Bez Boga ani do proga

Data: 2009-11-05 20:55:00
Autor: Polok_prawdziwy
Bez Boga ani do proga
abc wrote:

Chemmm...., nierozumim...!?

- znacysiem, jak molestujem mojom, abo jesce lepij łobcom Marynem, to
jednoceśnie ZDROWAśKI mantrować mom...?

A moze mom psy włonconym RADYJOMARYNA patelniem mojej modziutkiej pokojuwce
tsaskać...!?

Niewiedziołem tego, ale teroski, jak mi to taki jałtorytet muralny, jak ty
ABECADŁO uświadomił, to bedem siem do zaleceń KOśCIOŁAPSENOJśWINTSEGO i
JEDYNEGO stosować...

Jontka tes uświadomiem, takze nastempnom łorgiem seksułalnom z jakjimiś
Ukrajinkami psy kaplicy psydroznej wyprawimy...

Abo jesce lepij do jakiegoś kościułka siem udomy...

Bez Boga ani do proga