Bez fałszywej

Data: 2012-10-29 08:40:53
Autor: Trybun
Bez fałszywej
skromności muszę stwierdzić że postawiona przeze mnie przed 2wu laty teoria o tym jak wyglądał zamach pod Smoleńskiem nie została w żadnym punkcie obalona, a na dodatek co chwilę znajduje potwierdzenie w faktach:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,38126,title,Swiadek-katastrofy-smolenskiej-nie-zyje,wid,15046656,wiadomosc.html

Tak, w tym zamachu nie było (wbrew temu miotającemu się w wersjach błaznowi - Antoniemu) żadnej bomby.

Data: 2012-10-29 22:29:31
Autor: Chiron
Bez fałszywej

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k6lbu8$ijl$1node2.news.atman.pl...
[...]

Niezbyt uważnie czytasz jego zeznania. On zeznał, że słyszał EKSPLOZJE. I jesteś jednym z niewielu, którzy tego nie chcą przyjąć do wiadomości

--

Chiron

Data: 2012-10-29 23:07:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Bez fałszywej

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k6msfq$utm$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ja czytam uważnie. Słyszał TRZY EKSPLOZJE! Jedna była w czapce niewidce!

Data: 2012-10-30 09:50:55
Autor: Chiron
Bez fałszywej
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508efdf7$0$1229$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idzik- a co pisze Twój ukochany revelstein o trotylu i nitroglicerynie? Pewno z 2 Wonjy, c'nie, Szanowny Lemingu?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-30 10:39:10
Autor: Bogdan Idzikowski

[...]