Data: 2011-05-18 11:51:29 | |
Autor: cbnet | |
[DC] Betonowe bariery | |
Bardzo dobra decyzja.
Jeśli już, to lepiej gdy niezbyt przytomni kierowcy rozbijają się o beton niż o inne auta. -- CB Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iquedr$sjc$1news.onet.pl... http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,betonowe-bariery-sposob-na-piratow-czy-zagrozenie,201698.html |
|
Data: 2011-05-19 10:30:07 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-18 11:51, cbnet pisze:
Bardzo dobra decyzja. z rodzinami i pasażerami o beton niż o inne auta. A najlepiej na końcu każdego kończącego się pasa wykopać wilczy dół. (Jakby co, pamiętać: patent jest mój) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-05-19 10:48:26 | |
Autor: cbnet | |
[DC] Betonowe bariery | |
Przebijam: zamienić ciagłe linie na krawężniki.
Najwięksi idioci szybciej (i mniej boleśnie) dla innych by "się wykruszyli", ew. wchodząc uprzednio w koszty napraw (dodatkowa korzyść ekonomiczna). PS: pomysł nie mój, jakby co. ;) -- CB Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:ir2kef$2cro$3news2.ipartners.pl... Jeśli już, to lepiej gdy niezbyt przytomni kierowcy rozbijają się |
|
Data: 2011-05-19 11:28:41 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[DC] Betonowe bariery | |
On 2011-05-19, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:
o beton niż o inne auta. Liczysz na kasę z patentu czy przygotowujesz się do wypłacania odszkodowań? ;-P -- Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/ |
|
Data: 2011-05-19 19:29:18 | |
Autor: Wmak | |
[DC] Betonowe bariery | |
Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał(a):
On 2011-05-19, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:Wilczych dołów już nie da się opatentować. Wymyślili je i z maniackim uporem stosują przebudowywacze naszych dróg - zamiast poboczy dwumetrowe rowy i co jakiś czas w poprzek rowu betonowe mostki na wjazdach do posesji. Jeszcze śnieg przysypie, zamaskuje i będą prawdziwie "wilcze". -- |
|
Data: 2011-05-19 23:27:42 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[DC] Betonowe bariery | |
On 2011-05-19, Wmak <w.mak@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Wilczych dołów już nie da się opatentować. Kompletnie nie rozumiem takiej przebudowy drogi (a w paru miejscach już widziałem). Może ktoś podpowie jakiś argument za takimi niespodziankami? -- Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/ |
|
Data: 2011-05-22 16:58:39 | |
Autor: Wmak | |
[DC] Betonowe bariery | |
Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał(a):
On 2011-05-19, Wmak <w.mak@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:mostk i > na wjazdach do posesji. Długo nie trzeba było czekać na skutki takiej przebudowy: http://tinyurl.com/3o5v2mv -- |
|
Data: 2011-05-21 14:52:41 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
[DC] Betonowe bariery | |
On Thu, 19 May 2011, Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2011-05-19, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote: Nie przechodzi. Ani jedno (nie ma cech nowości), ani drugie (nie ma podstaw do odszkodowania). Rownie dobrze można żądać odszkodowania z tytułu zniszczenia (swojego) pojazdu w wyniku przejechania czerwonego światła. Link posłałem przed chwilą, powtórzę: http://www.zm.org.pl/?a=nl_raffi_buspasy (szukać słów: "zostało pozwane przez 60-ciu kierowców, którzy zniszczyli swój pojazd") pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-05-23 15:51:30 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
[DC] Betonowe bariery | |
Gotfryd Smolik news wrote:
On Thu, 19 May 2011, Krzysiek Kielczewski wrote: Ale co chciałeś przez to powiedzieć? Poza tym, że autor nie wie oczym pisze? Np. w Warszawie na ul. Łazienkowskiej buspasa nie ma. Bo ten jego "wilczy dół" jaki pokazał na zdjęciu to każdy krajowy cwaniak objedzie. (szukać słów: "zostało pozwane przez 60-ciu kierowców, którzy \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-05-23 16:57:02 | |
Autor: Artur Maśląg | |
[DC] Betonowe bariery | |
W dniu 2011-05-23 15:51, Sebastian Kaliszewski pisze:
Gotfryd Smolik news wrote: Nieistotne, czy wie o czym pisze - pokazał rozwiązania 'siłowe' stosowane na tym praworządnym zachodzie. Ja tam nie zauważyłem błędów merytorycznych czy niezgodności z rzeczywistością w tym materiale. Tak się to tam robi skoro niektórzy nie mają zamiaru przestrzegać prawa. Tak też powinno się robić w Polsce i ukrócić samowolkę. Podobnie z parkowaniem - na zakazie, na miejscu dla niepełnosprawnych - laweta i dziękujemy. Na każdej drodze publicznie dostępnej, a nie tylko na publicznych, jak wielu by chciało. Np. w Warszawie na ul. Łazienkowskiej buspasa nie ma. Wiedziałam, że jak prawda w oczy kole to trzeba się do czegoś przyczepić - nie napisał "ul. Łazienkowskiej", tylko na Łazienkowskiej. Każdy warszawiak będzie wiedział, że chodzi o Trasę Łazienkowska, a nie o ul. Łazienkowską. Bo ten jego "wilczy dół" jaki pokazał na zdjęciu to każdy krajowy Niech próbują. |
|
Data: 2011-05-24 15:17:15 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
[DC] Betonowe bariery | |
Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-05-23 15:51, Sebastian Kaliszewski pisze: Materiał jest naciągany, bo przedstawia rozwiązania możliwe do zastosowaniana drogach z prędkością ograniczoną do 30km/h dyskutując o bus-pasach na drodze z ograniczeniem do 80km/h. Tak się to tam robi skoro niektórzy nie mają zamiaru BTW. w Warszawie już są miejsca gdzie jest BUS-jezdnia a nie BUS-pas i nie widziałem żadnego cwaniaka próbującego tą jezdnią jechać. Podobnie bardzo rzadko widzę jakiś "nielegalny" samochód jadący Nowym Światem, a jeśli to widać, że raczej niemiejscowy (pewnie go nawigacja prowadzi). Podobnie z parkowaniem - na zakazie, na miejscu dla Każdy warszawiak wie, że na Łazienkowsiej to jest stadion. A o Trasie Łazienkowskiej mówi się Trasa Łazienkowska a nie Łazienkowska. To oraz pokazywanie rozwiązań dla strefy o ograniczonej prędkości świadczy o tym, że autor "dzieła" nie wie o czym pisze, ale wie że sam jest eko, że samochody są be, że autobusy to mniejsze zło, że jeszcze lepiej jakby tam zamist drogi dla "blachosmrodów" były 2 3-pasowe ścieżki rowerowe, itd., a tu ktoś śmie protestować, ktoś zły wykazał, że liczba osób przejeżdżających na godzinę mostem spadła a nie, wbrem obietnicom, wzrosła, więc sam napisać coś musi. A że głupio...
Jeśli będą chcieli albo skrzyżowanie będzie do d... to spróbują i to z suckesem. Tak jak w swoim czasie na Skrzyżowaniu Połczyńskiej i Powstańców Śląskich liczni jechali po prostu po chodniku. pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|