Bez biblii na informatyce?

Data: 2011-05-23 14:16:37
Autor: cirrus
Bez biblii na informatyce?
# Ojciec Tadeusz Rydzyk robi awanturę w swojej szkole. Bo na informatyce jest za mało wykładów z Biblii, etyki i społecznej nauki Kościoła. - Co to za uczelnia?! Tak to ja dziękuję! Sam będę za likwidacją takiej informatyki - odgrażał się na antenie Radia Maryja. - Po takiej uczelni nie mogą wyjść ludzie, którzy nie wiedzą co to jest Pismo Święte! #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfr58

--
stevep

Data: 2011-05-23 17:06:15
Autor: Marek Czaplicki
Bez biblii na informatyce?
cirrus pisze w wiadomości irdj7b$dj7$1@news.vectranet.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 23 maj 2011 14:16:

[...]

Była kiedyś taka książka-poradnik "Biblia Windows " czy coś. Można ją może gdzieś kupić i pokazać rektorowi.

Data: 2011-05-23 17:10:45
Autor: Grzegorz Z.
Bez biblii na informatyce?
cirrus napisał:

[...]

Biblii nie będzie, informatyki nie będzie, nic nie będzie, tylko Alik,
Prezes i kibole.

Bez biblii na informatyce?