"Bez krzyża nie ma narodu polskiego!"...

Data: 2009-11-16 07:42:58
Autor: Tzva Adonai
"Bez krzyża nie ma narodu polskiego!"...
Czy symbol krzyża pojawi się w polskim godle i herbach miast? Domagają
się tego środowiska katolickie skupione wokół bydgoskiego
stowarzyszenia Unum Principium.

Stowarzyszenie będzie walczyć o to, by w państwowym godle znalazł się
krzyż. - Po prowokacji Trybunału w Strasburgu - jak orzeczenie w
sprawie krzyża w klasie nazywa rzecznik stowarzyszenia Krzysztof
Zagozda - chcemy zwrócić uwagę na to, że krzyż jest elementem polskiej
tradycji, tej, która stworzyła naszą obyczajowość i system wartości.
Bez krzyża nie ma narodu polskiego! - mówi z naciskiem.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Katolicy-domagaja-sie-krzyza-w-polskim-godle,wid,11690866,wiadomosc.html?ticaid=191d9

Data: 2009-11-16 16:59:03
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7c224050-dd53-43d5-8fc8-bbdb27373e66z3g2000prd.googlegroups.com...
[...]

Żydowskiej tradycji, narzuconej Polsce przed wiekami i nie jest to żaden system wartości, tylko znak dominacji...

boukun

Data: 2009-11-16 16:36:23
Autor: Karol

Żydowskiej tradycji, narzuconej Polsce przed wiekami i nie jest to żaden system
 wartości, tylko znak dominacji...

po cholere ty tutaj przylazisz na ta grupe, tepaku, jak ty niczego nie czytasz
poza jakimis bredniami. Na dodatek ciemna maso chcesz pouczac innych?

Kilka dni temu wisial tutaj watek pt.Katolika "dialog" z Żydami. Przeczytaj wiec wreszcie cos na ten temat, a pozniej dopiero sie tutaj
wymadrzaj, zacofany ciemniaku i nieuku:

http://tinyurl.com/yfgumtr

Data: 2009-11-16 18:29:34
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdrv27$5rb$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ten wątek Karolciu to nieświerzy kotlet, odgrzewany już x-ty raz. Ja go po raz pierwszy zapodałem zaraz jak tylko miała ta przemowa miejsce. Jeszcze znajdziesz o nim wzmiankę na moim blogu... Dzisiaj wiem, że to głupie i prymitywne, co ten ksiądz tam wygadywał, bo leciał wyraźnie na sztucznie kreowany konflikt z Żydami, a w zanadrzu miał za zadanie jak o. Rydzyk kreować Żydów jako wybrańców Boga.. do rządzenia gojami i goi urabiać na posłuszny naród na kanwie rzekomego konfliktu, którego w gruncie rzeczy nie ma. Jest całkiem inny konflikt, uprzywilejowanej grupy narodowościowej, narodu żydowskiego, na co katolicy wyrażają zgodę...

boukun

Data: 2009-11-16 17:40:34
Autor: Karol

Data: 2009-11-16 17:43:38
Autor: Karol

 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): (ciach urojenia chorego umyslu)

powtarzam bo mi wcielo tekst: boukun, ty jestes po prostu tak  niesamowicie
glupi, ze nawet brak slow na twoja glupote i zaklamanie.

Data: 2009-11-16 18:51:24
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hds30a$mq4$1inews.gazeta.pl...

(ciach urojenia chorego umyslu)

powtarzam bo mi wcielo tekst: boukun, ty jestes po prostu tak  niesamowicie
glupi, ze nawet brak slow na twoja glupote i zaklamanie.

No, ale to co ty teraz trollujesz, jest prawie tak głupie, jak pyskówki głupiego Piotrusia...
Prawie...

boukun

Data: 2009-11-16 17:55:50
Autor: Karol
No, ale to co ty teraz trollujesz, jest prawie tak głupie, jak pyskówki

ja nie trolluje, ja ci po prostu szczerze radze: zacznij sie leczyc, chociaz
podobno taka jak twoja glupota jest nieuleczalna.

Jesli juz nie szanujesz siebie, to chociaz nie kompromituj swojej zony i dzieci.
Ja jak bym mial takiego ojca, jak ty, to bym zmienil nazwisko.

Data: 2009-11-16 19:56:45
Autor: boukun

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hds3n6$puk$1inews.gazeta.pl...

[...]

To już jest całkowicie prymitywne i bez sensu, po prostu gadasz, żeby gadać i nie wiadomo po co i o czym...

boukun

Data: 2009-11-16 17:12:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 16:59:03 +0100, boukun napisał(a):

Żydowskiej tradycji, narzuconej Polsce przed wiekami i nie jest to żaden system wartości, tylko znak dominacji...

To byś go głupiutka hałsfrał polerowała, a nie ściągała.

Data: 2009-11-16 17:21:07
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:szvi0qs4180g$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Znów szukasz chuja do dupy przygłupie?

boukun

Data: 2009-11-16 17:25:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 17:21:07 +0100, boukun napisał(a):

Żydowskiej tradycji, narzuconej Polsce przed wiekami i nie jest to żaden system
wartości, tylko znak dominacji...

To byś go głupiutka hałsfrał polerowała, a nie ściągała.

Znów szukasz chuja do dupy przygłupie?

Znów? :-) He, he, co za hucpiarz...
A bo to ja Willemu lagę polerowałem za 10 DM? Sam opisywałeś swoje
homoseksualne stosunki z bankierami w Erlenbachu, wałkun, a teraz co?
Chciałbyś zwalić na innych własne upodobania? Kryptopedziu jeden.
Piotr

Data: 2009-11-16 17:26:59
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:i7pcoomngcrn$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Widziałeś głupi Piotrusiu drugiego takiego perzygłupa, co za mną lata po grupach i tłucze prymitywne pyskówki? Nie ma drugiego takiego idioty...
"Wisz mnie
też wisi skądeś, chyba, że się zaczniesz wpier... moje sprawy i na ten
przykład zechcesz zdjąć krzyż ze ściany." - głupi Piotruś

Wolność tomku w swoim domku przygłupie moherowy.

boukun

Data: 2009-11-16 17:33:18
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 17:26:59 +0100, boukun napisał(a):

Widziałeś głupi Piotrusiu drugiego takiego perzygłupa, co za mną lata po grupach i tłucze prymitywne pyskówki? Nie ma drugiego takiego idioty...

He, he, a co żeś tak zabulgotał, droga ciotko? Trafiłem z tymi 10-cioma
markami? I tak przepłacił.

Data: 2009-11-16 17:41:38
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:mbvkfy17ipsd.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głodnemu głupiemu Piotrusiowi chleb na myśli... A teraz przygłupie zaklaszcz półdupkami... To widać, kto tu bulgocze jak pojebany latając za mną po grupach, he, he...  Musiał ci ktoś nieżle dupę złoić, a nawet do pały zagonić debilu. Jaki ma sens pisać oszczerstwa o kimś, a potem, udawać, że się trafiało idioto z Katowic?

boukun

Data: 2009-11-16 17:46:29
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 17:41:38 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Dlaczego oszczerstwa? Prosta dedukcja majne libe hałsfrał, o stosunkach
homoseksualnych z Willym sam pisałeś, ja sobie tylko dodedukowałem, że taki
wałkun, jak ty, nic za darmo nie zrobi, więc... Pozostaje kwestia ceny,
twój konterfekt widziałem... Mozliwość jest tylko jedna - 10 DM.
Piotr

Data: 2009-11-16 18:23:55
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1dzf7652on6eo.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jesteś przygłup głupi Piotrusiu i tyle... Musisz mieć na starośc przykre życie...

boukun

Data: 2009-11-16 19:11:38
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 18:23:55 +0100, boukun napisał(a):

Jesteś przygłup głupi Piotrusiu i tyle... Musisz mieć na starośc przykre życie...

Chciałbyś tłuczku, jak narazie wszystko co mi usiłujesz imputować, sam już
posiadasz, często w nadmiarze...

Data: 2009-11-16 19:43:56
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:155bq2cis2kcs.cqysu79z5f08$.dlg40tude.net...
[...]

Ty nie wiesz co robisz głupi Piotrusiu, ja nic nie muszę robić, ani imputować. Napisałeś dzisiaj coś równie "mądrego", poza tymi prymitywizmami i trollowaniem do mnie?
Pałętasz się jak ten smród po gaciach. Ty się nie tresujesz głupi Piotrusiu, ty sie karmisz, choc ja pożywkę rzucam bezwiednie, he, he, he.

boukun

Data: 2009-11-16 20:16:22
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 19:43:56 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Nie wysilaj się głupiutka hałsfrał, wyżej zadka nie podskoczysz... Tatusiu Adolfa... He, he...

Data: 2009-11-16 22:55:16
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:fl6o64ljmiuq.7idtr1qn7ba3.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu, po co się ty biedaku tak męczysz, sapiesz i sapiesz, jak totalnie pokręcony psychopata. Idź z tym do lekarza, bo sie wykończysz bido osmarkana.

boukun

Data: 2009-11-16 23:05:40
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:55:16 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A z czym miałbym się tak męczyć, tatusiu Adolfa? Niedomagasz na słuch? To
katastrofa wałkun, bo rozumu już nie masz, teraz jeszcz słuch. Gustu nigdy
nie miałeś... He, he...
No i powtarzasz się, jak młotek.

Data: 2009-11-16 23:18:02
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:rfos64bshxr0.4ov56px1qk9n.dlg40tude.net...
[...]

Ze swoją głupotą głupi Piotrusiu. Jak widać strasznie ci ona ciąży prymitywny półgłówku, Zadyszki już umysłowo upośledzony dziadku dostałeś.

boukun

Data: 2009-11-17 09:24:48
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 23:18:02 +0100, boukun napisał(a):

Ze swoją głupotą głupi Piotrusiu. Jak widać strasznie ci ona ciąży prymitywny półgłówku, Zadyszki już umysłowo upośledzony dziadku dostałeś.

Męcząca to jest twoja głupota, umysłowy dziadu, bo krzykliwa. Ale, ale, co ci się odmieniło stary łysy capie? Kupiłeś sobie eliksir na
erekcję, że tak dookoła od starców wyzywasz?
Tyle, że laskę możesz facetom robić i bez zażywania wiagry.

Data: 2009-11-17 09:53:53
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:156nxqnxzc886.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Stary glupi Piotrusiu, nie nadymaj się tak, bo ci pikawa pęknie, już z rana idioto zadyszki dostałeś, co to będzie do wieczora psycholu...

boukun

Data: 2009-11-17 10:38:31
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Nov 2009 09:53:53 +0100, boukun napisał(a):

[...]

He, he, chciałbyś lachociągu...

Data: 2009-11-17 11:06:21
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:n9fdp6ppygci.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupiemu Piotrusiowi jak zwykle ciągnienie laski chodzi po głowie.
No głupi Piotrusiu, już niczym mądrym nie zaświecisz... Z tobą przygłupie, to
mają sąsiedzi chyba ubaw, a dzieci pewno rzucają w ciebie kamieniami...

boukun

Data: 2009-11-16 17:08:12
Autor: WW
Tzva Adonai pisze:

Bez krzyża nie ma narodu polskiego! - mówi z naciskiem.

Krzyż zgubą narodu polskiego - twierdze z naciskiem.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-16 16:42:52
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Tzva Adonai pisze:

> Bez krzyża nie ma narodu polskiego! - mówi z naciskiem.

Krzyż zgubą narodu polskiego - twierdze z naciskiem.

zguba narodu polskiego nie jest krzyz, tylko komunizm i nadmierna tolerancja i spolegliwosc Polakow w stosunku do smiertelnych wrogow.

Nie wypisuj tego typu bredni, bo ja cie teraz moge zapytac czy ten krzyz
jest zguba Rosjan ktorzy uznali prawoslawie?
Krzyz jest rowniez zostal uznany przez inne odlamy chrzescijanstwa i jakos nie byl zguba w krajach zachodniej Europy czy tez USA oraz Kanady.

Data: 2009-11-16 18:12:05
Autor: WW
Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Tzva Adonai pisze:

[...]

Zguba jest krzyż i hasło "Ora et labora ".

Data: 2009-11-16 17:15:54
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Zguba jest krzyż i hasło "Ora et labora ".

jak jestes Zydem, to z pewnoscia tak. Krzyz jest dla ciebie na pewno zguba:)))

Data: 2009-11-17 15:08:47
Autor: WW
Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Zguba jest krzyż i hasło "Ora et labora ".

jak jestes Zydem, to z pewnoscia tak. Krzyz jest dla ciebie na pewno zguba:)))

Pochodzenia żydowskiego też nie jestem :-P

Data: 2009-11-16 20:30:59
Autor: ..heŽsk..
On Mon, 16 Nov 2009 17:08:12 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Krzyż zgubą narodu polskiego - twierdze z naciskiem.

 zguba narodu polskiego byl sierp i mlotm i rzadzacy prl-em.
 co ci zrobil zlego krzyz ? --

 HeSk

Data: 2009-11-16 21:33:56
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 20:30:59 +0100, ..heŽsk.. napisał(a):

Krzyż zgubą narodu polskiego - twierdze z naciskiem.

 zguba narodu polskiego byl sierp i mlotm i rzadzacy prl-em.
 co ci zrobil zlego krzyz ?

Jak to co, pogonił sierpa i młota. Poszło w pizdu, zostali tylko czerwoni
obsrywacze.
Piotr

"Bez krzyża nie ma narodu polskiego!"...