Bez telefonu - gdzie

Data: 2014-04-07 19:00:43
Autor: Budzik
Bez telefonu - gdzie
interesuje mnie oferta bez telefonu.
Dzwonie srednio 500 minut dziennie (350 poza play, 150 w play i na stacjonarne)
Korzystam z internetu - pewnie niewiele ale jednak musi być.

Dzis w play zaproponowano mi 50zł brutto za:
- nielimitowane rozmowy, smsy
- 1gb internetu
- umowa na 15 miesiecy!!! Nie spodziewałem się, że bez telefonu tez trzeba się na tak długo zobowiązywać.

Można gdzies taniej na podobnych warunkach?

Data: 2014-04-07 19:16:06
Autor: masti
Bez telefonu - gdzie
Dnia pięknego Mon, 07 Apr 2014 19:00:43 +0000 osobnik zwany Budzik
napisał:

Dzwonie srednio 500 minut dziennie

9h dziennie 7 dni w tygodniu?
to ty jeszcze Ĺźyjesz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-07 20:53:07
Autor: Budzik
Bez telefonu - gdzie
Użytkownik masti gone@to.hell ...

Dzwonie srednio 500 minut dziennie

9h dziennie 7 dni w tygodniu?
to ty jeszcze żyjesz?

ło matko :)
Miesiecznie!

Data: 2014-04-07 20:59:58
Autor: masti
Bez telefonu - gdzie

UĹźytkownik masti gone@to.hell ...

uff ;)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-07 21:16:14
Autor: dizel
Bez telefonu - gdzie
On Mon, 7 Apr 2014 19:00:43 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

nju z rachunkiem
-29zł rozmowy no limit
-9zł smsy no limit
-7zł 700MB (można w okresie rozliczeniowym włączyć max 5 pakietów)
-umowa na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia.
Co do minusów oferty to:
-pakiet internetu się co miesiąc nie odnawia trzeba go ręcznie
aktywować
-elektroniczna faktura
-drogie połączenie do boku w razie problemów
-brak możliwości załatwienia czegokolwiek w salonie stacjonarnym,
wszystko przez net albo telefon

Pozdrawiam

Data: 2014-04-07 20:53:08
Autor: Budzik
Bez telefonu - gdzie
Użytkownik dizel xxx@xxx.xx ...

[...]

To jest pakiet na miesiąc? Czy "do wykorzystania"?

-umowa na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia.
Co do minusów oferty to:

-pakiet internetu się co miesiąc nie odnawia trzeba go ręcznie
aktywować

A jak zapomne to co? Nie bedzie internetu czy bedzie ale taki z cennika czyli drogi?

-elektroniczna faktura
-drogie połączenie do boku w razie problemów

oj nieładnie :)

-brak możliwości załatwienia czegokolwiek w salonie stacjonarnym,
wszystko przez net albo telefon

To przeżyję. :)

Data: 2014-04-07 23:23:32
Autor: dizel
Bez telefonu - gdzie
On Mon, 7 Apr 2014 20:53:08 +0000 (UTC), Budzik
[...]

Jeśli chodzi ci o pakiet internetu to jest on ważny do końca okresu
rozliczeniowego, a okresów rozliczeniowych w nju jest kilka:)

[...]

Będzie normalnie działać tylko ze stawką 19gr/1MB, po przekroczeniu
1gb włączy się lejek więc nie zapłacisz więcej niż 19zł za sam
internet, ale lepiej pamiętać o jego włączeniu:)

Pozdrawiam

Data: 2014-04-08 00:25:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bez telefonu - gdzie

"dizel" 8vt5k913jmrekpksic12b7lujvjhqpa14j@4ax.com

wszystko przez net albo telefon

Przez net można wszystko załatwić?

Data: 2014-04-08 09:29:56
Autor: dizel
Bez telefonu - gdzie
On Tue, 8 Apr 2014 00:25:33 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

"dizel" 8vt5k913jmrekpksic12b7lujvjhqpa14j@4ax.com

wszystko przez net albo telefon

Przez net można wszystko załatwić?

Taka jest forma kontaktu z nimi:
http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,kontakt-z-nju-mobile
Rozmowa z konsultantem to wydatek 5zł za całą rozmowę.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-08 11:58:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bez telefonu - gdzie

"dizel" 7a97k9dv9c8u2gm0atv63pt4v5d20hugi4@4ax.com

Przez net można wszystko załatwić?

Taka jest forma kontaktu z nimi:
http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,kontakt-z-nju-mobile
Rozmowa z konsultantem to wydatek 5zł za całą rozmowę.

Ale czy rozmowa telefoniczna jest w ogóle potrzebna?
Pytam, bo chcę, aby moja matka na to przeszła z Ery,
ale nie chcę mieć nadmiarowych trudności.

Data: 2014-04-08 12:18:51
Autor: dizel
Bez telefonu - gdzie
On Tue, 8 Apr 2014 11:58:11 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
[...]

Ja przeniosłem 2 numery z rodziny do nju, są już od grudnia 2013 i nie
ma żadnych problemów jak do tej pory, nie potrzeba było żadnego
kontaktu z nju.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-09 00:50:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bez telefonu - gdzie

"dizel" f5j7k95qulhpeohqs41cteom65qa0o0r0p@4ax.com

Ja przeniosłem 2 numery z rodziny do nju, są już
od grudnia 2013 i nie ma żadnych problemów jak do
tej pory, nie potrzeba było żadnego kontaktu z nju.

Dzięki. :)

Data: 2014-04-07 22:12:43
Autor: Zdzichu Pi
Bez telefonu - gdzie

na karte w play masz za 30 zl bez limitu, dokladniej jesli przekroczysz te 29 zl licznik sie zatrzymuje i reszta do konca miesiaca gratis, jesli miesiac np. nie dzownisz nic nie placisz :)
czyli totalnie bez zobowiazan ;)  i gdzie tu korzysc z abonamentu ?

Data: 2014-04-07 22:18:20
Autor: dizel
Bez telefonu - gdzie
On Mon, 7 Apr 2014 22:12:43 +0200, "Zdzichu Pi" <pizdzi@chu.com>
wrote:

[...]
No w sumie zapomniałem całkiem o mini maxie:)
29zł rozmowy
9zł smsy
net 500MB/9zł albo 1,5GB za 20zł
cały czas rozmowy i smsy w play za darmo
Największa zaleta to to że korzystając z promocji jednodniowych które
są raz w miesiącu przynajmniej w play obniżamy koszty dzwonienia więc
no limit na rozmowy nie kosztuje 29zł a trochę mniej.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-07 20:53:08
Autor: Budzik
Bez telefonu - gdzie
Użytkownik dizel xxx@xxx.xx ...

[...]

Czyli musze np. doładować 50zł.
Dzwonie, dzwonie, dochodze do 29 i dalej do końca miesiąca dzwonię gratis?
To się rozlicza miesiacami kalendarzowymi?

9zł smsy

to jest jakis pakiet?
Pobiera się automatycznie co miesiąc?

net 500MB/9zł albo 1,5GB za 20zł

To samo pytanie co powyzej.

Nie rozumiem.
Na czym polega ta promocja?

Data: 2014-04-07 23:13:11
Autor: dizel
Bez telefonu - gdzie
[...]

Do końca miesiąca kalendarzowego, dzwonisz po stawce 29gr/minuta czyli
po 100minutach masz już no limit i dzwnisz do końca miesiąca bez
limitu.

9zł smsy

to jest jakis pakiet?
Pobiera się automatycznie co miesiąc?

Nie to jest tak jak z rozmowami, stawka to 9gr/sms, jeśli wypiszesz
100 smsów to potem kolejne smsy masz nielimitowane

net 500MB/9zł albo 1,5GB za 20zł

To samo pytanie co powyzej.

To są pakiety internetu do wyboru, jak aktywujesz w trakcie miesiąca
któryś to do działa on do końca miesiąca kalendarzowego, jak nie
wykupisz żadnego pakietu do wysokości 5zł pobierze z konta a potem
włączy się lejek

[...]

Na przykładzie tej promocji:
http://www.blogplay.pl/2014/03/promocja-ekstra-bonusy-za-doladowanie/
W play masz konto głowne i konto promocyjne, środki z konta
promocyjnego można przeznaczyć na rozmowy i smsy/mmsy na terenie
kraju. Środki z konta promocyjnego wliczają się w mini max do
osiągnięcia no limit na rozmowy i smsy czyli odpowiednio 29zł i 9zł i
schodzą w pierwszej kolejności przed środkami z konta głównego
Więc jak nastanie dzień takiej promocji z linka to ładujemy za 51zł,
dostajemy na konto główne 51zł i na promocyjne też 51zł, wtedy jak
zaczniesz dzwonić to środki będą pobierane z konta promocyjnego, jak
wydzwonisz 100minut to masz no limit na rozmowy czyli na promocyjnym
zostanie 22, a na koncie głównym dalej będzie 51zł:) to tak w skrócie,
mam nadzieje że zrozumiałeś mniej więcej o co chodzi.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-07 23:00:41
Autor: Budzik
Bez telefonu - gdzie
Użytkownik dizel xxx@xxx.xx ...

[...]

Czyli wtedy mam 3 miesiace dzwonienia za 50zł?
To całkiem fajnie.

Ostatnie pytanie - jak czesto i za ile trzeba doładowywac, żeby konto nie straciło wazności?

Data: 2014-04-08 09:27:45
Autor: dizel
Bez telefonu - gdzie
On Mon, 7 Apr 2014 23:00:41 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Czyli wtedy mam 3 miesiace dzwonienia za 50zł?
To całkiem fajnie.

Jest jeszcze jeden haczyk taki że konto promocyjne jest ważne tylko 30
dni , ale wystarczy doładować za 5zł i dostanie się bonus 15% na
promocyjne, oczywiśie w przypadku gdy nie wydzwoniłeś tych środków z
konta promocyjnego w ciągu 30 dni.
Tak by wychodziło jeśli chodzi o samo dzwonienie, zależy od promocji
jaka się trafi w walentynki od 51zł dawali 200% na promocyjne, ale to
rzadkość, raczej maksymalnie co dają za 51zł to 100%

Ostatnie pytanie - jak czesto i za ile trzeba doładowywac, żeby konto nie straciło wazności?

5-9 zł 5 dni
10-24 zł 10 dni
25-49 zł 30 dni
50-99 zł 100 dni
100+ zł 150 dni
Najbardziej się opłaca za 50 tyle że zależy kto ile potrzebuje.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-07 22:29:31
Autor: dizel
Bez telefonu - gdzie
I jeszcze od biedy  może być formuła play na kartę z pakietem 4w1
Za 21zł dostajemy na 30 dni:
-stawkę 9gr/ minutę do innych sieci
-darmowe smsy do wszystkich sieci
-darmowe rozmowy w play
-pakiet 1gb internetu
Doładowując za 50zł dostaniemy to wszystko co wyżej i sporo minut.
Zostaje nam 29zł czyli aktywujemy 10za5zł co daje 111 minut, zostaje
24zł co daje 266 minut czyli łącznie mamy 377 minut.
Podsumowując za doładowanie 50zł dostajemy:
-377 minut do wszystkich sieci
-darmowe rozmowy w play
-darmowe smsy do wszystkich sieci
-pakiet 1gb internetu
I też przy jednodniowych promocjach jeszcze lepiej to wychodzi.
Bez żadnej umowy i kombinacji, ale jednak mini max wychodzi
korzystniej jak dla mnie

Pozdrawiam

Data: 2014-04-07 23:28:16
Autor: Dylon
Bez telefonu - gdzie
On 2014-04-07 21:00, Budzik wrote:
[...]

Redbullmobile (tylko netu jest 300MB).

ps. ta oferta play nie dotyczy rozmów do stacjonarnych ;)

--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

Data: 2014-04-07 23:00:41
Autor: Budzik
Bez telefonu - gdzie
Użytkownik Dylon dylon@unknown.pl ...

[...]

Duzo taniej?
Jakas konkretna oferta?

ps. ta oferta play nie dotyczy rozmów do stacjonarnych ;)

W tej ofercie o której ja pisałem - dotyczy również stacjonarnych.
Formuła 4,0 dla firm unlimited.

Data: 2014-04-08 08:25:55
Autor: ToMasz
Bez telefonu - gdzie

W tej ofercie o której ja pisałem - dotyczy również stacjonarnych.
Formuła 4,0 dla firm unlimited.

dla firm - inna bajka. ja płace niecałe 15zł za PiS+300minut do obcych. Tyle że dyskusja zaczyna się od 3 telefonów w górę.

ToMasz

Data: 2014-04-08 08:33:00
Autor: Budzik
Bez telefonu - gdzie
Użytkownik ToMasz news.neostrada.pl@news.neostrada.pl ...

[...]

Mam wiecej niz 3 telefony w play.

Mozesz powiedzieć co to za oferta? Jaka nazwa?
Bez internetu i SMS?

Data: 2014-04-08 21:09:12
Autor: ToMasz
Bez telefonu - gdzie
W dniu 08.04.2014 10:33, Budzik pisze:
[...]

to _Stara_ oferta, firma 25, -50% za sam sim, plus bonusy z "rękawa" od doradcy biznesowego. na 99.9% nikt Ci tego samego nie zaoferuje, ale możesz walczyć/negocjować o coś podobnego w podobnej cenie. Mnie w ramach przedłużenia proponowano pi razy oko to samo ale za 19zł, wyśmiałem ich, zostałem z tym co było.
12.5netto za oficjalnie 200minut plus jakieś tam promocje, typu a nie dało by się jeszcze czegoś dołożyć jak weźmiemy jeszcze jedną aktywacje? dodatki - razem 300 do innych sieci. Play+stac. za darmo, 2sms=1 minuta, 1mms=1 minuta. internet - 6netto-100mega i lejek. (wyższe pakiety też są, ale nie korzystam, mam MF60 i aero, albo orange) Od zawsze mam tą samą kwotę do zapłaty, nikt nie wygadał więcej.

ToMasz

Data: 2014-04-08 22:00:34
Autor: Budzik
Bez telefonu - gdzie
[...]

Dzięki Tomku. Widze, ze musze sobie jakiegos doradce firmowego zaprosić na rozmowe.

Data: 2014-04-08 15:11:18
Autor: ALEX Alpha MR
Bez telefonu - gdzie
W dniu 2014-04-07 21:00, Budzik pisze:

[...]

MoĹźna gdzies taniej na podobnych warunkach?

Zobacz RedBulla. Bez lojalki, tylko z internetem słabiej.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2014-04-09 21:14:58
Autor: pueblo
Bez telefonu - gdzie
Witaj Budzik, 07 kwi 2014 w news:XnsA308D47E5BE2Abudzik61pocztaonetpl@
127.0.0.1 napisałeś/aś:

Można gdzies taniej na podobnych warunkach?

Sprawdz Red Bull Mobile

Data: 2014-04-10 08:54:00
Autor: dizel
Bez telefonu - gdzie

127.0.0.1 napisałeś/aś:

Można gdzies taniej na podobnych warunkach?

Sprawdz Red Bull Mobile

Przecież to tyle samo co w nju tyle że pakiet netu w RB kosztuje 6zł
za 300MB albo 20zł za 2gb
Różnica między nju a RB jest taka że w RB płacisz z góry za rozmowy i
smsy i nie ważne czy wydzwonisz tylko 10 minut w danym miesiącu i
5smsów, zapłacisz 29zł, w nju zapłacisz za tyle ile wykorzystasz
jednak nie mniej niż 9zł.

Pozdrawiam

Bez telefonu - gdzie