[PRESS] Bez LPG w parkingach podziemnych

Data: 2009-03-16 11:51:57
Autor: michaça
[PRESS] Bez LPG w parkingach podziemnych
czyli galeria kazimierz ma mi wlepiac mandat za kazdym razem jak do nich wjezdzam?
a co z parkingiem podziemnym w moim bloku? mam sprzedac miejsce postojowe?

ps
dobrze ze butli nie widac a i wlew gazu mam ukryty  pod zderzakiem ;-)

Data: 2009-03-16 14:52:52
Autor: lublex

Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:gplb0g$lg1$1inews.gazeta.pl...
czyli galeria kazimierz ma mi wlepiac mandat za kazdym razem jak do nich wjezdzam?
a co z parkingiem podziemnym w moim bloku? mam sprzedac miejsce postojowe?

A może jest to zrobione tak jak u mnie. Np. jak jakiś (zwłaszcza diesel) nasmrodzi to włączają się takie wentylatory. Wyciągają to co na górze. Ponadto w najniższym miejscu hali (po bokach są garaże i miejsca parkingowe) jest poprowadzona taka krata (przez 3/4 długości) nad dość głębokom kanałem. Ma on podwójną rolę a) kanału ściekowego, b) wlotu wyciągu (są takie kratki w ściankach kanału przez które w czasie pracy wentylatora jest wciągane powietrze). Jest to sterowane jakimiś czujnikami. Blok wybudowany w 2000r. Przez te kilka lat pracę wentylacji zaobserwowałem może 5 razy.

pozdr
lublex

Data: 2009-03-16 17:35:28
Autor: J.F.
[PRESS] Bez LPG w parkingach podziemnych
Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:gplb0g$lg1$1inews.gazeta.pl...
czyli galeria kazimierz ma mi wlepiac mandat za kazdym razem jak do nich wjezdzam?

Za trzecim mandatem sie nauczysz :-)

a co z parkingiem podziemnym w moim bloku? mam sprzedac miejsce postojowe?

Masz kupic pasujace do niego auto.

W koncu miejsce ma swoja wysokosc, szerokosc, kat podjazdu, promien dojazdu - i bedziesz mial pretensje jak postawia zakaz wjazdu ponad 2m ?

J.

[PRESS] Bez LPG w parkingach podziemnych