Bez twarzy

Data: 2014-01-02 14:49:31
Autor: Titus Atomicus
Bez twarzy
Witam,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bez_twarzy
Cos takiego widzialem ostatnio w tv.
IMHo kandydat do nagrody za najbardziej idiotyczny scenariusz...
--
TA

Data: 2014-01-02 15:09:57
Autor: FEniks
Bez twarzy
W dniu 2014-01-02 14:49, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bez_twarzy
Cos takiego widzialem ostatnio w tv.
IMHo kandydat do nagrody za najbardziej idiotyczny scenariusz...

Hi hi. To jeden z niewielu filmów, które na długo zapamiętałam pod hasłem "nie oglądać!!!"

W mniej więcej tym samym czasie lecieli w TVP2 "Surogaci". Nie żeby jakieś arcydzieło, ale od "Bez twarzy" znacznie lepsi. ;)

Ewa

Data: 2014-01-02 15:40:31
Autor: Qrczak
Bez twarzy
[...]

W obu udział wzięły gwiazdy z twarzą (jedną a wciąż taką samą).
Ale, zadziwiające, twarz Willisa bardziej mnie bierze.

Data: 2014-01-02 17:10:43
Autor: FEniks
Bez twarzy
W dniu 2014-01-02 15:40, Qrczak pisze:
[...]

A mnie psie spojrzenie Cage' a bierze bardziej, ale - jak widać - są jakieś granice brania.

Ewa

Data: 2014-01-02 17:24:39
Autor: grzessiek
Bez twarzy
W dniu 2014-01-02 17:10, FEniks pisze:
A mnie psie spojrzenie Cage' a bierze bardziej

IMHO to jest koleś, który zdecydowanie minął się z powołaniem. jego obecność na ekranie, to dla mnie sygnał żeby film omijać z daleka.

jedynym, potwierdzającym regułę, wyjątkiem jest "zostawić las vegas".

g.

Data: 2014-01-02 18:14:07
Autor: cumulonimbus
Bez twarzy
W dniu 2014-01-02 17:24, grzessiek pisze:
[...]

W Pocałunku z Wampirem był, IMO, lepszy.

--

signature

Data: 2014-01-03 18:36:45
Autor: Titus Atomicus
Bez twarzy
In article <52c59e60$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>,
 cumulonimbus <yazzmaq@berditshev.upa> wrote:

> [...]
> jedynym, potwierdzającym regułę, wyjątkiem jest "zostawić las vegas".

W Pocałunku z Wampirem był, IMO, lepszy.

Cage calowal sie z jakims wampirem?
:-(
--
TA

Data: 2014-01-03 18:53:17
Autor: Qrczak
Bez twarzy
Dnia 2014-01-03 18:36, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
> [...]

> jedynym, potwierdzającym regułę, wyjątkiem jest "zostawić las vegas".

W Pocałunku z Wampirem był, IMO, lepszy.

Aha.
http://www.filmweb.pl/film/Pocałunek+wampira-1988-8716

Data: 2014-01-03 23:21:32
Autor: cumulonimbus
Bez twarzy
W dniu 2014-01-03 18:53, Qrczak pisze:
[...]

Ocena trochę zaskakuje.
Co prawda oglądałem jeszcze w poprzednim millenium (kiedy to byłem i piękny i młody), ale oceniłbym wyżej niż userzy filmłba. To rzadkie.

--

signature

Data: 2014-01-03 23:17:46
Autor: cumulonimbus
Bez twarzy
W dniu 2014-01-03 18:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

W Pocałunku z Wampirem był, IMO, lepszy.

Cage calowal sie z jakims wampirem?
:-(

A co w tym dziwnego?

--

signature

Data: 2014-01-02 18:59:47
Autor: Qrczak
Bez twarzy
Dnia 2014-01-02 17:24, obywatel grzessiek uprzejmie donosi:

Tylko że tam "spaniel" był uzasadniony.

Data: 2014-01-02 22:21:17
Autor: FEniks
Bez twarzy
[...]

No nie, a "Dzikość serca"? "Red Rock West"? "8mm"? "Miasto Aniołów"?! Mnie się tam podobał, ale może to takie starocie, że już nikt nie pamięta...

Ewa

Data: 2014-01-03 21:18:32
Autor: grzessiek
Bez twarzy
W dniu 2014-01-02 22:21, FEniks pisze:
jedynym, potwierdzającym regułę, wyjątkiem jest "zostawić las vegas".

No nie, a "Dzikość serca"? "Red Rock West"? "8mm"? "Miasto Aniołów"?!

red rock.. rzeczywiście fajne. aż trudno mi uwierzyć, że to było ze spanielem. zdaje się, że to kolejny wyjątek potwierdzający regułę.

co do pozostałych, to lyncha nie trawię a reszty nie widziałem..

g.

Data: 2014-01-13 09:30:47
Autor: Seoman
Bez twarzy
Użytkownik "grzessiek"  napisał w wiadomości grup
IMHO to jest koleś, który zdecydowanie minął się z powołaniem. jego
obecność na ekranie, to dla mnie sygnał żeby film omijać z daleka.

Adaptacja była bombowa, a Dzikość serca też zdanża. Weather mana pamiętam
jako całkiem przyjemny, melancholijny film.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2014-01-02 18:53:48
Autor: Habeck Colibretto
Bez twarzy

Ekszyn to był!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-01-03 18:37:36
Autor: Titus Atomicus
Bez twarzy
In article <lfh6r115gpnp.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Bez_twarzy
> Cos takiego widzialem ostatnio w tv.
> IMHo kandydat do nagrody za najbardziej idiotyczny scenariusz...

Hę?
--
TA

Data: 2014-01-03 23:14:50
Autor: Habeck Colibretto
Bez twarzy
Dnia 03.01.2014, o godzinie 18.37.36, na pl.rec.film,
[...]

Akcja była? Była. Więc o co Ci chodzi? To John Woo!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-01-04 13:26:03
Autor: Artur Wieckowski
Bez twarzy
[...]

Nie wypada się nie zgodzić, że to jeden z bardziej głupawych filmów na poziomie scenariusza. Jednocześnie jednak to jeden z moich ulubionych filmów akcji. Pamiętam jak wychodziłem po seansie z warszawskiego Remontu uradowany od ucha do ucha. Taką rozrywkę dało mi w życiu niewiele filmów akcji ;-)
Pozostałe z najlepszych dla tego gatunku lat 90 to:
Terminator 2, Ścigany, Speed, Tajna broń, Prawdziwe kłamstwa - tak na szybko :) Każdy z tych seansów to była czysta przyjemność, w czasie której mój wyłączony mózg po prostu dobrze się bawił :) I _między_innymi_ dla takiej (mojej:) rozrywki powstało kino.

pozdr,
AW

Bez twarzy