Bez śrubowe mocowanie dysku

Data: 2009-08-29 21:34:36
Autor: CUT_INZ
Bez śrubowe mocowanie dysku
Witam,

Mam obudowę tracer. Zastosowano w niej bez śrubowe mocowanie dysków. Problem w tym, że mam tylko jeden zestaw mocujący (takie szyny po obu stronach dysku) Czy można gdzieś dokupić takie szyny?

Data: 2009-08-30 19:13:12
Autor: Doxent

Użytkownik "CUT_INZ" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości news:h7bvsb$ecv$1mx1.internetia.pl...
[...]

z reguły do tych obudów dodają sporo tych plastików. Popytaj w serwisach i sklepach gdzie składają kompy. Może wala się im to w jakichś pudłach. Dyski można też spróbować przymocować śrubami tyle, że dłuższymi.

Bez śrubowe mocowanie dysku