Bez wizy do USA - sranie w banie !!!

Data: 2011-05-30 23:45:50
Autor: MH
Bez wizy do USA - sranie w banie !!!
Wierzy w te murzyńskie pierdle ktoś z Was??  Bo ja nie !!  A zresztą mam to w
dupie !!

http://www.nationaljournal.com/whitehouse/obama-backs-visa-rule-change-to-help-poles-20110528

MH

Data: 2011-05-31 11:43:07
Autor: Leprechaun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:is1a7d$ks5$1inews.gazeta.pl...
Wierzy w te murzyńskie pierdle ktoś z Was??  Bo ja nie !!  A zresztą mam to w
dupie !!

Co wy z tym USA. Po jaką cholerę chcecie tam jechać? By pracować u Zyda? Tak u Żyda, bo taką pracę dostaniecie na początek.

BomBel

Data: 2011-05-31 11:49:20
Autor: MH
Leprechaun <brudy@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]

Co wy z tym USA. Po jaką cholerę chcecie tam jechać? By pracować u Zyda? Tak u Żyda, bo taką pracę dostaniecie na początek.

Przecież wyraźnie napisałem  , że mam to w dupie !!

MH

Data: 2011-05-31 12:36:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-31 01:45,  MH pisze:
[...]

Dzisiaj chyba już nikt nie wierzy w słowa wypowiadane przez VIPy z USA.

Bez wizy do USA - sranie w banie !!!