Bez osłony łańcucha ani rusz!

Data: 2012-10-23 09:16:09
Autor: tanill
Bez osłony łańcucha ani rusz!
Takie przepisy i podobne są tworzone zza biurka przez ludzi, którzy bladego pojęcia nie mają w temacie. Ścieżki rowerowe są maniakalnie wykładane kostką a nie asfaltem. Zapytałem kiedyś dyrektora zarządu dróg w moim miasteczku dlaczego DDR jest jak tarka i czy wie jak dupa boli przy jeździe po czymś takim gdy spędzi się kilka godz na rowerze, dlaczego krawężniki na wjazdach są tak wysokie.  Spojrzał na mnie dziwnym wzrokiem i filozoficznie stwierdził: ma pan niedobry rower. Przejechaliśmy kilometr!!z prezydentem miasta z okazji otwarcia DDR i nic mnie nie bolało a krawężniki nie są wysokie (ok 5 cm).  Ręce mi opadły, napisałem skargę, krawężniki obniżyli ale DDR są w wielu miastach z kostki robione.

Bez osłony łańcucha ani rusz!