Bez Ry(d)zyka?

Data: 2011-09-30 05:28:35
Autor: stevep
Bez Ry(d)zyka?
# Katedra, czyli kościół pw. Opieki Najświętszej Marii Panny, będzie  ogrzewana ciepłem z wnętrza Ziemi. Wokół świątyni rozpoczęto już  wykonywanie głębokich na 80 metrów odwiertów

  Takich odwiertów jest już 16, a będzie w sumie 55. To tylko część  nowoczesnego systemu ogrzewania z wykorzystaniem pompy ciepła, dzięki  któremu w zimie wewnątrz katedry ma panować temperatura około 10-12 stopni  Celsjusza.

  - Będzie na tyle ciepło, aby wierni czuli się komfortowo. I co  najważniejsze, wykonawca obiecuje, że będzie oszczędniej niż przy  tradycyjnym systemie ogrzewania, a także ekologicznie, bo ten system  zmniejszy emisję szkodliwych substancji - mówi ks. Edward Poniewierski,  proboszcz parafii pw. Opieki Najświętszej Marii Panny w Radomiu. Jak  dodaje, według deklaracji wykonawcy system powinien zacząć działać w  części remontowanej katedry na Boże Narodzenie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1tbz

--
stevep

Data: 2011-09-30 09:38:07
Autor: Zahir
Bez Ry(d)zyka?

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v2lqlxubv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Katedra, czyli kościół pw. Opieki Najświętszej Marii Panny, będzie
ogrzewana ciepłem z wnętrza Ziemi. Wokół świątyni rozpoczęto już
wykonywanie głębokich na 80 metrów odwiertów

Rydzyk nie miał zamiaru ogrzewać modlących się wiernych. Jemu potrzebna była tylko kasa.

--
Zahir

Bez Ry(d)zyka?