Bez osłony łańcucha ani rusz!

Data: 2012-10-23 23:19:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Bez osłony łańcucha ani rusz!
Wilk, Tue, 23 Oct 2012 02:55:15 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
http://tinyurl.com/9tecv7f
Smakowity kąsek dla osób kochających dyskusje o wysokości lampek ;))

A ja sobie pozwolę w kwestii posła Mroczka jeszcze, wspomnianego w artykule
- dostałem od pana posła odpowiedź. Uważa on dyskusję ze mną za zakończoną,
mimo że nie odpowiedział na połowę pytań. Urocze jest oglądanie, jak
lewacka, kłamliwa menda wiję się, kiedy wytyka się jej niekompetencję...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-10-26 14:48:39
Autor: Tomasz Tarchała
On Tuesday, October 23, 2012 11:19:10 PM UTC+2, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

[...]

Niezależnie od tego, że poseł Mroczek nie ma racji, a sprawa, w którą się zaangażował, jest absurdalna - dostałeś odpowiedź, na jaką zasługiwałeś. Czytałem listy do niego, jakie publikowałeś. Były napastliwe, pieniackie, pełne insynuacji i zarzucania mu a priori złej woli.

Ten przypadek powinien być dla Ciebie lekcją, że w taki sposób masz małe szanse skutecznie z kimkolwiek i na jakikolwiek temat porozumieć. Ale skoro wolisz wyzywać innych od "lewackich, kłamliwych mend", to obawiam się, że czeka Cię całe życie dalszych rozczarowań komunikacyjnych. Wybór należy do Ciebie.

Data: 2012-10-27 06:33:14
Autor: Wilk
Bez osłony łańcucha ani rusz!
On 23 Paź, 23:19, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Urocze jest oglądanie, jak
lewacka, kłamliwa menda wiję się, kiedy wytyka się jej niekompetencję...

To, że się tak wije - akurat nie ma żadnego związku z tym czy jest
lewakiem czy narodowcem. Jest po prostu człowiekiem prymitywnym,
głupota jest całkowicie apolityczna, tak wygląda 90% klubu Palikota,
ludzie głosowali na postać samego Palikota, nie na pana Mroczka, który
nic sobą nie reprezentuje, cały jego klub to ludzie z łapanki,
ewentualnie oryginały w stylu Biedronia czy Grodzkiej. Niezależnie co
się o ich poglądach myśli - to jak się Biedronia czy Grodzkiej słucha
- od razu widać, że są to po prostu ludzie dość ciemni, stawianie na
takie "konie" lewicę tylko kompromituje, zachęcą do siebie parę
skrajnych osób, ale zniechęcają mniej skrajne osoby, których jest
znacznie więcej.

Tak więc osoby o poglądach prawicowych - tylko się z faktu istnienia
takich Mroczków i Biedroni mogą cieszyć, przez działania takich
półgłówków konsekwentnie spada poparcie lewicy, Od czasu potężnego
ciosu który lewicy zadał nie kto inny jak Adam Michnik (tak, tak;
niechcący ale jednak to on najmocniej uderzył) rozkręcając aferę
Rywina - już tylko coraz bardziej pogrążają się w degrengoladzie,
zgrani ludzie jak Miller szans na zmianę tej sytuacji nie mają.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-10-29 00:55:26
Autor: szaman (Baker)
On 10/23/2012 11:19 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

lewacka, kłamliwa menda wiję się, kiedy wytyka się jej niekompetencję...

Ehh... I takie bezideowe twory jak Palikotowe ruchy odbierają wyborców lewicy... Smutne to bardzo i wielce:/

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Bez osłony łańcucha ani rusz!