tymczasowego" to może model amerykański, tj. plastikowe beczki z wodą? Samochód zniszczą na pewno, zawartości samochodu* już nie, *-pomijając 126p |
|
Data: 2011-05-18 22:20:32 | |
Autor: jerzu | |
[DC] Betonowe bariery | |
On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote: On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote: A teraz poka¿ w którum miejscu zaczynaj± siê strza³ki, które informuj± o tym, ¿e ten pas siê koñczy. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-05-18 22:51:19 | |
Autor: Shrek | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-18 22:20, jerzu pisze:
On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson ok 200 m. Na google maps widaæ. Mo¿na wyznaczyæ trasê. Czas 12 sekund, szacowany koszt paliwa 9 groszy;) Shrek. |
|
Data: 2011-05-19 09:08:45 | |
Autor: masti | |
[DC] Betonowe bariery | |
Dnia pięknego Wed, 18 May 2011 22:20:32 +0200 osobnik zwany jerzu
wystukał: On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson http://www.zumi.pl/,Warszawa_Armii%20Krajowej%20,Szukaj,20.9677319,52.2735676,2,1a,namapie.html? -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2011-05-19 21:11:21 | |
Autor: elmer radi radisson | |
[DC] Betonowe bariery | |
On 2011-05-18 22:20, jerzu wrote:
A teraz poka¿ w którum miejscu zaczynaj± siê strza³ki, które informuj± Sek nie w tym jakie jest oznakowanie poziome - bo wystarczy chocby ze przyjdzie zima i je zasypie, tylko w tym jakie jest pionowe i ostrzegawcze. A przy niespodziance o takim kalibrze, w tym miejscu nalezytego oznakowania brakuje niemalze calkowicie - jedyne bialoczerwone "cos" to ta tablica stojaca za nimi. Nawet nie jest oswietlona, tak jak sie migajacymi lampami czestokroc oznacza wiele powaznych przeszkod znajdujacych sie w osi jazdy. Skads sie te dotychczasowe wypadki biora, a ta trasa to nie jest spacerniak na ktorym mozna sobie nabic jedynie guza. I czestokroc zamieszanie ktore przy tej ilosci ruchu panuje tam gesto jeszcze moze dodatkowo sprzyjac temu ze beda sie tam nadziewac kolejni pechowcy. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2011-05-19 10:26:08 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-18 16:23, elmer radi radisson pisze:
On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote: Co prawda to mo¿e byæ skrót perspektywy, ale i tak dziwi czemu te barierki nie zosta³y ustawione (je¶li ju¿) wzd³u¿ granicy obszaru wy³±czonego, tzn pod znacznie ³agodniejszym k±tem, który w razie czego nie grozi niekontrolowanym odbiciem i ustawieniem w poprzek. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci gts /kropka/ pl | lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2011-05-23 09:28:34 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
[DC] Betonowe bariery | |
Jaroslaw Berezowski wrote:
Dnia Tue, 17 May 2011 20:22:01 +0200, Adam Szewczak napisał(a): Tak, postawmy tam może metalową rure na wysokości głowy -- będzie od razu wyrok wykonywać. Innymi słowy puknij się razem z drogowcami którzy nie wiedzą co to jest oznakowanie i nie wiedzą co to są barierki kompensacyjne. \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |