Bez jaj. (Nie) przepraszam PiS za Sawicką [Facebook opinie]

Data: 2012-05-17 21:53:18
Autor: Przemysław W
Bez jaj. (Nie) przepraszam PiS za Sawicką [Facebook opinie]
Platforma powinna przeprosić Prawo i Sprawiedliwość za to, że płaczem Beaty Sawickiej zmieniła wyrok wyborów w 2007 r. - wygłosił Adam Hofman, a my napisaliśmy na Facebooku, że jesteśmy pod wrażeniem karkołomności tego zdania

"Przepraszam Prawo i Sprawiedliwość za to, że wykorzystaliśmy to politycznie i płaczem Beaty Sawickiej zmieniliśmy wyrok wyborów w 2007 r. - to chciałby usłyszeć Adam Hofman (PiS).

I zaczęło się:

*** Przeprosić za brak przeprosin! A potem przeprosić za przeproszenie, które nie było wystarczająco przepraszające!

*** A kto chciał ukręcić łeb sprawie z Lipcem, przed wyborami? PiS, to może oni też przeproszą, chociaż się nie udało?

*** Nie wiedziałam, że płacz kobiety ma tak potężną siłę. Będę więcej płakać!

*** Hofman ma pogardę dla wyborców? Nic nowego.

*** PiS to nie partia. PiS to stan umysłu. Niech PiS przeprosi za to, że od wielu lat dzieli Polaków.

*** No, nie ludzie. Bez jaj. Miała być ofiarą pisowskiego państwa, a okazała się zwyczajną oszustką, złodziejką i manipulatorką. Ludzie, którzy mają choć odrobinę honoru, powinni przeprosić agenta Tomka i Mariusza Kamińskiego. Tamta sytuacja rzeczywiście wypaczyła wynik wyborów, a temu akurat winna jest między innymi "Gazeta Wyborcza", która też powinna przyznać się do błędu.

*** Czy politycy PiS naprawdę oceniają Polaków swoją miarą... tzn. czy mają nas za idiotów?

*** A co w tym zdaniu jest nie tak? Chyba tylko to, że nie tyle PiS powinno zostać przeproszone, ale Polacy. Za podnoszenie podatków, za gigantyczne zadłużenie jakie zrobiło nam PO, za próbę przepchnięcia ACTA za naszymi plecami, za podniesienie wieku emerytalnego, za numer z OFE, ta lista się nie kończy...

*** Przepraszam Szanownych Państwa za Ziobrę. Fakt - jakaś moja wina tam jest. Może byłem pijany, a może nie dołożyłem należytej staranności i Ziobro się objawił. Co prawda nie mogłem też i temu zapobiec z tego powodu, że go wcześniej ani nie widziałem ani nie znałem. Nie zmniejsza to jednak mojej winy jako Polaka. Jeszcze raz serdecznie przepraszam.

*** Przeprośmy wszyscy, czy to takie trudne ?

*** Patrząc na Sawicką mam ochotę powiedzieć to głośno i wyraźnie: W POLSCE PRAWA nie ma, a policja broni interesów tylko tych osób, które mają kasę. Nie zagłosuję już na PO. PO prostu chronicznie brzydzę się takimi ludźmi, bez względu na ich przynależność partyjną. Nienawidzę złodziei, o wrażliwości szarżującego nosorożca, którzy udają nieudaczników.

*** Zróbmy podobną akcję w stronę PO. Zbierzmy się wszyscy i wybudujmy Nowakowi te 20 km autostrad, które jak uważa są przyczyną porażki PO. Zróbmy tak jak na Hawajach, gdzie ludność udowodniła, że autostradami zajmować się powinien również wolny rynek, a nie tak jak uważa Tusk, czy Nowak - państwo.

*** Czego jeszcze panowie sobie zażyczą, może całowania po rączkach?!

*** Sąd prowadził postępowanie zakładając domniemanie legalnych środków zdobycia dowodu, wobec braku dowodów, że były nielegalne. A zdobywając te dowody prowadzono "prowokację polityczną" zakładając domniemanie wykroczenia również pomimo braku dowodów. Taka asymetria traktowania przytrafia się państwom totalitarnym... Udowodniono korupcję 2 obywatelom doprowadzając do kompromitacji cały system egzekwowania prawa. To tylko w Polsce.

*** Mam sąsiada lat 12. Wbija gwoździe w opony aut, wali kamieniami wielkości pół cegły w staruszków i samochody, ale jak podejść do niego, to człowiek jeszcze nie otworzy ust, a już widzi jak koleś płacze rzewnymi łzami i mówi - to nie ja, to tamten... Narybek sawickopodobny?

Więcej... http://wyborcza.pl/1,126764,11743644,Bez_jaj___Nie__przepraszam_PiS_za_Sawicka__Facebook.html#ixzz1v9sq0I1y

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-17 12:59:44
Autor: matador
On 17 Maj, 21:53, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Platforma powinna przeprosić Prawo i Sprawiedliwość....

Nie zdąży.
Tusk już w blokach startowych  przed biegiem na Okęcie - Chopin
Airport :

"A podwykonawcom płacicie?"

http://fakty.interia.pl/polska/news/przygotowania-do-euro-2012-wykonane-w-stu-procentach,1798306,3

#
Z pewnością ochoty na świętowanie nie mają podwykonawcy oszukani przy
budowie A2. Mimo zapowiedzi pomocy ze strony ministerstwa transportu
przedsiębiorcy nie mogą liczyć na szybkie odzyskanie swoich pieniędzy.
Każda chwila zwłoki przybliża ich do bankructwa.
#

matador.

Data: 2012-05-18 07:49:15
Autor: MH
matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):
On 17 Maj, 21:53, Przemys=C5 aw W <Bro=F1my RP przed pisem@...pl> wrote:
> Platforma powinna przeprosi=E6 Prawo i Sprawiedliwo=B6=E6....

Nie zd=B1=BFy.
Tusk ju=BF w blokach startowych  przed biegiem na Ok=EAcie - Chopin
Airport :

"A podwykonawcom p=B3acicie?"

http://fakty.interia.pl/polska/news/przygotowania-do-euro-2012-wykonane-w-s=
tu-procentach,1798306,3

#
Z pewno=B6ci=B1 ochoty na =B6wi=EAtowanie nie maj=B1 podwykonawcy oszukani =
przy
budowie A2. Mimo zapowiedzi pomocy ze strony ministerstwa transportu
przedsi=EAbiorcy nie mog=B1 liczy=E6 na szybkie odzyskanie swoich pieni=EAd=
zy.
Ka=BFda chwila zw=B3oki przybli=BFa ich do bankructwa.
#

matador.
=================

Czy na pewno zrozumiałeś temat i treść zawartą w wątku? Przeczytaj jeszcze
raz, jak czegoś nie łapiesz to zapytaj. Grupowicze postarają się wyjaśnić.

MH

Data: 2012-05-17 13:35:27
Autor: Antenka
POlszewicką_szajką..pl> wrote:

Platforma powinna przeprosić Prawo i Sprawiedliwość za to, że płaczem Beaty
 Sawickiej zmieniła wyrok wyborów w 2007 r. - wygłosił Adam Hofman<

Na kolana kiszona kapucho! Już!  :-E

Antenka

Data: 2012-05-18 12:58:26
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jp3kvh$ef8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Proponuje by Adaś przeprosił Rosjan za Smoleńsk.

BBR

Bez jaj. (Nie) przepraszam PiS za Sawicką [Facebook opinie]