Bez instrukcji niemota sobie nie poradzi.

Data: 2009-10-29 05:44:18
Autor: cirrus
Bez instrukcji niemota sobie nie poradzi.
# Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski spotkał się wieczorem z prezydentem Lechem Kaczyńskim i przekazał mu stanowisko rządu na rozpoczynający się w czwartek w Brukseli szczyt Unii Europejskiej. Prezydencki minister Paweł Wypych ocenia, że rozmowa była "dobra i rzeczowa". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hq3h9

--
stevep

Data: 2009-10-29 07:56:00
Autor: Roger Perejro
Bez instrukcji niemota sobie nie poradzi.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w

Prezydencki minister Paweł Wypych ocenia, że rozmowa była "dobra i rzeczowa". #

Chcieliście pisuary cudu? No to go macie. Pod warunkiem, że Wypych mówi prawdę. Ja osobiście nie wierzę, że z Kaczyńskim rozmowa może byc dobra i rzeczowa, tym bardziej, że Wypych nie wyjaśnił co rozumie pod pojęciem "dobra". Mam w pamięci "dobrą rozmowę Kaczyńskiego z redaktor Olejnik. Piana na twarzy weto - Kaczyńskiego, inwektywy, potem kwiaty z przeprosinami. Cóż jaki rozmówca, taka rozmowa.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-29 11:40:00
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
[...]

Zbyt wielkie mniemanie macie o sobie, POwskie ciule.
Wypych powiedzial, ni mniej ni wiecej tylko tyle, ze owa dostarczona 'instrukcje'
nie wyrzuci do smieci, tylko powiesi na 'gwozdziu w szalecie'...
Trafilo to do twojego wyprysku pod nazwa 'mozg'?

Bez instrukcji niemota sobie nie poradzi.