Bez poparcia Narodu.

Data: 2015-12-17 03:49:19
Autor: bronek.tallar
Bez poparcia Narodu.
użytkownik stevep napisał:

Za to Duda postawiony zostanie w przyszłości przed Trybunałem Stanu.. #
Ze strony:
http://skroc.pl/b0209

Opublikowano w: Polityka Passenta TW John i innych żydoubeków.

pis traci

kaczyński cierpi

kempa ma śledztwo

pisowiec przed trybunałem

rydzyk i jego krzyżowcy

Pierwsze nagłówki z "polityka", jeszcze jakieś pytania?

Piękny kwik:)

Data: 2015-12-17 13:07:19
Autor: MarkWoydak
Bez poparcia Narodu.

--

Kaczyński ryczy w mankiet bratanicy ;-)))

Mark Woydak

--

Bez poparcia Narodu.