[PRESS] Bez LPG w parkingach podziemnych

Data: 2009-03-16 11:38:34
Autor: topek
[PRESS] Bez LPG w parkingach podziemnych
http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/z-lpg-nie-wjedziesz,1275208,415
W umowie najmu garazu podziemnego w Monachium mam napisane, ze samochody z
instalka LPG nie moga parkowac.

Na szsczescie mam diesla :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-16 13:40:04
Autor: J.F.
Użytkownik "topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpldnq$5nf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dieslom damy zakaz generalny - chcemy miec na parkingu czyste powietrze, a nie czarny dym :-)

J.

[PRESS] Bez LPG w parkingach podziemnych