Bez poparcia Narodu.

Data: 2015-12-17 07:19:32
Autor: stevep
Bez poparcia Narodu.
# PiS traci legitymację do rządzenia. Wg najnowszego sondażu partię  Kaczyńskiego popiera 27%, Lepsza jest Nowoczesna Ryszarda Petru – 31%, na  Platformę dzisiaj oddałoby głos 14%.

Przede wszystkim wyborcy oddali głos na PiS, jako partię ładu  konstytucyjnego, która da im 500 zł na każde dziecko i wycofa reformę  emerytalną.

To było przekupstwo wyborcze PiS. Korupcja, bo dzisiaj się okazuje, że  Kaczyński chce niszczyć instytucje demokratyczne w Polsce, które stanęłyby  na przeszkodzie jego wizji chorego państwa, dlatego z takim  zacietrzewieniem uderza w Trybunał Konstytucyjny.

Mirosław Czech w Polityce Ekstra „Wyborczej”:

legitymacjaPiS

W najnowszych dziejach naszego kraju nie było partii rządzącej, która dwa  miesiące po wyborach w ekspresowym tempie traciłaby zwolenników i  społeczne przyzwolenie dla swoich działań. Nie było też prezydenta, który  w tak ostentacyjny sposób wyrzekłby się godności sprawowanego urzędu i  podeptał postanowienia konstytucji.

PiS nie ma chleba, więc daje igrzyska. Trybunał Konstytucyjny jest  praktycznie spralizowany.

niemnóżmy1

Ustawa, którą proponuje PiS, zabije Trybunał Konstytucyjny. PiS-owski  projekt zmiany ustawy o Trybunale Konstytucyjnym zablokuje Trybunał  Konstytucyjny, nakazując mu orzekać głównie w pełnym składzie i  większością dwóch trzecich głosów. Dziś czeka się na wyrok średnio półtora  roku, a po zmianie będzie to co najmniej trzy-cztery lata.

Mimo, że wyrok TK z 3 grudnia został opublikowany przez rząd Szydło,  Andrzej Duda nie przyjmie przysięgi trzech siędziów TK, których desygnował  Sejm poprzedniej kadencji.

Za to Duda postawiony zostanie w przyszłości przed Trybunałem Stanu. #
Ze strony:
http://skroc.pl/b0209

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-17 03:49:19
Autor: bronek.tallar
Bez poparcia Narodu.
uytkownik stevep napisa:

Za to Duda postawiony zostanie w przyszoci przed Trybunaem Stanu.. #
Ze strony:
http://skroc.pl/b0209

Opublikowano w: Polityka Passenta TW John i innych ydoubekw.

pis traci

kaczyski cierpi

kempa ma ledztwo

pisowiec przed trybunaem

rydzyk i jego krzyowcy

Pierwsze nagwki z "polityka", jeszcze jakie pytania?

Pikny kwik:)

Data: 2015-12-17 13:07:19
Autor: MarkWoydak
Bez poparcia Narodu.
Uytkownik <bronek.tallar@gmail.com> napisa w wiadomoci news:8d043185-4b93-40e1-9d6e-70618a4c3ce2googlegroups.com...
[...]

Kaczyski ryczy w mankiet bratanicy ;-)))

Mark Woydak

Data: 2015-12-17 07:31:20
Autor: A. Filip
Bez poparcia Narodu. [POPiS]
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
# PiS traci legitymację do rządzenia. Wg najnowszego sondażu partię
Kaczyńskiego popiera 27%, Lepsza jest Nowoczesna Ryszarda Petru – 31%,
na Platformę dzisiaj oddałoby głos 14%.
[...]
Za to Duda postawiony zostanie w przyszłości przed Trybunałem Stanu. #
Ze strony:
http://skroc.pl/b0209

A rząd PO podał się do dymisji jak mu poparcie (z)leciało?  PO zawnioskowało o
rozwiązanie Sejmu?  PiS w Sejmie dostał mandat na _całą jedną kadencje_ czyli
na 4 lata.  Nie mniej _i nie więcej_.

Ja pamiętam przeczekiwanie kadencji prezydenta Wałęsy od falandyzacji prawa.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Człowiek boi się czasu, czas boi się piramid.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2015-12-17 15:48:41
Autor: stevep
Bez poparcia Narodu. [POPiS]
W dniu .12.2015 o 07:31 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

No tak, ale to był niższy sort w odróżnieniu do szubry pisowskiej.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-19 20:35:17
Autor: Budzik
Bez poparcia Narodu. [POPiS]
Uytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

A rzd PO poda si do dymisji jak mu poparcie (z)leciao?  PO
zawnioskowao o rozwizanie Sejmu?  PiS w Sejmie dosta mandat na
_ca jedn kadencje_ czyli na 4 lata.  Nie mniej _i nie wicej_.

Takie porwnania sa nie na miejscu.
Pamietaj ze to DOBRA ZMIANA! ;-)

Data: 2015-12-17 08:30:06
Autor: MarkWoydak
Bez poparcia Narodu.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x9ryiuti50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# PiS traci legitymację do rządzenia. Wg najnowszego sondażu partię
Kaczyńskiego popiera 27%, Lepsza jest Nowoczesna Ryszarda Petru – 31%, na
Platformę dzisiaj oddałoby głos 14%.#

"Raz zdobytej władzy nie oddaje się nigdy!". Mój scenariusz to taczki.

Mark Woydak

Data: 2015-12-17 10:29:31
Autor: boukun
Bez poparcia Narodu.
"MarkWoydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.it> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

Czyimi rekami beda zydziaki z PO i Nowoczesnej chcieli sie wysluzyc, zeby dorwac sie POnownie do koryta? Znowu polskiego robotnika? Jak ci banksterzy chca teraz uwiesc polska klase robotnicza?

boukun

Data: 2015-12-17 13:06:30
Autor: MarkWoydak
Bez poparcia Narodu.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:n4tv9r$noi$1speranza.aioe.org...
[...]

Twoi Żydzi mnie nie interesują. To problem twój i twego lekarza.

Mark Woydak

Data: 2015-12-17 15:51:34
Autor: stevep
Bez poparcia Narodu.
W dniu .12.2015 o 13:06 MarkWoydak <Mark.Woydak@forest.gmx.it> pisze:

[...]

Nie jesteś obrzezany to go nie rozumiesz.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-17 15:50:44
Autor: stevep
Bez poparcia Narodu.
W dniu .12.2015 o 08:30 MarkWoydak <Mark.Woydak@forest.gmx.it> pisze:

[...]

Naród dał się oszukać, ale "cygan tylko raz przechodzi przez wieś" i teraz  ich wykopie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-19 12:59:15
Autor: Marek
Bez poparcia Narodu.
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 07:19:39 UTC+1 uytkownik stevep napisa:
# PiS traci legitymacj do rzdzenia.

Straci za 4 lata.
Na razie - moecie woy mord w kube i do roboty, zodzieje !

Data: 2015-12-20 03:39:56
Autor: stevep
Bez poparcia Narodu.
W dniu .12.2015 o 21:59 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 07:19:39 UTC+1 uytkownik stevep  napisa:
# PiS traci legitymacj do rzdzenia.

Straci za 4 lata.
Na razie - moecie woy mord w kube i do roboty, zodzieje !

Pocieszaj si debilku.
--
stevep
-- -- -