Bez afery Srebrnej PO+KE nie miałaby najmniejszych szans na wygranie wyborów [Inspiracje Giertychowskie ;-)]

Data: 2019-06-12 00:52:18
Autor: A. Filip
Bez afery Srebrnej PO+KE nie miałaby najmniejszych szans na wygranie wyborów [Inspiracje Giertychowskie ;-)]
https://www.tvn24.pl/roman-giertych-o-liscie-marka-falenty-do-prezydenta-dudy-fakty-po-faktach,943942,s.htm
"Bez afery podsłuchowej PiS nie miałby najmniejszej szansy na wygranie wyborów"
11 czerwca 2019, 20:51
Skoro Falenta twierdzi, że przynajmniej dwanaście osób z kierownictwa
[...] stwierdził w "Faktach po Faktach" Roman Giertych. Adwokat odniósł
się do [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-06-11 16:58:45
Autor: japanizer
On Wednesday, June 12, 2019 at 7:53:57 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> Skoro Falenta twierdzi, że przynajmniej dwanaście osób z kierownictwa
> [...] stwierdził w "Faktach po Faktach" Roman Giertych. Adwokat odniósł

  - Jeżeli okazałoby się, że prawdą jest, że osoby z kierownictwa Prawa i   Sprawiedliwości brały udział w nielegalnym nagrywaniu bądź nielegalnej   publikacji - bo przypomnijmy, że publikowanie tego typu nielegalnych nagrań   jest przestępstwem - to mielibyśmy czynienia z oczywistym przejęciem władzy za   pomocą przestępstwa - ocenił

Data: 2019-06-12 02:41:34
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

  - Jeżeli okazałoby się, że prawdą jest, że osoby z kierownictwa Prawa i   Sprawiedliwości brały udział w nielegalnym nagrywaniu bądź nielegalnej   publikacji - bo przypomnijmy, że publikowanie tego typu nielegalnych nagrań   jest przestępstwem - to mielibyśmy czynienia z oczywistym przejęciem władzy za   pomocą przestępstwa - ocenił

Gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem.

Niby Giertych ma rację tyle że _jak na razie_ to są pobożne (przedwyborcze)
życzenia żeby dowody się znalazły. Dla mnie to takie myślenie życzeniowe i
sugerowanie że coś "znaczącego procesowo" już jest, oraz podpuszczanie
świadka/"świadka".  Pewnie po wyborach Giertych będzie się parę+ miesięcy
użerał po "komisjach etyki" :-)

<cynizm> Pewnie "jakieś sprawdzenie" prokuraturze wypada zrobić, odwalić
komisję Laska-Millera n+1 w ramach obijania sobie dupy blachą. </cynizm>

BTW czy "Srebrne nagrania"+ i ich publikacja stanowią przestępstwo? :-)
Niech se _polityk_ Giertych będący prawnikiem pierdoli jak chce ale
chyba nie jest aż takim durniem by nie wiedzieć kogo i w jakie
_polityczne_ gówno prowadzi ścieżka braku podwójnych standardów.
Ja nie mówię że to się Giertychowi i jego kancelarii prawnej nie opłaci :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-12 08:57:13
Autor: Jacek Bialy

--

Bez afery Srebrnej PO+KE nie miałaby najmniejszych szans na wygranie wyborów [Inspiracje Giertychowskie ;-)]